Menu główne
Forum
Klubowicze
PaveleK_ |
Dodany dnia 26-08-2014 23:18 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Bo w pracy mam dostep do tokarki, ale nie jestem tokarzem. klej do gwintow kupiony, sruby zamierzam kupic 10.9 jak dostane, jak nie to zadowole sie 8.8. @Kujtek mowisz o pracy na benzynie? Chodzi rowno, chociaz na pierwszych ogledzinach lekko falowal. Ja i tak w wiekszosci uzywam tego jakze znienawidzonego lpg. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-08-2014 23:18 |
maestro |
Dodany dnia 27-08-2014 17:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w tym silniku tylko BLOS ma racje bytu. wszystko inne out.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 27-08-2014 18:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro ma blosa, nie ma emulatora, jest centralka staga z emulatorem i auto wiadomo jak pracuje na wolnych
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 27-08-2014 21:36 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Jest BLOS, centralke Staga rowniez zauwazylem. Na wolnych chodzi rowno, wlasciwie to chyba nawet rowniej niz moja poprzednia Honda w sekwencji. @Kujek, skad wiesz tyle o tym samochodzie? Ogolnie to po wyplacie fura idzie na przeglad do gazownika. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-08-2014 21:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
bo oglądałem to auto, naprawdę fajne
ale zaufaj I załóż odpowiedni emulator: pd-21r bez tego sterownik szlag trafi, nie będziesz pierwszy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 31-08-2014 11:52 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Kołnierz założony, średnica zew. 95mm, grubość samego pierścienia dociskającego satelitę to 8.5mm, skręcone na 5 śrubach imbusowych o wytrzymałości 12.9, miało być 6, ale otwór mi się przesunął przy wierceniu o 1.5mm i dupa. Jeździ aż miło. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
milas92 |
Dodany dnia 05-04-2016 03:42 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Głębokość wyliczona to 8.9mm (7.1mm kołnierz + 1.8mm podkładka)
milas92 dodał/a następującą grafikę:
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-04-2016 10:28 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Grubość musisz dopasować do swojej skrzyni. Każda ma inny luz na satelicie i może być za ciasno.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
milas92 |
Dodany dnia 05-04-2016 12:18 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
misiek_Pt napisał(a): Grubość musisz dopasować do swojej skrzyni. Każda ma inny luz na satelicie i może być za ciasno. zmierzona grubość to 8.9 w tym podkładka ma 1.8 zostawiać jeszcze jakiś luz? 1mm? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-04-2016 14:09 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
1mm to za dużo. Pół.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
ANDI |
Dodany dnia 25-04-2016 10:20 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
pacjent: JB3044 w sumie seger był ok ale kołnierz (pod nim ori podkładka) wleciał i tak.. u mnie wymierzony luz (mierzone suwmiarką elektroniczną w kilku miejscach, na około kosza satelit) wyszedł 8,8 - 1,8 grubość podkładki = 7 .. zostawiłem trochę luzu i głębokość została zrobiona na 6.6 (na schemacie po prawej wymiar 7,1) Pasuje jak ulał, przynajmniej na skrzyni zobaczymy jak będzie to działać w akcji na aucie (gum nie palę ). Skręcone na 6 śrub M6x16 - "na sztukę" zostały założone póki co śruby 5.8 ale zaraz wlecą o twardości 10+. Zrobione według projektu milasa, materiał (wytoczył znajomy) to "stal nierdzewna najlepszej jakości do jakiej miał dostęp" i co najważniejsze.. wszystko zrobione bez rozbierania skrzyni czas operacji ze skrzynią na wierzchu i gotowym kołnierzem to 2 piwa i paczka chipsów.
ANDI dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez ANDI dnia 25-04-2016 10:30 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |