07 Maja 2024 12:00:16
Zdjęcia użytkowników
dawid19 ttimon
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
TURBO w Renault 19 B18FT 
seba2ts
Dodany dnia 15-12-2011 06:05
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

no pewnie tak, ale czemu mu założyli 2 a nie jeden wydajniejszy to nie mam pojęcia może akurat nie mieli na stanie heh

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-12-2011 06:05
Awatar
Ieble
Dodany dnia 15-12-2011 06:13
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

Edzio mi się wydaje że tak jak u mnie (1.0bar) moc wzrosła sporo w stosunku do serii - nie mam dojścia do hamowni ale napewno jest wiecej niż 140km.

Najlepiej kupic sobie dieselka do codziennej jazdy a takiego małego sporta mieć dla zabawy - wtedy mozna olać gaz. Ale to tylko moje zdanie.

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Swistakbb
Dodany dnia 15-12-2011 10:08
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 01.10.2009 15:33
Skąd: śląskie
Bielsko-Biała

Już standardowe 0.3 bara daje wystarczającą moc Smile dla mnie 16-stka niech zostanie 16-stką a z B18FT można kombinować bo jest to silnik fabrycznie uturbiony Smile ja swojego tez zagazuje jak narazie będzie jeździł F3P a jak będą pieniążki to znowu będzie turbawa Pfft

Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km

Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 15:19
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Ieble: tylko że w takiej sytuacji montazu turbiny lub podkrecania jej można bardzo łatwo ustawic mieszanke na LPG, a jak to zrobisz "z palca" w godzine na benzynowych ECU? No nie zrobisz. LPG jest idealne do takich przeróbek.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Ieble
Dodany dnia 15-12-2011 15:39
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

no nie zrobie....

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
michor
Dodany dnia 15-12-2011 15:40
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ptasiek napisał/a:
F4R turbo jest lepszym rozwiazaniem takie jest moje zdanieSmile


No to powodzenia ze skrzynią i półośkami.
I do tego nie pamiętam czy tam juz nie ma CAN więc, kolejne powodzenia.
Immobiliser- kolejny raz - powodzenia.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ptasiek
Dodany dnia 15-12-2011 20:10
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

Michor luknij moje pierwsze etapy
1.problem skrzynia
2.problem sprzeglo a reszta do ogarnieciaSmile



jak dodac nastepny zalacznik?Pfft

Edytowane przez ptasiek dnia 15-12-2011 20:17
Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 20:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

odpowiedziec na swoj post

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 15-12-2011 20:19
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

A tu sprzegloPfft


Treść dodana dnia 15-12-2011 20:20:

I jednak sie daPfft reszte sie powoli ogarnie ale z braku czasu i pobytu poza granicami pl narazie wszystko stoi mysle ze w wakacje wszystko bedzie juz gralo
ptasiek dodał/a następującą grafikę:
zamach.jpg

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 20:21
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ja tu sprzegła nie widzeWink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
Dodany dnia 15-12-2011 20:22
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

to chyba koło zamachowe i wał z tego co widzę

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
ptasiek
Dodany dnia 15-12-2011 20:22
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

tak ale problem sprzegla dotyczy ogarniecia zamachu z powodu flanszy czai?Smile

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 20:23
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

znam temat, ale to dawno chyba opłacalność znika

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 15-12-2011 20:24
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

jesli masz cym zrobic i z czego to wcale tak nie jestSmile

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 20:25
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@ptasiek: tak samo jak z turbo w f7p. niby jak masz wejscie to mozna zrobic, a po kalkulacji wychodzi ze lepiej kupic gotowiec...

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ptasiek
Dodany dnia 15-12-2011 20:31
Awatar


Postów: 201

Data rejestracji: 16.07.2010 09:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

sporo zabawy bedzie z eletryka ale mysle ze da sie rade zostalo jeszcze ogarnac coolera skompletowac nowe hamulce oraz nowy lakier w wakacje mysle skonczyc skoncze to powiem

Może jadę wolno ale zawsze przed TobąSmile

Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
 
R9GTX
Dodany dnia 15-12-2011 20:32
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

z tym że - kupiłem silnik i mi założyli nie brzmi tak jak - kupiłem silnik i sam założyłem. Czasami satysfakcja ze zrobienia czegoś samemu jest bezcenna i bardziej wartościowa niż kasa Smile

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
monterek5
Dodany dnia 15-12-2011 20:32
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

b18ft jak najbardziej modzic wieksze turbo np garret t25 i mozna i z 180 kucy wyciagnac niedrogim kosztem wiecej juz srednio sie oplaca bo sie zrobi za duza turbo dziura jak na moj gust sam mialem na ok 150 wykrecony ten silnik i bylo cacy ponizej 7s w volvo 480 sie rozpedzalo do 100km/h a do f7p modzic pewnie ale nie uturbiac portinng wywazanie jakies ostre walki np 280 wydech dolot program i to samo wyjdzie a silnik przezyje wiecej i dluzej takie moje zdanie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
maestro
Dodany dnia 15-12-2011 20:33
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@monterek5: na pewno nie ma co porównywac zmian które opisujesz do np 0,4bara w 16V. to nie jest to samo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
monterek5
Dodany dnia 15-12-2011 20:36
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

skoncze swoj projekt bez turbo mojego f7p a ty zrob swoj z turbo 0.4 i sprawdzimy kto ma racje hehe nawet ci tego garreta t5 pozycze Smile2

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: