Menu główne
Forum
Klubowicze
djluzak |
Dodany dnia 01-03-2008 17:38 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Mam taki delikatny problem z okreceniem jednej ze srub od skrzyni.
Dotyczy to tylko samochodow z elektryczna pompa wspomagania, ktora jest zamocowana na takiej podstawce, ktora jest przykrecona do skrzyni na dwoch srubach (chyba), Jedna odkrecilem, a mam problem z druga, ktora trzyma ta podstawke i jest wkrecona do bloku przez skrzynia i przez ten wichajster. Za cholere nie mam jak do niej podejsc, bo nie ma miejsca. Nasadka nie wejdzie, plaski tez nie. oczka ktore mam tez nie, wiec co? Ta sruba jest pod ta blacha na zdjeciu: Chlodnic juz nie mam, miejsca mam duzo tylko nie mam pomyslu. Edytowane przez djluzak dnia 03-03-2008 23:41 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-03-2008 17:38 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 01-03-2008 19:15 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
No mało tam troche widać. Moze jakies zdjecia z boku ? Jesteś pewny ze ta sruba wkrecona jest w blok Czy moze w obudowe koła zamachowego. Moze z drugiej strony jest nakrętka Jakoś przeciez musieli ja tam wkręcic. Moze zeby sie do niej dostac trzeba odkręcic cos jeszcze. |
djluzak |
Dodany dnia 01-03-2008 19:59 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Dzieki MACIEJ Wyprobowalwem juz wszystkie mozliwosci, ale zapomnialem o jednej....udalo mi sie odkrecic ta srube nasadka z uzyciem przegubu.
Te patenty francuzow sa nieprawdopodobne. Nie wspomnialem ze przy okazji wykrecilem wszystko co mi przeszkadzalo...nawet termostat. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 01-03-2008 20:01 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Luzak co Ty kombinujesz znowu
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
djluzak |
Dodany dnia 01-03-2008 20:57 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Probuje wyjac skrzynie i zrobic z tym segerem raz a porzadnie.
Nastepny problem mam: Z ktorej strony wybija sie ten kolek z prawej polosi? Teraz ten dran nie chce wyjsc...z jednej strony jest takie plaski i wiekszy a z drugiej mniejszy...przypuszczam ze mam walic tam gdzie mniejszy...tylko ze on nawet nie drgie, a wszystko sie gnie. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
DecibeL |
Dodany dnia 01-03-2008 21:38 |
Postów: 233 Data rejestracji: 10.08.2005 12:57 Skąd: - |
Seger ci znowu polecial ? bedziesz robil skrecany jak w clio skrzynie chyba da sie w łatwiejszy sposob wyjac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 179000km
|
|
|
djluzak |
Dodany dnia 01-03-2008 21:50 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Jak wyjme skrzynie, co sie nie zapowiada szybko to wtedy pomysle nad tym rozwiazaniem i nad innymi Jaki jest latwiejszy sposob?
Jakie fi ma ten kolek? Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 01-03-2008 22:18 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
nie wiem jak to dokladnie jest bo ja mialem to skrecone na śrubce ale tam powinny byc dwa kolki jeden w drugi wsadzony . ja to zrobilem tak ( bo w skrzyni w srodku jest taki sam ) wiertlo o odpowiednim przekroju i wywiercic te kolki a potem srubke wkrecic i spokój
Ps: mi wyjecie skrzyni zajelo 3 godz Edytowane przez Damian1984 dnia 01-03-2008 22:21 Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 01-03-2008 23:41 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
No prawde mowiac tez pomysłałem o przegubie ale skoro pisales ze nie mozesz tam włozyć nasadki to i przegub nic by nie pomógł . Ale to jest nic ....wymienic gumy na mocowaniu przekładni w R25 V6 to jest dopiero gimnastyka, kilka dni roboty a zeby to zrobic po ludzku nalezało by wymontowac skrzynie albo cały zespół napedowy - chore. Kołej składa sie z dwóch czesci. Tulei rozpręznej i nitu ( w kształcie gwoździa). Najpierw wybijasz ten nit ,a dopiero potem wybijasz tuleje. Potrzebne dwa wybijaki o roznych srednicach. Nikomu nie poleca stosowac tam srubki bo zazwyczaj jest ona luźna a od tego wyrabia sie wieloklin w półosi ( z powodu minimalnego luzu miedzy polosia a skrzynią ). Przy wyciąganiu skrzyni naprawde polecam wyjąc cały zespol napedowy czyli skrzynie z silnikiem. Roboty jest naprawde mniej, idzie to szybciej a i trudności i nerwów czlowiek straci mniej. Poza tym wszystko mozna dokladniej rozkręcić czy potem skręcić. |
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 01:25 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Dzieki chlopaki za wyjasnienie jak ten kolek jest zbudowany. Teraz wszystko juz wiem, oprocz tego jak sie go pozbyc.
Damian wlasnie latwo powiedziec wywiercic. Nie wiem co jest grane i z czego sa te kolki, ale pozbylem sie juz kilku wiertel, a kolek jak byl tak jest, no moze z 2 mm wywiercilem. Albo ja mam jakies wiertla do kitu, albo to jest twardsze od tych wiertel 3 godziny zmarnowalem na jakims zabezpieczeniu i dalej jestem w tym samym miejscu. Rece mi juz opadaja...jutro pojade kupic sobie inne wiertla, moze to cos da w co watpie. Jak juz odkrece to wtedy albo kupie taki kolek, albo srubka i bedzie. Pamietam, ze w F3Nie wybicie tego zajelo mi moze z minute. Maciej mi juz wystarczy ten kawalek stali Mam juz dosc Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 02-03-2008 12:27 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
Ja u siebie nie maialem juz tego kolka tylko na srubie skrecone . Jak wsadzisz odpowiednia srube taka ktora wchodzi na wcisk tam (z gwintem tylko na koncu ) a potem mocno skrecisz to niema luzu na wieloklinie . Pozatym mi juz polos wchodzi na wieloklin ciezko tak ze trzeba ja z jakas tam mniejsza lub wieksza sila wbijac . Przyklad z wiertlem podalem na przykladzie czesci w srodku skrzyni ( nie pamietam juz jakiej ) jest zamocowana podobnym sposobem co polos . A co do tego z czego one sa zrobione to tamte w skrzyni albo byly miękkie albo ja mialem jakies dobre wiertlo bo to latwo poszlo . Ps: Djluzak <- gdzies mi sie obilo ze masz dojscia do tych zabezpieczen do skrzyni . Ja mam takie dorobione ze stali na wymiar oryginalnych i mi jedzie z nimi co chwile pewnie jakies zamiekkie sa . Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 02-03-2008 12:58 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Cena kołka rozporowego plus nitu to w ASO 2,66 + 2,66 + VAT , wiec po co sie babrac w jakies przeróbki. Pierscien zabezpieczajacy tez zapewne nie jest drogi ale musialbym to sprawdzić. |
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 14:19 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Wlasnie moze miales lepsze wiertlo,dlatego jade pozniej do castorami lub obi kupic jakies porzadne wiertla, bo t5ak juz to sklepalem ze na pewno sie te dwie czesci nie rozdziela, poiwedzmy ze zaklinowalo sie na amen. Tak jak Maciej mowi skoro ten nit jest taki tani to nie lepiej kupic sobie takiego jak ma byc? No chyba ze ci sie specjalnie po niego nie chcialo jezdzic.
Damian chodzi ci o te podkladke co powinna byc przed segerem, ta co ci zmielilo? Nie mam zadnych dojsc, kupilem chyba na Glowackiego w CBC, podkladka 35 zl, a seger 19 zl. Przejechalem na tym okolo 1500 km i gdy teraz wyjmowalem to zero sladow zuzycia....jak nowe...tyle ze wyskoczylo. Wiec chyba lepiej dac 30 zeta i miec z dobrej stali niz wytoczyc i miec slabe wytrzymalosciowo....musialbyc to jeszcze hartowac, odpuszczac i przedewszystkim zrobic z jakies twardej stali. Widzisz ze takie dorabiane co zmielilo i sladu po tym nie ma. Ja bede teraz prawdopodobnie robil taki kolnierz przykrecany do tego kola, bo segerom juz nie ufam, ewentualnie zrobie tak jak pisales z poglebieniem rowka i wstawieniem wiekszej srednicy segera. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 18:52 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
No dobra zakupilem wiertla, wybijaki w castoramie i pozniej bede dzialac dalej...masakra.
Wlasnie skonczyly mi sie pomysly....wybijaki pogiete, wiertla nawet tego nie chca scinac.....zostaje mi wyjac skrzynie razem z prawa polosia. Z czego to jest zrobione, ze sie nie da wiercic? Ma ktos jaki pomysl? Edytowane przez djluzak dnia 02-03-2008 19:31 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 20:01 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Aha czy jesli opuszcze sanki w dol od strony skrzyni to czy skrzynia wyjdzie mi na wpost przez nqadkole? Teraz dla mnie to jest wazne hhe
Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 02-03-2008 21:33 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
Ja mam zrobione na srubie ponieważ tak mialem i tak mi pasuje . Odkad kupilem Renaura wyciagalem ja juz 6 razy bo to albo skrzynia padła albo uszczelniacz na skrzyni a to maglownica a to jeszcze cos . Jakbym mial za kazdym razem rozwiercac te kołki to podziekuje juz na dzien dobry . Sanki odkrecasz z dwóch stron z przodu popuszczasz tak z 10-15 cm w dół potem skrzynia w prawo na max i do góry wychodzi bez problemu tylko nie wiem jak to bedzie z półosią razem podejrzewam ze ciężko
Problem z tymi podkladkami u mnie w miescie jest taki ze co pójdę do jakiegoś sklepu to na dzien dobry slysze tekst nic do skrzyni nic do skrzyni nie mamy . Dlatego dorabialem Edytowane przez Damian1984 dnia 02-03-2008 21:38 Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 21:55 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Damian wejdz na chwile na gg!
Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 02-03-2008 21:57 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
Nie dziala mi gg jak cos to pisz na pw lub tutaj Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
djluzak |
Dodany dnia 02-03-2008 22:00 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
To szkoda ze ci nie dziala.
Jak chcesz ta podkladke to ci moge kupic przy okazji lub kupisz sobie jak bedziesz w Krakowie, na miejscu maja nie trzeba prawdopodobnie zamawiac. A wyjmowales rozrusznik, bo te wszystkie blachy co go trzymaja to masakra (odkrecilem jedna to jeszcze jedna jest co blokuje)....ja musze ja wyciagnac przez nadkole z poloska, nie wiem jeszcze jak ale musze. Nie da sie tego kolka ani wybic, ani przewiercic Nic sie nie da.... Edytowane przez djluzak dnia 02-03-2008 22:03 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 02-03-2008 22:04 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
to tak rozrusznik musisz wyciagnac bo jest przykrecony do skrzyni a ciezko go wyciagnac skrzynia Tobie z nic na swiecie nie wyjdzie przez nadkole chyba ze popuscisz cale sanki
Mozesz kupic tylko jak ja ja odbiore od Ciebie ? Edytowane przez Damian1984 dnia 02-03-2008 22:06 Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |