16 Stycze 2019 11:11:55
Zdjęcia użytkowników
norbi7902 gielab0019
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

satanix [off] 14-01-2019 18:54
Chcesz 1 cały, czy 2 całe (kompletne)? Napisz albo 537-713-286 (szybciej) gdzie wysłać, zapakuję i przy wysyłce dowiem się ile i dam znać.

Prezes4performance [off] 13-01-2019 13:31
satanix jak ci się uda wyjąć te plastiki w stanie idealnym biorę napisz ile i ile wysyłka

[A] Lesiu11 [off] 12-01-2019 12:52
Marko, 10lat temu była już trudna do odnalezienia, praktycznie niespotykana. Teraz to zostaje dorobienie z nierdzewki/alumini
um i/lub silikonowych złączek

Marko [off] 11-01-2019 23:41
Ktoś wie jak szukać rur-gumy między filtrem a kolektorem do r19 f3p multi do Baccary jak to robi jakąś różnicę. O nr chodzi chyba że ktoś ma bez pęknięć bo z nadpęknięciami to mam.

satanix [off] 11-01-2019 17:29
Tak, ten czarny "kapsel" można zamienić/wymieni
, doły są takie same.

Kujtek [off] 11-01-2019 00:51
Prezes4performance
, z tego co pamietam przekrecasz po prostu i wyciagasz. tylko mają zatrzaski i chyba je wyciagalem na rozebranym fotelu

Prezes4performance [off] 10-01-2019 11:23
Tak te białe jak się je wymienia?

Kujtek [off] 10-01-2019 00:55
Prezes4performance
, te plastiki białe? wszędzie te same były z tego co pamiętam

Prezes4performance [off] 07-01-2019 10:43
Mam fotele od sprint a myślę że te prowadnice są takie same zrobił byś foto?

satanix [off] 07-01-2019 09:50
Mam, przesyłka parę zeta pewnie. Może będziesz w mojej okolicy?, zawinąłbyś cały fotel Wink. Napisz, zadzwoń, adres, to wyślę.


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] EGR 
raV
Dodany dnia 18-11-2014 14:23
Awatar

Klubowicz #0514

Postów: 116

Data rejestracji: 12.06.2009 15:15
Skąd: śląskie
Mikołów

@Kujtek dokładnie miedzy 2-3k obrotów jak zdejmę nogę z gazu, wydech od środka do końca prawie nowy, od kolektora do środka pewnie dziurawy (raczej na pewno), a tłumiki są wszystkie, tylko z tego co zauważyłem jak ściągam przewód WN ze świecy to nie ma różnicy w pracy silnika dalej. I to pewnie jest odpowiedź na moje pytanie, albo to przez tłumik albo przewody.

@Wielki_Edit!: usterki usunięte. Przyczyną była zaślepka na dolocie, niżej egra, schowana obok silniczka wolnych obrotów. Dziurę miała bardzo dużą, została wyrzucona i zastąpiona wężykiem ze śrubka. Silnik zaczął pracować równo i nie ma już strzelania z wydechu (co najważniejsze). Dziękuje za pomoc Wink

Edytowane przez raV dnia 19-11-2014 14:18
"Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN."

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 297000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-11-2014 14:23
Awatar
maestro
Dodany dnia 19-11-2014 16:10
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no w zasadzie to gdybyś przerzucił ten temat od a do z to byś do niej doszedł Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
piomazi
Dodany dnia 22-12-2018 18:00
Awatar


Postów: 154

Data rejestracji: 01.05.2009 12:13
Skąd: śląskie
Wisła

Ludzie, wywalcie ten EGR

Czytałem już dawno o tym, ale jakoś nigdy się nie mogłem zebrać na jego wywalenie, silnik w miarę chodził, więc brak motywacji, prychał ale chodził.
Aż w końcu mnie zmusiło.
Musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą i urwałem przy okazji rurę stalową co idzie z wydechu do EGR. Jakoś mi ją pospawali na kanale ale o szczelności raczej nie ma mowy.
Silnik brzydko chodził.
Więc w końcu się wziąłem za wywalenie EGR.
Zdjąłem zawór (odkręcić tą jedną śrubę 13 to trzeba cudu Grin taki zły dostęp ) i dorobiłem sobie uszczelkę z konserwy bo rybach, nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakoś puszka aluminiowa nie przeżywała mojej obróbki.
Uszczelniłem śrubami przewody, trzpienie układu jak w opisie i rysunkach na forum.
Odmy nie likwidowałem

Silnik chodzi jak zegareczek , aż miło posłuchać jego rytmicznej pracy!

R19 w rodzinie od 2002r. Pseudonim "babcia"
http://www.youtub...h_response

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 305000km
 
satanix
Dodany dnia 22-12-2018 20:54
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 20.10.2016 16:38
Skąd: śląskie
Bytom

Naszykuj coś z grubszej blachy, może się przepalić, no chyba że ta puszka to jeszcze z epokiWink.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: