Menu główne
Forum
Klubowicze
edzio |
Dodany dnia 27-08-2008 23:29 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Volvo 460 1,7t 1600zł -550zł pojezdziło ze mną jakieś 4 miesiące (zezłomowane w chwili obecnej)
W tym silniku zostały wymienione praktycznie wszystkie uszczelki poza uszczelką głowicy i wszystkie simeringi do tego tarcza sprzęgła wszystko razem 470zł musiałem wstawić inny intercooler bo tamten nie pasował teraz jest z passata 1.8T 180KM taki mały kwadratowy ale o wiekszej pojemnosci ogólnie to ten cooler mi sie nie podoba będzie trzeba pomyśleć o innym takim płaskim i szerokim przed samym zderzakiem Robocizna wyjecie silnika z Renówki + wyjęcie silnika z volvo + wstawienie silnika volvo do Renówki +wymiana wszystkich pasków uszczelek i siemeringów 1500zł Olej + filtr oleju ok 160zł Pasek rozrządu + rolki napinaczy pasek wieloklinowy ok 320zł Nie sumuję wszystkiego bo płakać mi sie chce Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-08-2008 23:29 |
GrzesiekLca |
Dodany dnia 27-08-2008 23:31 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
O w dupę...
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
edzio |
Dodany dnia 27-08-2008 23:34 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Nie napisałem ceny intercoolera z passata używany 200zł
Za ta zabawę w turbo miałbym spokojnie jakąś ładna druga 19steczke Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
ttimon |
Dodany dnia 27-08-2008 23:39 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Gratulacje! Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Obywatel |
Dodany dnia 28-08-2008 01:15 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
edzio napisał/a: Nie napisałem ceny intercoolera z passata używany 200zł Za ta zabawę w turbo miałbym spokojnie jakąś ładna druga 19steczke Ale za to satysfakcja z killowania na światłach - bezcenna Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 28-08-2008 01:37 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Gratulacje! Fajnie to musi jeździć Też takie coś chcialem złożyć, ale mi przeszło... Dobrze, że Tobie się udało
Renault Espace 1.9dti 2001r.
Subaru Impreza 2.0GT 1997r. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
edzio |
Dodany dnia 28-08-2008 04:40 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
No i muszę podziękować Takeoff'owi za schematy elektryczne to znacznie skruciło pracę nad moim projektem...
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
takeoff |
Dodany dnia 28-08-2008 11:04 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
edzio napisał/a: No i muszę podziękować Takeoff'owi za schematy elektryczne to znacznie skruciło pracę nad moim projektem... Nie ma sprawy ;] W zamian daj fotki jakies lepszej jakosci ;] Jak z wydechem? pasowalo czy spawali cos? gdzie komp od volwa umieszczony? Ogolnie pisz wszystko co wiesz... Moze FAQ jakis? Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
edzio |
Dodany dnia 28-08-2008 17:13 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Wydech był nieco przerabiany, bo ta rura co łączy turbinę z resztą wydechu trzeba było nieco skrócić i podgiąć... A komputery są (volvo ma dwa sterowniki silnika) na podszybiu tak było najrozsądniej i obyło się bez cięcia i skracania wiązek, w volvie sterowniki są w kabinie koło schowka. W sobote będę sprzątał pod maską musze usunąć to co niepotrzebne troszkę powycierać założyć rozpórkę, wtedy tez porobię ładniejsze i wyrazniejsze fotki
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 28-08-2008 18:34 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no no pełen wypas chciałbym sie kiedys taka przejechac
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
edzio |
Dodany dnia 28-08-2008 19:00 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Plan na przyszły sezon to położenie jakiegoś ładnego lakieru i podkręcenie silnika poprzez podniesienie ciśnienia doładowania i wstawienie chipa do tego zabiegu wybrałem stajnie Zasteca w Łodzi więc mozliwe że sie zobaczymy na jakimś łódzkim spocie... Zastec miał kiedyś taką granatową R5 z B18FT i to dosyć dosyć podkręconym wiec myśle że mają jakieś tam doświadczenie co do tego silnika
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
wolf |
Dodany dnia 28-08-2008 19:41 |
Postów: 843 Data rejestracji: 24.03.2007 15:03 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
j-jachimczak napisał/a: no no pełen wypas chciałbym sie kiedys taka przejechac hmm tez bym sie przejechal taka a tak wogole to gratki wkoncu jakas naprawde jezdzaca Renia z turbo Renia rządzi, Renia radzi, Renia nigdy Cię nie zdradzi! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, przebieg oryginalny i ciągle pomału rośnie... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
ciastini |
Dodany dnia 29-08-2008 17:52 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
toż to istna maszyna do zabijania! Wiem jak ten silnik w Volvie kopie, a co dopiero tutaj ? i z większą mocą... pogratulować, pogratulować!
Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
edzio |
Dodany dnia 29-08-2008 20:43 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
A co myślicie żeby po podkręceniu silnika 140-160KM jest w tym wypadku jak najbardziej realne Walnąć sobie na tylnią szybkę duży napis "BYE BYE GTI"?
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 20:52 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Najlepiej na ledach i zapalac jak sie kogos mija |
|
|
edzio |
Dodany dnia 29-08-2008 20:56 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Tylko jak byloby te LEDy widać przez czarną szybę? I co na to federalni?
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 20:58 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a co to ma do rzeczy federalni? to tak jak reklama - poprostu robisz pstryk i sie zaswieca ale napis chyba byłby lepszy na szybie aczkolwiek ja bym w diodach to zrobił <> lepszy efekt |
|
|
edzio |
Dodany dnia 29-08-2008 21:06 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Już teraz taki 1.8GT może wąchać dym z rury ciekawe jak będą się sprawy miały jak wszystko oczywiscie dogram do końca chodzi mi o pompę paliwa... Jak będzie wyglądał pojedynek z GTI albo GT 2.0 115KM?
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 21:11 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Nie powinno być Twoich złudzeń Powinieneś ostro pójść. Turbo robi swoje. |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 29-08-2008 21:15 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
16v objeżdża 2.0 GTI,wiem bo kolega ma
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |