Menu główne
Forum
Klubowicze
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 20:41 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
sory chlopaki zle to okreslilem -sruby wkrecilem w wezyki (doloty) a sam zawor zaslepilem blacha 0,5mm i silikonem na temperature...
apropos srub http://www.renaul...187_05.jpg Edytowane przez ciastek007 dnia 29-05-2010 20:42 Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-05-2010 20:41 |
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 20:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A jak to docisnąłes?
Edytowane przez maestro dnia 29-05-2010 20:42 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 20:43 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
srubami ktore trzymaly zawor
Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 20:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zdejmowałeś wtrysk do tego?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 20:45 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
nie, nic nie zdejmowalem.. tylko krokowy i wywalilem zawor egr...
Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 20:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Musiałeś czegoś nie zaślepić albo zrobić to niedokładnie. Wężyk do czujnika podciśnienia (MAPSENSOR) cały i zdrowy i tam gdzie być powinien jest wpięty? Nie odpalałeś go z popychu?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 20:49 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
nie odpinalem nic, i na popych tez nie odpalalem.. ale lipa.. a masz jakies zdjecie tego mapsensora? bo nie wiem ktore to...
Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 20:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
najpierw piszesz ze nie odpinałeś za chwile że nawet nie wiesz co to i gdzie to...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 20:51 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
bo nic nie odpinalem poza rzeczami ze schematu a pytam z ciekawosci bo chcialbym to sprawdzic czy wszystko jest na swoim miejscu
juz wszystko wiem! nie, nie odpinalem wszystko tam gra z mapsensorem Edytowane przez ciastek007 dnia 29-05-2010 20:59 Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 20:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
[img]http://images49.fotosik.pl/299/5af436100b50ed14.jpg[/img] is not a valid Image.
Spowiadaj sie czy czarne kółko masz na pewno oba końce zaślepione (z tyłu wtrysku) Numer 1 czy wąż po pozostałym trójniku na pewno wchodzi do wtrysku i jest zaślepiony Numer 2 czy dolne ujście trójnika jest zaślepione i czy końce wchodzace do wtrysku na pewno nie spadły. Krokowego nie odpiąłeś? Edytowane przez maestro dnia 29-05-2010 21:00 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ciastek007 |
Dodany dnia 29-05-2010 21:04 |
Postów: 94 Data rejestracji: 24.10.2008 02:18 Skąd: - |
1 zaslepione
2 trojnik od odmy zaslepiony od dolu tylko powiedz mi co to za niebieskie kolko w srodku gaznika? tam nic nie wchodzi... zaden waz.. tylko od gory od odmy i od dolu (nr1) co do krokowego to jest sprawa.. jak zaslepialem egr to widzialem ze jakies kable nie byly podpiete.. sluchaj jeden szedl od blachy na ktorej trzyma sie krok a drugi najprawdobniej z mapsensora ale nie wiem bo wchodzil gdzies w dol auta do innych kabli a na poziomie puszki z egr byla kostka -i to bylo odpiete jak zaslepialem zawor i to podpialem, przejezdzilem tydzien bez problemow a dzisiaj jakies klocki... Edytowane przez ciastek007 dnia 29-05-2010 21:08 Renie produkowało NASA - i tak powstał Apollo 19
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 199000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 21:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tylko powiedz mi co to za niebieskie kolko w srodku gaznika? tam nic nie wchodzi wezyk do czujnika podcisnienia Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 21:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To od razu do wszystkich trzeba napisac. Nie może być sytuacji że zostaje jakieś wolne przyłącze niepołączone.
Edytowane przez maestro dnia 29-05-2010 21:26 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
emZi |
Dodany dnia 13-07-2010 21:33 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
Pany, pytanko jest.. Dzisiaj w końcu zaślepiłem EGR, silikon sobie schnie i jutro będą testy. Ale póki co wątpliwość.. Wywaliłem wszystko, i wszystko co trzeba zaślepiłem wg schematu. Odkręciłem również od koszyka z kompem ten - chyba - elektrozawór? (foto) No i została wtyczka z instalacji, która była do niego podpięta.. Teraz pytanie, czy tak ona ma sobie dyndać (podobnie jak wężyk z filtra węglowego) pod maską, czy lepiej ponownie przykręcić ten zawór i wtyczkę do niego podłączyć? (oczywiście zawór już bez wszelakich węży, które były do niego fabrycznie podpięte)
emZi dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez emZi dnia 13-07-2010 21:34 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
waldi95 |
Dodany dnia 13-07-2010 22:09 |
Postów: 187 Data rejestracji: 20.11.2008 14:13 Skąd: wielkopolskie Turek |
Ja tą wtyczkę mam puszczoną w doline i owiniętą izolacją raz do czegoś tam przypiętą opaską żeby se nie latała . od samego początku jak wymontowałem egr tak mam i nic się nie działo niepokojącego Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
rauba |
Dodany dnia 25-08-2010 03:42 |
Postów: 1 Data rejestracji: 18.02.2010 23:09 Skąd: - |
Ludzie ratujcie zaslepielm ten egr niby wedlug tego schematu tylko ze u mnie w silniku bylo troche wiecej rurek nie weim o co chodzi chcem zalozyc to spowrotem wszystko jak blo bo moja Renia zaczela palic z 14l w miesciea ze zdjec ktore zrobilem ciezko do czegosc dojsc. Bardzo prosze o pomoc. chociaz jakies zdjecia jak te rurki sa prowadzone czy instukcje o co chodzi. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 190000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 25-08-2010 07:43 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Tylko że sprawa jest opisana tak że prościej się cyba nie da,do tego czytelne rysunki.Na pewno zaślepiłeś EGR i zrobiłeś to zgodnie z instrukcją?Mam wrażenie że nie.Poza tym może być problem jeśli nie potrafisz odtworzyć tak prostego układu który dopiero co demontowałeś. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
krzysiekhaloo |
Dodany dnia 04-02-2011 19:34 |
Postów: 15 Data rejestracji: 04.02.2010 15:48 Skąd: - |
Koledzy mam problem, przez przypadek urwalo mi sie wyjscie z filtra weglowego i ciagnie czyste powietrze, zamiast to z filtra. Co z tym robic, naprawiac? Jakie konsekwencje jazdy tak jak jest w tym momencie? Treść dodana dnia 04-02-2011 19:39: koledzy mam problem, przypadkowo urwalem wyjscie z filtra weglowego i teraz ciagnie czyste powietrze a nie z filtra. Nalezy to naprawic czy tez zostawic (jak bedzie cieplo bede chcial usunac egr) na te kilka tyg. Tak jaj jest. Jakie moga byc konsekwencje jazdy w tym momencie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 233000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2011 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tam nic nie bedzie ciągnąć do filtra węglowego.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Proceder15 |
Dodany dnia 28-06-2011 23:03 |
Postów: 5 Data rejestracji: 13.02.2011 18:19 Skąd: - |
Dzisiaj wywaliłem i zaślepiłem EGR tak jak poniżej ->
Zrobiłem to trochę prościej bo miałem ciężki dostęp do tych trójników, mam nadzieję że tak może być. Plusy jakie zauważyłem to: - równa praca na wolnych - wydaje mi się że minimalnie dynamiczniejszy A co do spalania to się okaże Edytowane przez Proceder15 dnia 28-06-2011 23:07 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 178000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |