Menu główne
Forum
Klubowicze
mateusz414 |
Dodany dnia 08-08-2008 11:31 |
Postów: 21 Data rejestracji: 27.05.2008 07:48 Skąd: - |
Jest problem... kiedys jak mialem inna renie to bylo to samo....
W samochodzie zainstalowany jest gaz i tylko na gazie sie tak dzieje... Jade sobie powiedzmy 60-80 jakies 500 m... do jezdzam do skrzyzowania.. hamuje... wciskam sprzeglo... i PYK kontrolki sie swieca Albo jak przeciagne na obrotach dluzszy kawalek... gdzies za duzo powietrza sie dostaje ale nie wiem jak to zrobic Kiedys w poprzedniej reni jeszcze klapka od filtru powietrza strzelala.;... Ostatnio przy reni bylo grzebane : Wymiana chlodnicy, osmiornicy od chlodnicy... robiony byl rozrusznik (250 zeta) Ktos wie o co ho ? NA benzynie looz nie gasnie..... wczesniej przed ww naprawami bylo git. . . Edytowane przez mateusz414 dnia 08-08-2008 11:32 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-08-2008 11:31 |
Lee |
Dodany dnia 08-08-2008 13:42 |
Postów: 6 Data rejestracji: 28.06.2008 20:14 Skąd: - |
Witaj
Prawdopodnie miałes odłaczany akumulator i centralka gazu musi sie przyuczuc na nowo. U mnie jest to samo jak odłacze aku, 2 -3 dni i przyuczy sie. Pozniej sporadycznie ci moze gasnac przed skrzyzowaniem. Podejrzewam ze masz tradycyjny gaz na mieszalniku i centralke sterujaca BINGO. A to ze na wysokich obrotach jakby brakowało gazu to masz tryb ekonomiczny ustawiony, jest jeszcze tryb sportowy ale wiaze sie to z wiekszym zyzyciem gazu. Pozdro R19 16V Ph II B+G '92
|
raptor84 |
Dodany dnia 08-08-2008 13:50 |
Postów: 34 Data rejestracji: 19.03.2008 11:03 Skąd: - |
Silnik dostaje za duzo powietrza i nie ma podcisnienia dla zassania gazu, u sibie w C3J musialem odwrocic przewod od powietrza ze zderzaka w strone sciany grodziowej - pomoglo w 100%. nie pamietam jak wyglada dolot w 16V ale moze styknie podlaczenie dodatkowego przewodu do filtra i odwrocenie w strone silnika, ogolnie chodzi zeby nie bylo "nadmuchu" powietrza, Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 263000km
|
|
|
mateusz414 |
Dodany dnia 18-08-2008 16:59 |
Postów: 21 Data rejestracji: 27.05.2008 07:48 Skąd: - |
ok dzięki za porady jesteście zaje***... tylko w sumie nie wiem kto ma rację.... dolot centralnie wychodzi obok chłodnicy i nie za bardzo jest go jak przedłużyć.. ....A fakt akulumulator miałem odłączony ale po rozłączeniu było git. . . Dopiero po jakiś 2ch tygodniach jak ten od alternatora się bawił to może odłączył a teraz kibel...
// nie piszemy dużymi literami! (Hugo) Edytowane przez Hugo dnia 19-02-2009 20:38 |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 18-08-2008 17:07 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
gazownik tam musi zajrzec |
|
|
Zero |
Dodany dnia 18-08-2008 17:26 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
nie chodzi o centralke tylko tak jak piszą niektórzy podczas wysprzęglania twój silnik dostaje zbyt dużo powietrza co za dusza dawke, pokaż zdjęcie swojego dolotu to coś poradzimy
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
Infinity |
Dodany dnia 18-08-2008 18:11 |
Postów: 679 Data rejestracji: 07.03.2006 20:20 Skąd: - |
tak jak piszą koledzy, za dużo powietrza.
u mnie sytuacja jest tak rozwiązana ze dolot zasysa powietrze z miejsca gdzie nie ma napływu powietrza, po prostu oryginalny dolot jest rozebrany było Renault 19 F3N 742 / bylo Megane WIlliams / jest Cytryna
Moje auto: Citroen C5, benzyna+LPG, 80000km
|
anfo |
Dodany dnia 10-05-2011 16:49 |
Postów: 22 Data rejestracji: 24.07.2009 15:10 Skąd: - |
emulator renix Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-05-2011 16:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@anfo: no fajnie, a tak w ogole to o co chodzi?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 11-05-2011 19:45 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Albo masz ten problem co miałem ja czyli. Na gazie na biegu jałowym silnik pracował idealnie natomiast wystarczyło kawałek ruszyć nacisnąć sprzęgło i zonk. Przyczyną był zanik zasilania na regulator biegu jałowego ( komp wyszukuje jakieś nieprawidłowości podczas pracy na gazie i zamyka regulator biegu jałowego). Trzeba w takim wypadku pociągnąć nowy plus na jeden z biegunów regulatora nie pamiętam dokładnie na który.
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-05-2011 20:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja mam odpowiednio zmostkowany jeden z przekaźników w czarnej skrzynce i krokowy działa na gazie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
anfo |
Dodany dnia 28-08-2011 14:40 |
Postów: 22 Data rejestracji: 24.07.2009 15:10 Skąd: - |
nie "jakaś nieprawidłowość", tylko komputer wykrywa że zostały odłączone wtryskiwacze i najprawdopodobniej się resetuje. Niedorozwinięci gazownicy zakładają "zwykły przekaźnik" i nie wiedzą co się dzieje, Zamiast "przekaźnika" trzeba założyć emulator renix, który oszuka komputer. Pozdrawiam! Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 28-08-2011 20:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@anfo: tak, zgadza sie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |