Menu główne
Forum
Klubowicze
seba2ts |
Dodany dnia 15-12-2011 06:05 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
no pewnie tak, ale czemu mu założyli 2 a nie jeden wydajniejszy to nie mam pojęcia może akurat nie mieli na stanie heh
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-12-2011 06:05 |
Ieble |
Dodany dnia 15-12-2011 06:13 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Edzio mi się wydaje że tak jak u mnie (1.0bar) moc wzrosła sporo w stosunku do serii - nie mam dojścia do hamowni ale napewno jest wiecej niż 140km.
Najlepiej kupic sobie dieselka do codziennej jazdy a takiego małego sporta mieć dla zabawy - wtedy mozna olać gaz. Ale to tylko moje zdanie. L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 15-12-2011 10:08 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
Już standardowe 0.3 bara daje wystarczającą moc dla mnie 16-stka niech zostanie 16-stką a z B18FT można kombinować bo jest to silnik fabrycznie uturbiony ja swojego tez zagazuje jak narazie będzie jeździł F3P a jak będą pieniążki to znowu będzie turbawa
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 15:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Ieble: tylko że w takiej sytuacji montazu turbiny lub podkrecania jej można bardzo łatwo ustawic mieszanke na LPG, a jak to zrobisz "z palca" w godzine na benzynowych ECU? No nie zrobisz. LPG jest idealne do takich przeróbek.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Ieble |
Dodany dnia 15-12-2011 15:39 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
no nie zrobie....
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
michor |
Dodany dnia 15-12-2011 15:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ptasiek napisał/a: F4R turbo jest lepszym rozwiazaniem takie jest moje zdanie No to powodzenia ze skrzynią i półośkami. I do tego nie pamiętam czy tam juz nie ma CAN więc, kolejne powodzenia. Immobiliser- kolejny raz - powodzenia. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ptasiek |
Dodany dnia 15-12-2011 20:10 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
Michor luknij moje pierwsze etapy
1.problem skrzynia 2.problem sprzeglo a reszta do ogarniecia jak dodac nastepny zalacznik Edytowane przez ptasiek dnia 15-12-2011 20:17 Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 20:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
odpowiedziec na swoj post
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 15-12-2011 20:19 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
A tu sprzeglo Treść dodana dnia 15-12-2011 20:20: I jednak sie da reszte sie powoli ogarnie ale z braku czasu i pobytu poza granicami pl narazie wszystko stoi mysle ze w wakacje wszystko bedzie juz gralo
ptasiek dodał/a następującą grafikę:
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 20:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja tu sprzegła nie widze
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 15-12-2011 20:22 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
to chyba koło zamachowe i wał z tego co widzę
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
ptasiek |
Dodany dnia 15-12-2011 20:22 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
tak ale problem sprzegla dotyczy ogarniecia zamachu z powodu flanszy czai
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 20:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
znam temat, ale to dawno chyba opłacalność znika
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 15-12-2011 20:24 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
jesli masz cym zrobic i z czego to wcale tak nie jest
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 20:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ptasiek: tak samo jak z turbo w f7p. niby jak masz wejscie to mozna zrobic, a po kalkulacji wychodzi ze lepiej kupic gotowiec...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ptasiek |
Dodany dnia 15-12-2011 20:31 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
sporo zabawy bedzie z eletryka ale mysle ze da sie rade zostalo jeszcze ogarnac coolera skompletowac nowe hamulce oraz nowy lakier w wakacje mysle skonczyc skoncze to powiem
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 15-12-2011 20:32 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
z tym że - kupiłem silnik i mi założyli nie brzmi tak jak - kupiłem silnik i sam założyłem. Czasami satysfakcja ze zrobienia czegoś samemu jest bezcenna i bardziej wartościowa niż kasa
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
monterek5 |
Dodany dnia 15-12-2011 20:32 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
b18ft jak najbardziej modzic wieksze turbo np garret t25 i mozna i z 180 kucy wyciagnac niedrogim kosztem wiecej juz srednio sie oplaca bo sie zrobi za duza turbo dziura jak na moj gust sam mialem na ok 150 wykrecony ten silnik i bylo cacy ponizej 7s w volvo 480 sie rozpedzalo do 100km/h a do f7p modzic pewnie ale nie uturbiac portinng wywazanie jakies ostre walki np 280 wydech dolot program i to samo wyjdzie a silnik przezyje wiecej i dluzej takie moje zdanie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2011 20:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5: na pewno nie ma co porównywac zmian które opisujesz do np 0,4bara w 16V. to nie jest to samo.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 15-12-2011 20:36 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
skoncze swoj projekt bez turbo mojego f7p a ty zrob swoj z turbo 0.4 i sprawdzimy kto ma racje hehe nawet ci tego garreta t5 pozycze Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |