Menu główne
Forum
Klubowicze
edzio |
Dodany dnia 29-08-2008 21:34 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
No właśnie najpierw muszę wszystko w 100% dograć a później opanować technikę perfekcyjnego startu
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-08-2008 21:34 |
bratek |
Dodany dnia 29-08-2008 22:49 |
Postów: 240 Data rejestracji: 24.08.2006 14:24 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
hehe gratuluje projektu, jestem ciekaw jak wygląda wykres momentu obrotowego, jak coś to zapraszam na hamownie, 190Nm brzmi zacnie ja chętnie stanę na kresce żeby się zmierzyć jeszcze raz gratuluje uporu w dążeniu do celu
[img]http://www.vortis.nazwa.pl/PILNE/cenzura.png[/img] is not a valid Image. |
edzio |
Dodany dnia 30-08-2008 14:59 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Przy chipowaniu od razu ją wyhamuje żeby wiedzieć ile było przed i po Dzisiaj tak jak pisałem wczesniej zrobiłem wiosenne porządki pod maską usunęłem ta blache co to trzymała stary komputer dopasowałem rozpurkę kielichów musiałem podciać taką blaszkę co podtrzymuje linkę gazu bo za diabła nie chciała tam wejść. wygląda teraz tak w międzyczasie też poleruje kolektor ssący żeby nie było że to Renio-Volviak albo Renuvol
edzio dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez edzio dnia 30-08-2008 15:01 Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
cHiX |
Dodany dnia 30-08-2008 15:13 |
Postów: 1836 Data rejestracji: 16.08.2006 02:05 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ładne ładne a co to za taki jakiś dziwny stożek? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 243000km
|
edzio |
Dodany dnia 30-08-2008 15:16 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Dziwny stożek? On jest w obudowie
A teraz proszę kogoś mądrego niech mi powie jak w moim wypadku mam się dobrać np do rozrusznika bez demontowania dego wszystkiego co jest tutaj widoczne w realu wygląda jeszcze ciaśniej, a od spodu to już nic nie mówię Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
zchemik |
Dodany dnia 30-08-2008 18:04 |
Postów: 1841 Data rejestracji: 17.02.2007 16:06 Skąd: - |
jak w cc 700 albo 900 sciagasz kolo i nadkole i jazda z koksem a jak nieda sie to spalic gada
Yogi Babu xD
Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
|
edzio |
Dodany dnia 30-08-2008 18:23 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Nie testowałem niczego na cc... Ale w tym wypadku będzie bardzo ciężko od spodu jest dużo blach osłaniających do tego ta turbosprężarka dużo węży itp Ona jest smarowana olejem i chłodzona płynem chłodniczym masakra. Żeby nie okazało się że do wyjęcia rozrusznika potrzebne jest wyjęcie silnika Ale co tam dźwięk tego silnika jest bezcenny
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 30-08-2008 20:15 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
poka fotki intercoolera jak go ustawiłes i jak z tym wyglada a co do twojego przyjazdu na tereny łódzkie to bardzo zapraszamy bedzie co ogladac
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
takeoff |
Dodany dnia 30-08-2008 22:33 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
edzio napisał/a: Nie testowałem niczego na cc... Ale w tym wypadku będzie bardzo ciężko od spodu jest dużo blach osłaniających do tego ta turbosprężarka dużo węży itp Ona jest smarowana olejem i chłodzona płynem chłodniczym masakra. Żeby nie okazało się że do wyjęcia rozrusznika potrzebne jest wyjęcie silnika Ale co tam dźwięk tego silnika jest bezcenny Czekaj. blok jest jak w f3n. Od gory musisz tylko albo az wykrecic 3 sruby mocujace go (16). potem kanal i/lub zdejmujesz prawe kolo , odkrecasz kabel i nad polosia go wyciagasz lekko obracajac Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 30-08-2008 22:42 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a chłodnica oleju jest? |
|
|
edzio |
Dodany dnia 31-08-2008 18:58 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Chłodnicy oleju nie ma bo jej nie było, a narazie nie będę robił sobie zbednych kosztów. Ma za to studzenie turbiny po zgaszeniu silnika Intercooler z passata 1,8T 180KM za bardzo go nie widać
edzio dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez edzio dnia 31-08-2008 18:59 Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
takeoff |
Dodany dnia 31-08-2008 21:58 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
edzio napisał/a: Chłodnicy oleju nie ma bo jej nie było, a narazie nie będę robił sobie zbednych kosztów. Ma za to studzenie turbiny po zgaszeniu silnika Intercooler z passata 1,8T 180KM za bardzo go nie widać Jak nie ma? volvo ma chlodnice oleju na filtrze! Widzialem osobiscie ;] Studzenia turbiny za to nie mial napewno ;] Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 31-08-2008 22:00 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
do f3n zwyklego mozna chłodnice oleju zalozyc od td |
|
|
takeoff |
Dodany dnia 31-08-2008 22:52 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
do f3n? poco?
B18FT ma ja tak samo jak f8Q Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
edzio |
Dodany dnia 01-09-2008 04:40 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Dzisiaj wstawie zdjęcie pompki która studzi turbine po wyłączeniu silnika
Maestro w szystko można z tym silnikiem zrobić tylko pytanie jakie koszty trzeba ponieść co do chłodnicy oleju to trzeba byloby dokupić taką podstawkę z termostatem no i chłodnice oleju, a to jeśli miały być nowe elementy to koszt około 500zł Później chcę pomyśleć o innym coolerze takim szerokim w samym zderzaku a o chłodniczce oleju też warto byloby pomyśleć Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
ping_rox |
Dodany dnia 01-09-2008 10:51 |
Postów: 365 Data rejestracji: 19.06.2006 14:36 Skąd: - |
nagraj chociazby telefonem dzwiek silniczka ^^
F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
|
|
|
takeoff |
Dodany dnia 01-09-2008 11:48 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
edzio napisał/a: Dzisiaj wstawie zdjęcie pompki która studzi turbine po wyłączeniu silnika Maestro w szystko można z tym silnikiem zrobić tylko pytanie jakie koszty trzeba ponieść co do chłodnicy oleju to trzeba byloby dokupić taką podstawkę z termostatem no i chłodnice oleju, a to jeśli miały być nowe elementy to koszt około 500zł Później chcę pomyśleć o innym coolerze takim szerokim w samym zderzaku a o chłodniczce oleju też warto byloby pomyśleć Zaraz. Chlodnice oleju masz pod filtrem oleju. Taki gruby dynx z rurami od wody. Nie mowie o chlodnicy w doslownym znaczeniu . cooler moze od R19 TD? jest maly i miesci sie pod lewym leflektorem. Moze jakies weze by przypasowaly tez. Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
edzio |
Dodany dnia 01-09-2008 19:31 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Takeoff COOLER to marzy mi się taki duuuuuuży w centralnym wlocie w zderzaku z niebieskimi kolanami i łącznikami noooo i może troszkę nierdzewki narazie nic nie będę kombinował z tym... Muszę się troszkę odkuć
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Letni86 |
Dodany dnia 09-09-2008 01:05 |
Postów: 53 Data rejestracji: 14.09.2005 23:40 Skąd: - |
Gratuluje widze że bedzie kolejny dobry przeciwnik do ściganki heh
Renata 19 92r. Phase II under the hood 2.0 Sport F4R
|
borek88 |
Dodany dnia 27-10-2008 19:42 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
hej edzio czy twoje autko dalej sie rozwija bo dawno nic o nim nie pisales mialy byc filmiki. i najwazniejsze nie wiem jak ci sie sprawuje ten silnik, czy wiesz ile ma kucy i Nm, do ilu juz dociagles na tym silniku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |