Menu główne
Forum
Klubowicze
Ieble |
Dodany dnia 23-11-2011 13:22 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Do posiadaczy B18FT w budzie R19 - Panowie jak to sie ma porównaniu do F7P - B18FT 1Bar. Ktoś z Was to porównywał?
Edzio jakie masz doładowanie w swoim B18FT i czy stawiałeś ją z f7p? Pytam by nie zrobić błędu i nie sprzedać porządnego silnika który swoimi osiagami byc może jest w stanie pogonić F7P - Raz że ma o 50nm większy moment i 16km mniej - ale gdy doładowanie z farbrycznego podniesie sie do 1BAR - to F7P może juz mieć spory problem.... L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-11-2011 13:22 |
edzio |
Dodany dnia 23-11-2011 21:26 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Ieble: U mnie jest zabezpieczenie w kompie:/ Jeśli ciśnienie doładowania przekroczy 0,5-0,6 odcina mi paliwo
W główce narodził mi się pomysł żeby podnieść doładowanie do 0,8 i ja zgazować... Ustawić sekwencję do panujących warunków i tyle w temacie W takim wypadku powinna duuuuuuuuużo lepiej ciągnąć na gazie niż na PB Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Ieble |
Dodany dnia 14-12-2011 09:26 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Jak tam doładowanie? Coś poszło wiecej?
Edytowane przez Ieble dnia 14-12-2011 09:33 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 14-12-2011 10:43 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Ja swojego B18FT zostawiam , poczeka w garażu na pieniążki i wyląduje ponownie w aucie wystarczy mi doładowanie 0.3 Bara bo to auto naprawde targa aż miło
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 20:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@edzio: ile realnie mocy ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 14-12-2011 21:36 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro: Liczę na jakieś 140+
Hmmm a swoją drogą ile może kosztować instalacja LPG do silnika turbo Wiele się różni od zwykłej sekwencji Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 21:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@edzio: rozni sie tym że komputer musi miec opcje do turbo (wiekszosc jak nei wszystkie maja) no i parownik z kompensacją i zapasem mocy (takze teraz juz wszystkie chyba maja)
140 na 0,8? Na pewno wiecej. 16V przy ~0,4 zyskuje około 40-50KM. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 14-12-2011 21:47 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro: Ale to jest 16V, a B18FT jest odprężony więc takich fajerwerków nie będzie... No moze przesadziłem z tym 0,8 na początek dobre ustawienie na 0,6-0,65... Jakieś pomiary drogowe może i pomiar mocy... Zestroić wtedy ponownie to już nie taki problem wielki
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 21:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@edzio: jakby graty były troche bardziej dostepne i 'gotowe' to sporo 16stek jeździło by do 0,5bar na 'bezpiecznym' doładowaniu...
a tak trza sie bawić w BFT Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 14-12-2011 22:05 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro: 0,3-0,4 to jest soft turbo, tylko pozostaje pytanie ile 16stek by taki zabieg zniosło Już jako NA borykają się z wieloma bolączkami. Dla mnie niech F7P zostanie wolnossakiem, po to został skonstrułowany
A co do LPG dużo może być droższa od zwykłej sekwencji Na jakiejś stronce BRc czytałem że większość centralek obsługuje turbo" Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 22:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@edzio: Jaki zabieg? To żaden zabieg dla 16V. 16stke zabija glupota ludzi a nie moc, które można spokojnie krecic do 200KM.
Wcale nie bedzie droższe. Trzeba tylko bawić sie z kompensacją aby w momencie wzrostu ciśnienia w dolocie zwiększała sie rowniez dawka gazu. Edytowane przez maestro dnia 14-12-2011 22:10 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 14-12-2011 22:37 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
graty sa dostepne kolektor ssacy do f7p pod turbo 100 funtow kute korby i tlkoki wossnera 800 takze sensu raczej nie ma ;/ wiem wiem ze powiedzie o bezpiecznym 0,5 ale to bez sensu bo panweki slychac moment i lubia sie skleic z korbami
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ptasiek: po co korby, po co tłoki?
nie masz pojecia od czego siadają panewki wiec nie wmawiaj mi że od przytostu mocy sie wysypią. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 14-12-2011 22:47 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
tylko pokaz majsterku jakego kolwiek f7p w naprawde dobrej kondycji chcac dolozyc mu te bezpieczne 0,5 wczesniejszy remont musowy bo inaczej bez sensu
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 22:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ptasiek: mateo, misiek, michor, moje, monterka.... w sumie wszyscy mają nicki na M
głowa na karku, dobry olej, i można jeździć i jeździć. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 14-12-2011 22:52 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
skoncze swojego projekta to wtedy sie pochwale
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 22:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ptasiek: spokojnie. kilka osob nie ujawia co aktualnie robi
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 14-12-2011 22:55 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
F4R turbo jest lepszym rozwiazaniem takie jest moje zdanie
Edytowane przez ptasiek dnia 14-12-2011 23:04 Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
seba2ts |
Dodany dnia 14-12-2011 23:34 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
@edzio: kolega ostatnio zakładał sekwencje do Eclipse 2,0 Turbo to płacił coś około 3500zł chyba bo musieli zakłądac 2 parowniki bo jeden nie wydalał bo am ponad 230 KM . a Zakładał w Mławie ponoc chłopaki znaja sie na żeczy.
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2011 23:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@seba2ts: to prawda, ale są mocne parowniki, są także dwukomorowe, a ostatnio tłokowe (do 300KM), bardzo male i bardzo wydajne (only sekwencja)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |