Menu główne
Forum
Klubowicze
raV |
Dodany dnia 18-11-2014 14:23 |
Postów: 116 Data rejestracji: 12.06.2009 15:15 Skąd: śląskie Mikołów |
@Kujtek dokładnie miedzy 2-3k obrotów jak zdejmę nogę z gazu, wydech od środka do końca prawie nowy, od kolektora do środka pewnie dziurawy (raczej na pewno), a tłumiki są wszystkie, tylko z tego co zauważyłem jak ściągam przewód WN ze świecy to nie ma różnicy w pracy silnika dalej. I to pewnie jest odpowiedź na moje pytanie, albo to przez tłumik albo przewody.
@Wielki_Edit!: usterki usunięte. Przyczyną była zaślepka na dolocie, niżej egra, schowana obok silniczka wolnych obrotów. Dziurę miała bardzo dużą, została wyrzucona i zastąpiona wężykiem ze śrubka. Silnik zaczął pracować równo i nie ma już strzelania z wydechu (co najważniejsze). Dziękuje za pomoc Edytowane przez raV dnia 19-11-2014 14:18 "Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 297000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-11-2014 14:23 |
maestro |
Dodany dnia 19-11-2014 16:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no w zasadzie to gdybyś przerzucił ten temat od a do z to byś do niej doszedł
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piomazi |
Dodany dnia 22-12-2018 18:00 |
Postów: 160 Data rejestracji: 01.05.2009 12:13 Skąd: śląskie Wisła |
Ludzie, wywalcie ten EGR
Czytałem już dawno o tym, ale jakoś nigdy się nie mogłem zebrać na jego wywalenie, silnik w miarę chodził, więc brak motywacji, prychał ale chodził. Aż w końcu mnie zmusiło. Musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą i urwałem przy okazji rurę stalową co idzie z wydechu do EGR. Jakoś mi ją pospawali na kanale ale o szczelności raczej nie ma mowy. Silnik brzydko chodził. Więc w końcu się wziąłem za wywalenie EGR. Zdjąłem zawór (odkręcić tą jedną śrubę 13 to trzeba cudu taki zły dostęp ) i dorobiłem sobie uszczelkę z konserwy bo rybach, nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakoś puszka aluminiowa nie przeżywała mojej obróbki. Uszczelniłem śrubami przewody, trzpienie układu jak w opisie i rysunkach na forum. Odmy nie likwidowałem Silnik chodzi jak zegareczek , aż miło posłuchać jego rytmicznej pracy! R19 w rodzinie od 2002r. Pseudonim "babcia"
http://www.youtub...h_response A w 2019 kupilismy dwie laguny 2 1,8 obie z LPG Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 310000km
|
satanix |
Dodany dnia 22-12-2018 20:54 |
Postów: 109 Data rejestracji: 20.10.2016 16:38 Skąd: śląskie Bytom |
Naszykuj coś z grubszej blachy, może się przepalić, no chyba że ta puszka to jeszcze z epoki. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |