07 Maja 2024 14:34:03
Zdjęcia użytkowników
lary0071 ziutas
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
TURBO w Renault 19 B18FT 
Ieble
Dodany dnia 23-11-2011 13:22
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

Do posiadaczy B18FT w budzie R19 - Panowie jak to sie ma porównaniu do F7P - B18FT 1Bar. Ktoś z Was to porównywał?

Edzio jakie masz doładowanie w swoim B18FT i czy stawiałeś ją z f7p?

Pytam by nie zrobić błędu i nie sprzedać porządnego silnika który swoimi osiagami byc może jest w stanie pogonić F7P - Raz że ma o 50nm większy moment i 16km mniej - ale gdy doładowanie z farbrycznego podniesie sie do 1BAR - to F7P może juz mieć spory problem....

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-11-2011 13:22
Awatar
edzio
Dodany dnia 23-11-2011 21:26
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@Ieble: U mnie jest zabezpieczenie w kompie:/ Jeśli ciśnienie doładowania przekroczy 0,5-0,6 odcina mi paliwoAngry2
W główce narodził mi się pomysł żeby podnieść doładowanie do 0,8 i ja zgazować... Ustawić sekwencję do panujących warunków i tyle w temacieSmile W takim wypadku powinna duuuuuuuuużo lepiej ciągnąć na gazie niż na PBGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
Ieble
Dodany dnia 14-12-2011 09:26
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

Jak tam doładowanie? Coś poszło wiecej?

Edytowane przez Ieble dnia 14-12-2011 09:33
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Swistakbb
Dodany dnia 14-12-2011 10:43
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 01.10.2009 15:33
Skąd: śląskie
Bielsko-Biała

Ja swojego B18FT zostawiam , poczeka w garażu na pieniążki i wyląduje ponownie w aucie Smile wystarczy mi doładowanie 0.3 Bara bo to auto naprawde targa aż miło Grin

Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km

Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 20:49
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@edzio: ile realnie mocy ?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
Dodany dnia 14-12-2011 21:36
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@maestro: Liczę na jakieś 140+

Hmmm a swoją drogą ile może kosztować instalacja LPG do silnika turbo? Wiele się różni od zwykłej sekwencji?

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 21:42
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@edzio: rozni sie tym że komputer musi miec opcje do turbo (wiekszosc jak nei wszystkie maja) no i parownik z kompensacją i zapasem mocy (takze teraz juz wszystkie chyba maja)

140 na 0,8? Na pewno wiecej. 16V przy ~0,4 zyskuje około 40-50KM.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
Dodany dnia 14-12-2011 21:47
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@maestro: Ale to jest 16V, a B18FT jest odprężony więc takich fajerwerków nie będzie... No moze przesadziłem z tym 0,8 na początek dobre ustawienie na 0,6-0,65... Jakieś pomiary drogowe może i pomiar mocy... Zestroić wtedy ponownie to już nie taki problem wielkiSmile

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 21:50
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@edzio: jakby graty były troche bardziej dostepne i 'gotowe' to sporo 16stek jeździło by do 0,5bar na 'bezpiecznym' doładowaniu...

a tak trza sie bawić w BFT Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
Dodany dnia 14-12-2011 22:05
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@maestro: 0,3-0,4 to jest soft turbo, tylko pozostaje pytanie ile 16stek by taki zabieg zniosło? Już jako NA borykają się z wieloma bolączkami. Dla mnie niech F7P zostanie wolnossakiem, po to został skonstrułowanySmile
A co do LPG dużo może być droższa od zwykłej sekwencji? Na jakiejś stronce BRc czytałem że większość centralek obsługuje turbo"Wink

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 22:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@edzio: Jaki zabieg? To żaden zabieg dla 16V. 16stke zabija glupota ludzi a nie moc, które można spokojnie krecic do 200KM.

Wcale nie bedzie droższe. Trzeba tylko bawić sie z kompensacją aby w momencie wzrostu ciśnienia w dolocie zwiększała sie rowniez dawka gazu.

Edytowane przez maestro dnia 14-12-2011 22:10
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 14-12-2011 22:37
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

graty sa dostepne kolektor ssacy do f7p pod turbo 100 funtow kute korby i tlkoki wossnera 800 takze sensu raczej nie ma ;/ wiem wiem ze powiedzie o bezpiecznym 0,5 ale to bez sensu bo panweki slychac moment i lubia sie skleic z korbami

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 22:41
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@ptasiek: po co korby, po co tłoki?

nie masz pojecia od czego siadają panewki wiec nie wmawiaj mi że od przytostu mocy sie wysypią.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 14-12-2011 22:47
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

tylko pokaz majsterku jakego kolwiek f7p w naprawde dobrej kondycji ? chcac dolozyc mu te bezpieczne 0,5 wczesniejszy remont musowy bo inaczej bez sensu

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 22:48
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@ptasiek: mateo, misiek, michor, moje, monterka.... w sumie wszyscy mają nicki na M Grin

głowa na karku, dobry olej, i można jeździć i jeździć.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 14-12-2011 22:52
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

skoncze swojego projekta to wtedy sie pochwalePfft

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 22:52
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@ptasiek: spokojnie. kilka osob nie ujawia co aktualnie robi Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 14-12-2011 22:55
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

F4R turbo jest lepszym rozwiazaniem takie jest moje zdanieSmile

Edytowane przez ptasiek dnia 14-12-2011 23:04
Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
seba2ts
Dodany dnia 14-12-2011 23:34
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

@edzio: kolega ostatnio zakładał sekwencje do Eclipse 2,0 Turbo to płacił coś około 3500zł chyba bo musieli zakłądac 2 parowniki bo jeden nie wydalał bo am ponad 230 KM . a Zakładał w Mławie ponoc chłopaki znaja sie na żeczy.

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
maestro
Dodany dnia 14-12-2011 23:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@seba2ts: to prawda, ale są mocne parowniki, są także dwukomorowe, a ostatnio tłokowe (do 300KM), bardzo male i bardzo wydajne (only sekwencja)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: