Menu główne
Forum
Klubowicze
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-03-2008 16:08 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
pomarancz napisał/a: (mam juz 3 sekwencyjne przyciski) a nie chcesz się dwóch pozbyć? Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-03-2008 16:08 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 16:20 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
panowie, a szczegolnie djluzak i wolmen, nie czytacie moich wypowiedzi ze zrozumieniem. napisałem że przyciski w drzwiach kierowcy z zewnątrz wyglądają identycznie (jak zwykłe manuale) a różnią sie budową! to nie są sekwencje! mało tego, wykorzystują tylko 5 pinów (na jednym ze zdjec pomarancza widac zwykly przełacznik od szyb a od spodu ma tylko 5 stykow i wyprofilowanie na czerwoną kostke! i o co tu chodzi! dlatego mowie ze to nie takie proste;] |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-03-2008 16:42 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 16:43 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
dokładnie Lesiu możesz zdjąc pokrywke tą wierzchnią i zobaczyc jakwyglada wnetrzE? czyjakzwykly przelacznik>? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-03-2008 16:51 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
chwilunia, bo go z powrotem do pudła schowałem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 16:57 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a nie masz troche takiej machinerii? poszukuje troche gratów, ogolnie wszystkiego cojest połączone z elektryką szyb |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 13-03-2008 17:03 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
No to reaz juz mam wszystko jasne. Niepasowały mi te przekaźniki na schemacie pierwszy. No bo niby jak automat miałby wiedzieć ze zamknął/otworzył szybę jeśli by sterował tylko przekaźnikiem a nie bezpośrednio silnikiem. Automat wyłącza się jak ma przeciązenie a w tym wypadku nie miał by.
Natomiast na schenacie nr2 "132" jest tam zamontowany automat i tego jestem pewny na 100% - bo steruje silnikiem bezpośrednio i może się wyłączyć jak będzie miał przeciążenie silnika od okna kierowcy. A ten od zamykania wszystkich szyb naraz jest automat czy nie bo wydaje mi się ze to jest manula no to teraz wiemy ze mamy 3 rodzaje włączników szyb do PH2 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 17:06 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
sprawa sie znow wyjasnila. przy pierwszym schemacie, czyli do 93 roku włacznie nie było automatycznego zamykania szyb. wtedy byly takie przełączniki wygladem jak zwykle natomiast inne wnętrzem. natomiast od 94 roku gdy weszła opcja zamykania i otwierania automatycznego układ przełaczników był taki jak w normalnej renówce R19, czyli w drzwiach kierowcy sekwnecja od szyby kierowcy, zwykly od pasazera i zwykly w drzwiach pasazera;]
automatyczny to manual 3rodzaje, sekwencja, manual, i manual z cabrio no i jeszcze automat z cabrio oraz blokada tylnych szyb Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 13-03-2008 17:08 |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-03-2008 17:08 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
więc wygląda normalnie, ale jakby odwrócone zasilanie ma, ale nie wiem
zdjątko niewyraźnetelefonem robione, bo nie chce mi się akumlatorków ładować Edytowane przez Lesiu11 dnia 13-03-2008 17:09 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 17:12 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
teraz zgodnie z życzeniem pomarancza pomysle jak tu sekwencje wbic, poza tym da sie? panie wolmen - sekwencje odetnie przekaznik - tak mozebyc? |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 13-03-2008 17:14 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
teoretycznie jak by na schemacie nr1. zamiast manulal 5pin zamontować automat to szyby by się automatycznie mogły zamykać/otwierać tylko silnik by bez przerwy pracował
robimy u pomaranczy tak jak jest na schemacie nr2 lub tak jak jest u nas bez przekaźników Edytowane przez wolmen dnia 13-03-2008 17:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 17:17 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no ale po wpieciu sekwencji jest cisza jak makiem zasiał
skupiamy sie na schemacie nr1 w kazdym razie;] ale problem tkwi w tym ze on ma instalke ze schematu nr 1. mówiłem mu ze łatwiej jak wymieni wiązki z drzwi na te od zwyklej poza tym ten przycisk automatyczny otwierajacy i zamykajacy działa jak przycisk od centralnego mozna go gibnac w jedna i druga strone Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 13-03-2008 17:24 |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 13-03-2008 17:33 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
na schemacie sa tylko dwa przyciski. czyli rozumiem są one u kierowcy a pasażer nie ma. Czy tez są oe gdzieś pośrodku koło ręcznego.
automaty nie będą działać przez przekaźniki . jak by na wyjściu 1-5 był zamontowana sama cewka przekażnika (żarówka; silnik) ; co kolwiek co pełni rolę odbiornika to by działały. i teraz zależy co chcesz i jak masz (gdzie) te przyciski. najłatwiej to zrobić jak masz zrobione w "zwykłych" reniach . kierowca automat dla siebie i pasażera a pasażer tylko manual. Jeśli chcesz mieć pełny wypas schemat nr2 trochę go przerobić na 4 automaty i jeden manula( dla pasażera) + 2 manula dla pasażerów styłu . Da radę tylko trzeba zamienić sterowanie z - na + Edytowane przez wolmen dnia 13-03-2008 17:44 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 17:37 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
to juz zgłupiałem. na schemacie nr1 nie ma poprostu opisanych drzwi pasazera ale jest tak samo, czyli dwaprzekazniki tylko nikt niewie jak powiązane ;]
czyli krotko mowiac do wersji z przekaznikami sekwencje nie podejdą? u siebie chciałem pobawic sie z przekaznikami, dwie sekwencje w drzwiach kierowcy, w drzwiach pasazera manual, dwie sekwencje gdzies w tunelu srodkowym - sterowanie tylnymi z pozycji kierowcy no i po jednym przełączniku w tylnych drzwiach i na deser przycisk do zamykania i otwierania wsystkiego naraz razem 8 Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 13-03-2008 17:49 |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 13-03-2008 17:50 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
na schemacie 1 jest pokazany schemat gdzie przyciski napewno nie są w rączkach kierowcy. poczekajmy aż powie gdzie ma przyciski i dlaczego niestety tam i wtedy rozplanuje sie połączenie kabli itd.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 17:53 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
mówie za pomarancza - tak jak w kazdej r19 - w drzwiach w kierowcy ma dwa wygladajace na zwykle, i w drzwiach pasazera tez jeden (ktory ma 4 przewody i 4 styki podłaczone a 2 wolne) |
|
|
wolmen |
Dodany dnia 13-03-2008 17:55 |
Postów: 257 Data rejestracji: 19.12.2006 14:28 Skąd: - |
maestro napisał/a: u siebie chciałem pobawic sie z przekaznikami, dwie sekwencje w drzwiach kierowcy,w drzwiach pasazera manual, tak już mam dwie sekwencje gdzies w tunelu srodkowym - sterowanie tylnymi z pozycji kierowcy no i po jednym przełączniku w tylnych drzwiach to jest bardzo prosto zrobić - poprosu kopia przodu też tak mam zamiar i na deser przycisk do zamykania i otwierania wsystkiego naraz razem 8 da się ale łatwiej by było bez manuala z tyłu. i bez automata dla pasażera od strony kierowcy. Edytowane przez wolmen dnia 13-03-2008 18:00 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-03-2008 18:05 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
sekwencje dwie mam w drzwiach kierowcy jedna od szyby kierowcy, druga od pasazera, w drzwiach pasazera manual.
natomiast w tylnych drzwiach mam po manualu. jak dorwe ten plastik zabudowy recznego to tam będą przyciski do tylnych szyb a na drzwi wrócą stare rączki. do tego dwie sekwencje, czyli kopia sekwencji od szyby pasazera z drzwi kierowcy i manuala z drzwi pasazera - to zrobie sam, tylko jak topotem sklecić w przekazniki i zamykanie wszystkiego naraz? tak czy owak - widze ze cienko z tymi sekwencjami u pomarancza Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 13-03-2008 20:04 |
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 13-03-2008 20:45 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Hmmy no to widze lipa u mnie z sekwencja, a szkoda.
Co do przyciskow to sa normalne tam gdzie i w reniach normalnie sa, tylko tyl jest w tunelu srodkowym. Tak jak maestro pisze jedynym mykiem jest przycisk od szyby kierowcy bo tamte dwa(pasazera od kierowcy i pasazera) wymienilem sobie z 2 reni i hulaja bez problemow. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
djluzak |
Dodany dnia 13-03-2008 21:01 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Pomarancz ma instalke z 2 schematu
Jestem zdania jak wolmen, ze schemat nr 1 to jest cabrio ph1 z przyciskami na srodku konsoli. Pomarancz ma ph2 (tak?) wiec ma inaczej. Zrobic sekwencje w drzwiach kierowcy to mozna prosto - podlaczyc kabelki ze stykow 1 i 5 prosto do silnika. pomarancz napisał/a: Hmmy no to widze lipa u mnie z sekwencja, a szkoda. Wcale nie lipa....damy rade Edytowane przez djluzak dnia 13-03-2008 21:09 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |