Menu główne
Forum
Klubowicze
ttimon |
Dodany dnia 17-09-2009 14:56 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
bez wyjmowania skrzyni niestety nie da się nic zdziałać. I rozwiązaniem będzie inny dyfer i reszta. Naturalnie nie z 16v bo tu jak wiadomo wszystkie są wymęczone. Skrzynie z lagi ph1 f3p(nie wszystkich) miały takie samo przełożenie chyba Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-09-2009 14:56 |
CyccX |
Dodany dnia 25-01-2010 15:42 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
djluzak napisał/a: Damian to zlozymy jeszcze jedna skrzynie z tych dwoch pudelek czesci Tak wyglada ten kolnierz: Ma wyrobiony jeden otwor (rozwiercony), ale to nieistotne. Tutaj sa wymiary byle jak narysowane na szybkiego, jak ktos ma autocada lub corela to moze to przerysowac: ten wymiar 7,2 to jest "głębokość" tej tuleji dla zastosowania dodatkowo originalnej podkładki czy bez. Ludzie co zakladali pierścień pisza ze jedni pisza ze bez tej originalnej podkladki jezdza inni ze z podkladka i nic nie wiadomo. ja chce uzyc tego peirscienia razem z originalna podkładką gdyż w innym rozwiązaniu nie widze sensu, i nie wiem czy mam odjąc grubośc podkladki od 7,2 ? VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 25-01-2010 16:15 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@CyccX: bez. wez mniej o gróbosc podkładki moze troszke wiecej
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
CyccX |
Dodany dnia 25-01-2010 19:57 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
dzieki, z tego co pamietam to ty chciales tez z podkladką to zrobić ,pamiętasz ile dałes , albo jaka grubość ma ta podkladka ?
Edytowane przez CyccX dnia 25-01-2010 19:58 VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 25-01-2010 20:19 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@CyccX: no chcialem ale zmieniłem silnik na f3p a za razem skrzynie. za co ile dałem podkladka ok 30zl. a grubosc Ci zmierze jutro ok bo mam gdzies takie jeszcze.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
CyccX |
Dodany dnia 26-01-2010 19:26 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
dla potomnych grubość podkładki to 1,8mm
Treść dodana dnia 02-02-2010 21:30: no i H***************JJJJJ napisze teraz dla potomnych. **************** NIE RÓBCIE NIGDY NIC W CIEMNO, JAK PISZĄ ŻE TRZEBA DOPASOWAĆ COŚ POD SWÓJ SPRZĘT (tu skrzynia biegów i wymiar "7.2" TO TO ZRÓB ! *************** czyli poprostu zwalilem nazywca wymiary od k_ma86 i dupa, u mnie sie okazało ze nie są poprawne, luz pomiedzy dorobioną tylejką a ta satelitą okazał sie zawielki, z tego co pomierzylem to cos koło 2mm. Skutkiem tego było to ze autko wyjechalo z garażu zjeba**alo sie na podjeździe i juz nie chcialo wjechac do garazu spowrotem. Wiec jesli chodzi o ta tuleje zamiast segera, dorabiajcie według wymiarów koniecznie pod swoja skrzynie oszczedzicie se pracy i nerwów. Treść dodana dnia 03-02-2010 20:09: Kolejna obserwacja z prób naprawy skrzyni. PIERŚCIEŃ ZROBIONY Z ALUMINIUM [dural] jest za miekki, dzis wykrecilem go z skrzyni, i był powyginany jak sinusoida . Dlatego autko jak wyjezdzało z garazu to jeszcze byl acly i trzymal, ale jak tylko natrafi na wiesze obciazenie pierscien sie powyginal i zebatka juz nie zazębiała się. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Bot |
Dodany dnia 03-02-2010 22:50 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Masakra , ciekawe kiedy u mnie się sypnie..
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-02-2010 00:09 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@CyccX: mówiłem zeby zrobic z twardej stali
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
bienio |
Dodany dnia 04-02-2010 00:25 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
no to tak według mnie powinien być dorobiony pierścień i tak powiercić i zahartować a oprócz tego dać pod pierścień 2 cienkie podkładki stalowe (ślizgowe) wtedy będzie swobodne obracanie się bez wycierania dorobionego pierścienia Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 04-02-2010 02:29 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
CyccX napisał: ten wymiar 7,2 to jest "głębokość" tej tuleji dla zastosowania dodatkowo originalnej podkładki ? czy bez. misiek_Pt napisał: @CyccX: bez. wez mniej o gróbosc podkładki moze troszke wiecej k_ma86 napisał: zamiast wymiaru 7,2mm mam 8,4mm - luz jaki pozostał między flanszą a owym pierścieniem wyniósł 0,4mm ale ten wymiar radzę ściągać z każdej skrzyni z osobna (chciałem żeby luz wynosił 0,1mm '-0mm +0,05mm' i wymiar był ściągnięty z innej skrzyni..) oczywiście bez tej durnej oryginalnej podkładki myślę że komentować nie trzeba @CyccX: trzeba było na priwie się zapytać a stal typu "45" to nie aluminium (bliżej już do "narzędziówki" ile to już... a tak: 5 miechów u mnie działa i nic nie wskazuje żeby się sypło (a muszę powiedzieć że kiedy nadszedł "dzień próby" to renia paliła laki z 10min.. (zaraz pewnie posypią się komenty w stylu "debil...", "co ty wyprawiasz..." ;P) ale nie kupiłem najmocniejszej renaty żeby do kościoła nią jeździć Edytowane przez k_ma86 dnia 04-02-2010 02:33 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
ttimon |
Dodany dnia 04-02-2010 03:39 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
k_ma86 napisał/a: (a muszę powiedzieć że kiedy nadszedł "dzień próby" to renia paliła laki z 10min.. (zaraz pewnie posypią się komenty w stylu "debil...", "co ty wyprawiasz..." ;P) ale nie kupiłem najmocniejszej renaty żeby do kościoła nią jeździć Te auta raczej do pyrkania 50km/h nie są stworzone, tym bardziej jak motorownia zdrowa i chętna do pracy. Sam się czasem łapie że zapierdmanalam jak kretyn, ale po prostu to auto samo zachęca do takiej jazdy i podświadomie samemu się dociska Edytowane przez ttimon dnia 04-02-2010 03:42 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
bordos |
Dodany dnia 04-02-2010 23:59 |
Postów: 2 Data rejestracji: 04.02.2010 23:54 Skąd: - |
Koledzy, mam problem z owym segerem w Scenicu. Mam pytanie takie do was: rozumiem, że w rowek w skrzyni wchodzi pierścień segera + taka podkładka z takim ok. 8 mm ząbkiem wystającym? Zdemontowałem u siebie półoś i wewnątrz znalazłem jedynie tę podkładkę, i dziwne wydało mi się iż brak sam jakiegokolwiek sprężystego pierścienia... Macie może pomysł co mogło się z nim stać (czy możliwe jest żeby "wciągnęło" go gdzieś w skrzynię ? Pozdrawiam |
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-02-2010 00:02 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@bordos: raczej marne szanse zeby wpadła głebiej. poniewaz przez pólos by Cie nie wpadła.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
bordos |
Dodany dnia 05-02-2010 00:25 |
Postów: 2 Data rejestracji: 04.02.2010 23:54 Skąd: - |
No to w takim razie mam zagadkę, bo na pewno nic nie wypadło ;/. Zastanawiam się czy możliwe aby pękła i rozpadła się na dwie części może. |
|
|
CyccX |
Dodany dnia 05-02-2010 18:40 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
wracam do swojego tematu.
na dzien dzisiejszy renia juz jeździ. pierscien zrobiony z NC10. przykrecony na 8 śrub M6x20. no i trzyma, pare butów juz poszlo no i sie trzyma. luz wymierzyłem dokladnie pod siebie. i glebokosc dorobionej tulei wyszla 6.9mm + do tego dochodzi originalna podkładka 1.6mm VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
Swierzak90 |
Dodany dnia 27-06-2010 18:14 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
Panowie mam zamiar to zaspawać, bo wszystko wskazuje na to że poszlo u mnie to co u was czyli ten seger. Na coś uważać, zwrócić szczególną uwagę? I co najważniejsze do tych co zaspawali, czy długo trzyma i czy już nie ma z tym kłopotu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
ttimon |
Dodany dnia 08-07-2010 04:03 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
spawy nie utrzymają tego zbyt długo Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Swierzak90 |
Dodany dnia 02-09-2010 22:48 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
Jak narazie trzyma 3 000 km może wytrzyma dłużej oby Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 02-09-2010 23:11 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Swierzak90: u mnie na jednej skrzyni wytrzymło 4 miechy a na 2 niecałe 2 tyg. tyle ze 110 koni i koła 205/40/17 robi swoje. zachciało sie kapcia palic i wyrwało mechanizm róznicowy
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Przemo_16V |
Dodany dnia 05-09-2010 10:58 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
Ja na pierscieniu tym zrobiłem juz ponad 10 tys km i jest ok. Pierścień mam z stali z urządzenia skrawającego i do tego hartowany
Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |