Menu główne
Forum
Klubowicze
djluzak |
Dodany dnia 03-03-2008 23:49 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Tak to wlasnie ten nieszczęsny rowek, wydaje mi sie ze faktycznie on jest za plytki i stad te wszystkie problemy, ledwo sie trzyma i wyskakuje jak lubi.
Jak juz mam wszystko na wierzchu to bede cos dzialal..... Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-03-2008 23:49 |
djluzak |
Dodany dnia 03-03-2008 23:52 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Z rozebraniem to nie bylo zadnych, problemy to beda z jej zlozeniem haha Jak rozszczepilem te dwie polowki to powypadaly mi jakies kulki sprezynki i pieron wie co jeszcze. Grunt to ladnie to zlozyc...bedzie zabawa...ale ja juz chce miec zrobione na cycus!
Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 00:14 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a ten drazek wiesz jak złozyc? powiem ci ze z tym to nie ma zadnego problemu. on jest tak jakby kwadratowy i sie tylko wysuwa. włozysz go w tamto miejsce co sie wyciagnał i bedzie git a wyciagnał ci sie pewnie przy opuszczaniu wuzka bo maglownica był na wuzku ale to ie jest problem. tylko kiera moze ci sie zle po tym ustawic ale jak pocoagniesz kierownice do góry to bez problemu bedziesz mól sobie to ustawic bo ten drazek obracasz wejdzie w 2 mozliwosci Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
adrianus |
Dodany dnia 04-03-2008 00:15 |
Postów: 25 Data rejestracji: 22.02.2008 00:17 Skąd: warmińsko-mazurskie Olsztyn |
mi jak wypadl seger to zastosowalem taki patent, ze zablokowalem go wspawujac wytloczony pierscien i poki co puk puk jest spokoj Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 00:18 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
ten dystansowy pierscien przyyspawałes do tego korpusu? i nic ci sie nie dzieje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 00:34 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
No wlasnie wylecialo mi bo go wozek pociagnal. Dzieki za rade, bo juz myslalem ze cos urwalem, a wystarczy go wlozyc, a kiere sie ustawi pozniej.
Ja nie chce spawac, bo nie mam migomatu, a pozatym chce tak zrobic, zebym mogl gumy palic bez obawy o jakiegos segera. Bede robil taki patent jak mi kiedys polecil Bolek: Edytowane przez djluzak dnia 04-03-2008 00:36 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
kikol |
Dodany dnia 04-03-2008 05:50 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
zrobiłem takie coś u siebie i tez to kiedyś opisywałem. w sumie to 4 śruby imbusowe wystarczą i przykręcić na kleju, spawania bym sie nie podejmował bo ten wieniec jest chyba ulepszany cieplnie i może mogło by sie z tym coś robić
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
Damian1984 |
Dodany dnia 04-03-2008 07:19 |
Postów: 99 Data rejestracji: 05.08.2006 16:43 Skąd: małopolskie Wadowice |
Jak rozbieralem skrzynie i składałem to wykonywalem wszystkie czynnosci z tej ksiazki
(LINK w tym temacie -> http://www.renaul...d_id=14756 Napisane w niej jest wszystko dokladnie co i jak zrobic zeby rozkrecic i skrecic skrzynie Edytowane przez Damian1984 dnia 04-03-2008 07:19 Moje auto: BMW E36 325 Cabrio i Renault 19 16s Cabrio, benzyna
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 08:20 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a co do czego bedzie przykrecoce i to gdzies trzeba bedzie gwinty zrobic tak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 11:44 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Ta wezsza czesc wkladasz do srodka zamiast podkladki i segera, a ten wiekszy kolnierz przykrecasz do tego duzego wienca na zdjeciu nr 1.
Podobno w scenikach tak robili...tak slyszalem. No ja tez dam 4 sruby. Kikol a jakie sruby wkreciles i masz moze wymiary tego kolnierza (calego elementu)? Zaraz zerkne na ta ksiazeczke Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 11:47 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
czyli to wybrzuszenie musi dociskac satelite? i w wiencu robisz 4 otwory na sruby czyli wyedy juz nie bedzie mozliwosci wyrwania satelity Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 11:51 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Damian1984 napisał/a: Jak rozbieralem skrzynie i składałem to wykonywalem wszystkie czynnosci z tej ksiazki (LINK w tym temacie -> http://www.renaul...d_id=14756 Napisane w niej jest wszystko dokladnie co i jak zrobic zeby rozkrecic i skrecic skrzynie Damian, ale to jest ksiazka Sam Naprawiam i nie ma w niej opisu jak rozlozyc skrzynie biegow, musiales pomylic sie z ta druga ksiazka. Ja czytam opis z ksiazki do Clio I. Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 11:55 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
djluzak ale nawiercenie otworów i zrobienie gwintów w wiencu to toz bedzie ciezko bo wieniec to jakos ma twardosc nie? i ten dystans to tez musi byc twardy chyba ze podłowyc pod ten dystans a satelite oryginalny pierscien zeby sie nie starł. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 11:56 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
michalpt napisał/a: czyli to wybrzuszenie musi dociskac satelite? i w wiencu robisz 4 otwory na sruby czyli wyedy juz nie bedzie mozliwosci wyrwania satelity No ta wezsza strona do satelity. Przykrecasz na 4 lub na 6 srubach, ale musza byc mocne 8.8 lub 10.8. Predzej sie skrzynia rozleci niz satelite wyrwiesz Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 11:58 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no mam nadzieje ze ten patent wypali. a problemów z nawiercaniem nie bedzie i robieniem gwintów nie bedzie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 11:59 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
michalpt napisał/a: djluzak ale nawiercenie otworów i zrobienie gwintów w wiencu to toz bedzie ciezko bo wieniec to jakos ma twardosc nie? i ten dystans to tez musi byc twardy chyba ze podłowyc pod ten dystans a satelite oryginalny pierscien zeby sie nie starł. Z tego co mi gosc mowil, to wieniec jest mieciutki Zeby sa na pewno hartowane, utwardzane i super mocne. Ja myslalem teraz zeby wlozyc oryginalny dystans, a zamiast segera zrobic ten kolnierz. Bo oryginalny pierscien jest twardy, a jak wytocze ze stali cos to juz takie nie bedzie...bo gdzie ja to niby zahartuje? Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
djluzak |
Dodany dnia 04-03-2008 12:00 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Kupie sobie gwintowniki M5 i bedziemy dzialac....bo nie wiem czy takie akurat mam. Wywierci sie...mam stary wieniec to tam bede testowal
Kurde tylko nie wiem jakie luzy zastosowac.....miedzy pierscieniem, a tym czyms co sie wytoczy. Edytowane przez djluzak dnia 04-03-2008 12:05 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 12:05 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no to pod dystans wkładasz pierscien ( oryginał i dosisniesz go dystansem własnej robity zamiast segera?(tokarza) ja mam nadzieje ze do niedzieli ma to co zrobiłem wytrzyma bo na spocik mama zamiar jechac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 04-03-2008 12:07 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
mi sie wydaje ze luz max 1mm zeby satelity nie uszkodzic i tego wałka co ja napedza bo jak bedzie wiekszy to bedzie koncami zebów łapało i rozwali satelite i ta zebatke co ja napedza.
Edytowane przez ANDI dnia 30-07-2013 12:38 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
kikol |
Dodany dnia 04-03-2008 13:02 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
nie trzeba zakładać tego oryginalnego pierścienia co był między segerem a satelitą, mi tokarz wytoczył wieniec tak że nie było rowka na pierścień a cały ten pierścień który później przykręciłem zrobiłem odpowiednio długi żeby satelity miały odpowiedni luz bo na ciasno nie mogło to być spasowane. trzeba pamiętać że olej też w jakimś stopniu kasuje luz. a śruby dałem M8 imbusowe na kleju (imbusy są dość mocne i u mnie trzymało super)
Edytowane przez kikol dnia 04-03-2008 13:03 Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |