Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 27-07-2015 15:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zrob fotke wtrysku i zaznacz co ci pomierzyc bedzie latwiej
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-07-2015 15:17 |
Kowal198912 |
Dodany dnia 20-02-2016 11:24 |
Postów: 67 Data rejestracji: 17.02.2012 18:54 Skąd: wielkopolskie Turek |
Wie ktos jakie powinno byc napiecie tps na zamknietej przepustnicy przy wtrysku magneti marelli silnika 1.8? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-02-2016 14:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pewnie
wtyczka tps ma 3 piny mierzysz napięcie pomiędzy skrajnymi, najlepiej na zapłonie, zanim uruchomisz silnik zamknięta przepustnica 0.2V otwarta przepustnica 5V hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
revolution |
Dodany dnia 27-03-2016 13:36 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Odkop bo mam problemy z TPS'em.. Silnik przelewa, pali straszne ilości paliwa, faluje na wolnych i nie ma tyle mocy. Wyczyściłem przepustnicę lepiej niż Grażyna okna na święta i wziąłem się za regulację tps'a. Udało mi się ustawić pozycję zamkniętą na 0.20V ale otwarta miała wówczas 5,8V i za nic nie mogłem zejść poniżej wartości 5,24V. Przy 5,24 na otwartej, na zamkniętej było 0. Zostawiłem to w zestawieniu 0,20/5,8. Sinik chodził równo na wolnych ale czuć było, ze i tak dostaje za dużo paliwa. Dziś go odpalam, znów faluje. Jakieś pomysły bo tracę cierpliwość i nie wiem czy czujnik jest do wymiany czy ja coś knocę? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-03-2016 13:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
coś jest źle z twoim miernikiem albo coś jest nachrzanione mocno bo TPS ma zasilanie 5V i nie powinno tam być więcej niż zasilanie
Treść dodana dnia 27 marzec 2016 14:00: zweryfikuj że masz dobrze poprowadzone kable z tps do sterownika silnika: pin tps - pin złącza sterownika A - 16 B - 17 (zasilanie 5V) C - 9 Edytowane przez Kujtek dnia 27-03-2016 14:00 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
revolution |
Dodany dnia 27-03-2016 15:01 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Dziś juz nie będę grzebal bo mnie sąsiedzi za przelot zjedzą ale jutro zerknę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-03-2016 15:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@revolution nie musisz odpalać do sprawdzania kabelków przecież
daj aby zapłon hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
revolution |
Dodany dnia 27-03-2016 15:23 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Tak ale auto nie stoi na podwórku a grzebanie pod chmurką jakoś mnie nie kręci Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 27-03-2016 15:28 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
revolution napisał(a): Tak ale auto nie stoi na podwórku a grzebanie pod chmurką jakoś mnie nie kręci Przy sprawdzaniu TPS za wiele grzebania nie ma, ciężko to nazwać grzebaniem. Ja to pod chmurką sprzęgła wymieniam Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
revolution |
Dodany dnia 27-03-2016 15:34 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Seger tez robiłem pod chmurką ale sąsiadów to mam dziwnych i w święta pod otwartą maską to wcale bym sie nie zdziwił jakby do mnie straż miejska przyjechała Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 27-03-2016 16:07 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Widzę że ze starogardu jesteś, mam tam przyjaciółkę No fakt, sąsiadów się nie wybiera ale straż miejska ani policja nic by Ci nie zrobiła Jutro w sumie też lepiej nie sprawdzać bo mokre kable ciężko się mierzy Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
revolution |
Dodany dnia 30-03-2016 22:57 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Święta, święta i po świętach. Dorwałem inny multimetr. Takie same wyniki. Za to odkryłem coś innego. Wariujące napięcie ładowania. Skacze sobie do 14,6 nawet a raz wywaliło w kosmos pod 17 o.O Jutro jadę do mechanika żeby mi powiedział co to za czary i może mu przejdzie. No ale na samym zapłonie gdy ładowania nie ma nie powinno mieć to znaczenia? Kabelkologia i wszystko z prądem jest ponad moje siły Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-03-2016 23:35 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
17v - regulator napięcia, niestety paragonu nie wystawiam
Treść dodana dnia 30 marzec 2016 23:39: odepnij wtyczkę od tps i od komputera sprawdź czy wiązką między sterownikiem a tps jest okej, czy nie przerywa jak ruszasz wiązką na zapłonie sprawdź czy na pinie B masz stabilne 5V (jeden koniec miernika do dobrej masy, drugim sprawdzaj) Edytowane przez Kujtek dnia 30-03-2016 23:41 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
revolution |
Dodany dnia 30-03-2016 23:49 |
Postów: 55 Data rejestracji: 09.03.2016 19:23 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Że regulator to wiem Mój mechanik się poskłada ze śmiechu bo to była ostatnia rzecz jaką robił w moim poprzednim aucie a pierwsza w obecnym Jutro zdam relację Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |