Menu główne
Forum
Klubowicze
przemo0020 |
Dodany dnia 29-08-2008 02:00 |
Postów: 189 Data rejestracji: 14.03.2006 23:51 Skąd: - |
Witam. Koledzy od którego roku produkcji samochodu obowiązkowo powinien być katalizator Bo wiem ze do któregoś raku produkcji nie było takiego wymogu tylko do którego Pytam bo w mojej reni poprzedni właściciel go wyciągnął i wspawał kawałek rury a zbliża mi się przegląd... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 198000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-08-2008 02:00 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 29-08-2008 07:19 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Od 96 o ile dobrze pamietam. |
misha |
Dodany dnia 29-08-2008 08:21 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Może na przeglądzie nikt nie zauważy a tak serio to z silników na wtrysku tylko 16V PHI zdażała się bez kata...
A zresztą sprawdź w dowodzie rej albo karcie pojazdu czy masz kat czy nie... Bo jak masz wpisany to powinien być i rocznik Ci nie pomoże... Pozdr Marcin Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 10:13 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
W Ph1 czesto nie było kata w każdej opcji silnikowej (zawsze go nie było w 16V) W Ph2 również 1,4e nie miało kata i 1,4c. 1,7 tez sie zdarzał. |
|
|
GrzesiekLca |
Dodany dnia 29-08-2008 10:16 |
Postów: 4134 Data rejestracji: 21.01.2006 13:55 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Od 1995r obowiązkowo w każdym samochodzie,chociaż już wcześniej były w r19.
VW PASSAT B6 2.0 TDI 16V
Moje auto: VW Passat B6 HIGHLINE, diesel, 155368km
|
Graby |
Dodany dnia 29-08-2008 10:37 |
Postów: 119 Data rejestracji: 03.04.2007 18:18 Skąd: - |
wątpie żeby ktos na przeglądzie zainteresował sie brakiem twojego kata, no chyba że u was jest inaczej
nowy nabytek AUDI A3 1.9 TDI 110KM 2000r 197 000 tys. ale reniucha zostaje
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 234000km
|
|
|
misha |
Dodany dnia 29-08-2008 10:47 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Maestro E6J był na gaźniku więc nie ma mowy o kacie...
Nie bardzo wierzę że w serii przy wtrysku nie było kata, w 16V PHI tak bo był potencjometr zamiast sondy a w pozostałych... pierwsze słyszę... W C3J z 1991 r. miałem juz kata w E6J nie było nawet w 93... Ale może się mylę... Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 11:05 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Skoro mówisz o E6J to warto wspomnieć o E7J ktory też miał i nie miał kata a był wtryskiem. Katalizatory w wersjach 1,4 były chyba dawane tak jak były na magazynie. Jak brakło to nie bylo i ot co. Francole. |
|
|
misha |
Dodany dnia 29-08-2008 11:15 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Miał miał Maestro... mój dziadek ma takiego (wcześniej e6j) z 94 roku i ma kata (właściwie puszkę po kacie ale ma)...
Nie wiem tylko jak z Fy trzy Ny czy miały wszystkie (oczywiście te z wtryskiem). Ok sprawdziłem w/g katalogu bosala kata nie mają 1,2; 1,4; 1,7; na gaźniku i 1,8 16v na wtrysku i jeden f3n 1721 cc, 107 HP, 79 KW M° F3N ale takiego silnika nie kojażę link Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-08-2008 11:34 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
107 f3n to oznaczenie silnika 746, wystepował tylko rok (gościnnie z volvo w wersji TXI tylko w ph1) |
|
|
latinn21 |
Dodany dnia 06-11-2010 18:09 |
Postów: 2 Data rejestracji: 14.09.2008 08:20 Skąd: lubuskie Nowa Sól |
akuraj ja przy silniku E6J mam katalizator co dziwne nawet w dowodzie jest zaznaczone 1.4 KAT
L@tin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 440568km
|
WoZnY |
Dodany dnia 06-11-2010 23:44 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Zrób zdjęcie silnika, bo nigdy w gaźnikowcu nie spotkałem się z katem.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 07-11-2010 00:07 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Były takie patenty (np. dość popularny CC 700 z gaźnikiem Aisan) ale R19 na gaźniku katalizatora nie miało. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 07-11-2010 09:59 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja mam F3N z 95 i mam KAT-a Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 07-11-2010 22:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bo f3n miał zawsze.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomspeed |
Dodany dnia 07-12-2010 00:36 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
moje e6j mialo kata, tez sie zastanawialem po co i doszedlem do wniosku, ze byl zalozony bez sensu, wiec go wycielem.
moze caly myk polegal na tym ze 1995 roku byl sprowadzony jako skladak, ale ogolnie kat bez lambda sie mija z celem Edytowane przez tomspeed dnia 07-12-2010 00:36 dwie 19-stki zajezdzone na smierc
ale to byly dobre i mocne auta Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-12-2010 12:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
E6J nie był oferowany w niemczech z powodu braku norm emisji spalin. Żeby mógłbyć tam oferowany (podobnie jak F2N) musiałbyć wyposażany w kata. Dlatego nie wiele jest tych aut z rejonu niemcowni.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomspeed |
Dodany dnia 08-12-2010 11:50 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
moj byl z belgi
dwie 19-stki zajezdzone na smierc
ale to byly dobre i mocne auta Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |