15 Maja 2024 13:13:51
Zdjęcia użytkowników
bej ozi123
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
TURBO w Renault 19 B18FT 
edzio
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 21:34
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

No właśnie najpierw muszę wszystko w 100% dograć a później opanować technikę perfekcyjnego startuGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 29-08-2008 21:34
Awatar
bratek
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:49
Awatar


Postów: 240

Data rejestracji: 24.08.2006 14:24
Skąd: wielkopolskie
Ostrów Wielkopolski

hehe gratuluje projektu, jestem ciekaw jak wygląda wykres momentu obrotowego, jak coś to zapraszam na hamownie, 190Nm brzmi zacnie ja chętnie stanę na kresce żeby się zmierzyć Smile jeszcze raz gratuluje uporu w dążeniu do celu Smile

[img]http://www.vortis.nazwa.pl/PILNE/cenzura.png[/img] is not a valid Image.
 
edzio
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 14:59
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Przy chipowaniu od razu ją wyhamujeGrin żeby wiedzieć ile było przed i poGrin
Dzisiaj tak jak pisałem wczesniej zrobiłem wiosenne porządki pod maską usunęłem ta blache co to trzymała stary komputer dopasowałem rozpurkę kielichów musiałem podciać taką blaszkę co podtrzymuje linkę gazu bo za diabła nie chciała tam wejść. wygląda teraz takSmile w międzyczasie też poleruje kolektor ssący żeby nie było że to Renio-Volviak albo RenuvolGrin
edzio dodał/a następującą grafikę:
t1.jpg

Edytowane przez edzio dnia 30-08-2008 15:01
Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
cHiX
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 15:13
Awatar


Postów: 1836

Data rejestracji: 16.08.2006 02:05
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ładne ładne Wink a co to za taki jakiś dziwny stożek?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
 
edzio
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 15:16
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Dziwny stożek? On jest w obudowieSmile
A teraz proszę kogoś mądrego niech mi powie jak w moim wypadku mam się dobrać np do rozrusznika bez demontowania dego wszystkiego co jest tutaj widoczneGrin w realu wygląda jeszcze ciaśniej, a od spodu to już nic nie mówięGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
zchemik
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 18:04
Awatar


Postów: 1841

Data rejestracji: 17.02.2007 16:06
Skąd: -

jak w cc 700 albo 900 sciagasz kolo i nadkole i jazda z koksem a jak nieda sie to spalic gada Grin

Yogi Babu xD

Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
 
edzio
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 18:23
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Nie testowałem niczego na cc... Ale w tym wypadku będzie bardzo ciężko od spodu jest dużo blach osłaniających do tego ta turbosprężarka dużo węży itp Ona jest smarowana olejem i chłodzona płynem chłodniczym masakra. Żeby nie okazało się że do wyjęcia rozrusznika potrzebne jest wyjęcie silnikaGrin Ale co tam dźwięk tego silnika jest bezcennyGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
j-jachimczak
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 20:15
Awatar


Postów: 1606

Data rejestracji: 19.12.2006 22:08
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

poka fotki intercoolera jak go ustawiłes i jak z tym wyglada a co do twojego przyjazdu na tereny łódzkie to bardzo zapraszamy bedzie co ogladac Smile


Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
 
takeoff
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 22:33
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

edzio napisał/a:
Nie testowałem niczego na cc... Ale w tym wypadku będzie bardzo ciężko od spodu jest dużo blach osłaniających do tego ta turbosprężarka dużo węży itp Ona jest smarowana olejem i chłodzona płynem chłodniczym masakra. Żeby nie okazało się że do wyjęcia rozrusznika potrzebne jest wyjęcie silnikaGrin Ale co tam dźwięk tego silnika jest bezcennyGrin

Czekaj. blok jest jak w f3n.
Od gory musisz tylko albo az wykrecic 3 sruby mocujace go (16).
potem kanal i/lub zdejmujesz prawe kolo , odkrecasz kabel i nad polosia go wyciagasz lekko obracajac

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
maestro-nieaktywny
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 22:42
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

a chłodnica oleju jest?
 
edzio
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2008 18:58
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Chłodnicy oleju nie ma bo jej nie było, a narazie nie będę robił sobie zbednych kosztów. Ma za to studzenie turbiny po zgaszeniu silnikaGrin Intercooler z passata 1,8T 180KMGrin za bardzo go nie widaćGrin
edzio dodał/a następującą grafikę:
cooler.jpg

Edytowane przez edzio dnia 31-08-2008 18:59
Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
takeoff
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2008 21:58
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

edzio napisał/a:
Chłodnicy oleju nie ma bo jej nie było, a narazie nie będę robił sobie zbednych kosztów. Ma za to studzenie turbiny po zgaszeniu silnikaGrin Intercooler z passata 1,8T 180KMGrin za bardzo go nie widaćGrin


Jak nie ma?
volvo ma chlodnice oleju na filtrze!
Widzialem osobiscie ;]

Studzenia turbiny za to nie mial napewno ;]

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
maestro-nieaktywny
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2008 22:00
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

do f3n zwyklego mozna chłodnice oleju zalozyc od td
 
takeoff
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 31-08-2008 22:52
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

do f3n? poco?
B18FT ma ja tak samo jak f8Q

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
edzio
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 04:40
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Dzisiaj wstawie zdjęcie pompki która studzi turbine po wyłączeniu silnikaGrin
Maestro w szystko można z tym silnikiem zrobićGrin tylko pytanie jakie koszty trzeba ponieśćSad co do chłodnicy oleju to trzeba byloby dokupić taką podstawkę z termostatem no i chłodnice oleju, a to jeśli miały być nowe elementy to koszt około 500złSad
Później chcę pomyśleć o innym coolerze takim szerokim w samym zderzaku a o chłodniczce oleju też warto byloby pomyślećGrin

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
ping_rox
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 10:51
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

nagraj chociazby telefonem dzwiek silniczka ^^

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
takeoff
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 11:48
Awatar


Postów: 2125

Data rejestracji: 06.06.2005 13:34
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

edzio napisał/a:
Dzisiaj wstawie zdjęcie pompki która studzi turbine po wyłączeniu silnikaGrin
Maestro w szystko można z tym silnikiem zrobićGrin tylko pytanie jakie koszty trzeba ponieśćSad co do chłodnicy oleju to trzeba byloby dokupić taką podstawkę z termostatem no i chłodnice oleju, a to jeśli miały być nowe elementy to koszt około 500złSad
Później chcę pomyśleć o innym coolerze takim szerokim w samym zderzaku a o chłodniczce oleju też warto byloby pomyślećGrin


Zaraz. Chlodnice oleju masz pod filtrem oleju. Taki gruby dynx z rurami od wody. Nie mowie o chlodnicy w doslownym znaczeniu .

cooler moze od R19 TD? jest maly i miesci sie pod lewym leflektorem.
Moze jakies weze by przypasowaly tez.

Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P.
 
edzio
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 19:31
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Takeoff COOLER to marzy mi się taki duuuuuuży w centralnym wlocie w zderzakuGrin z niebieskimi kolanami i łącznikami noooo i może troszkę nierdzewkiGrin narazie nic nie będę kombinował z tym... Muszę się troszkę odkućSad

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
Letni86
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2008 01:05
Awatar


Postów: 53

Data rejestracji: 14.09.2005 23:40
Skąd: -

Gratuluje widze że bedzie kolejny dobry przeciwnik do ściganki heh

Renata 19 92r. Phase II under the hood 2.0 Sport F4R!!!
 
borek88
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2008 19:42
Awatar


Postów: 660

Data rejestracji: 10.04.2008 15:04
Skąd: wielkopolskie
Słupca

hej edzio czy twoje autko dalej sie rozwija bo dawno nic o nim nie pisales mialy byc filmiki. i najwazniejsze nie wiem jak ci sie sprawuje ten silnik, czy wiesz ile ma kucy i Nm, do ilu juz dociagles na tym silniku

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: