Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 20-09-2011 10:08 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A która? bo Ertzold nic a nic o tym nie mówi
W MR'ach coś znalazłeś? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-09-2011 10:08 |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-09-2011 21:03 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
kurna czy to wina tpsa szarpie na benzynie jak jadę nagle nie mam mocy aby jechać obroty jakieś 200, potem wskakuje na 2000 i tak w kółko ledwo do domu dojechałem.... (zabierajcie to 16v ) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-09-2011 21:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
miernik i sprawdz na ile jest ustawiony, sprawdz WN, wyjmij fajki zobacz czy nie są mokre.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-09-2011 21:13 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: jutro to zrobię, miałem dziś ale walczyłem z lampami i z szyberdachem. Treść dodana dnia 21-09-2011 13:07: tps zmierzony i na max. otwarciu ma jakieś 3 v a za zakmnięciu jakies 0,01v Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 21-09-2011 14:02 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
to calkowicie zle musisz ustawic go ruszajac w prawo albo lewo nim od 0.21v na zamknietej do 5v na pelnym otwarciu
Edytowane przez monterek5 dnia 21-09-2011 14:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
borek88 |
Dodany dnia 01-02-2015 19:31 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
A jeśli na mierniki wartości skacze między 0,19x a 0,21x to może czujnik być walniety czy poszukać innego miernika? A i na max otwartej pokazuje w okolicah 2,44 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-02-2015 20:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
może skakać przez czujnik. dla pewności zmień baterie w mierniku. wartosc na max otwartej nie do przyjecia. spróbuj inaczej ustawić tps, ale ma być w stanie spoczynku 0.19 do 0.21. u mnie chodziło luks na 0.20. teoretycznie dokładniej ustawiłoby się po rezystancji. ale ten sposob jest sprawdzony.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
borek88 |
Dodany dnia 01-02-2015 20:35 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Baterie zmieniałem na nowe bo też o tym pomyślałem. Jutro spróbuję pożyczyć inny miernik. Sprawdzałem wciskając szpikulec dodatniego bieguny w kostkę a masę z karoserii i nawet z aku. Później dla pewności naciołem blisko czujnika kabel u mnie był czerwony ale to samo. Aha a ci ciekawe na żadnym kablu wybijając się w kable kostki bie było 5v. Tylko mniej niż 1v. Czas mnie dziś gonił może to moja nie umiejętność i pośpiech. Jutro jeszcze raz to sprawdzę bo dziś nawet nie było czasu na jazdę próbna czy się poprawilo poprawilo bo trochę go przestawilem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-02-2015 20:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Napięcie masz mierzyć na skrajnych pinach czujnika.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
borek88 |
Dodany dnia 01-02-2015 21:08 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Czyli nie mogę masy z kasty czy aku brać? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-02-2015 21:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ale po co? masz mierzyc bezposrednio na czujniku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
borek88 |
Dodany dnia 02-02-2015 20:52 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Dziś to już mi system rozwalił. Max jaki pokazywal to na zamkniętej 0,1x V a na otwartej 0,3x V i o dziwo na maxa przesuniętym sensorze auto nie szarpalo. widocznie miernik oki bo na środkowym kablu było 5v bez kilku sesetnych. Musze poszukać jakiegoś używanego sensora Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-02-2015 10:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
powodzenia. auto nie bedzie poprawnie pracowac na takich wskazaniach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 23-07-2015 14:30 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mam prosbe do kogos z F3P mono z zalaminowana srubka od TPS( to co opiera sie o silnik krokowy). Jakby ktos mogl mi zmierzyc dlugosc wysunietej srubki; suwmiarka raczej tam sie nie zmiesci ale mozna cos malego przylozyc a potem do suwmiarki i odczytac. Bede wdzieczny za pomoc. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-07-2015 18:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 24-07-2015 21:37 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
dzieki wielkie
Treść dodana dnia 26 lipiec 2015 16:55: @Kujtek Zmierzylbys mi jeszcze wysuniecie odboju z tyl tego wahadla? Edytowane przez tomek1405 dnia 26-07-2015 16:55 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-07-2015 18:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
chodzi ci ile ta śrubka wystaje z drugiej tak?
to co z tyłu nie jest ważne, bo przecież to ta strona którą ci zmierzyłem określa dystans co tam robiłeś że ci te wymiary potrzebne? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 26-07-2015 22:04 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Kujtek Chodzi mi wlasnie o ta z tyl co jest na stale taka blokada. To co mi zmierzyles juz ustawilem. A czlowiek chcial wyregulowac a sie skopalo gorzej;P Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-07-2015 01:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czekaj ta część co wyżej na fotce ma gwint na żółto?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 27-07-2015 14:05 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Kujtek Nie ona z lewej strony u gory blokuje wahadlo przepustnicy jest jakby z tyl wtrysku umocowana. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |