Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 11-04-2013 12:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ten impuls chyba będzie za słaby żebyś sprawdził go diodą, chyba że oscyloskop podepniesz
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2013 12:00 |
michor |
Dodany dnia 11-04-2013 13:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Oscyloskop. Jak na wolnych masz czestotliwość 5hz najwyżej zobaczysz że może miga może nie.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
pablo86 |
Dodany dnia 12-04-2013 22:05 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
a jeśli na oscyloskopie nie pokarze impulsu to co wpływa na jego brak? ( dodam że podpinałem już dwa kompy główne i dalej nic nie pokazywało, kompy były z aut które miały kom.pokładowy) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2013 00:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@pablo86 każdy komp z 16v obsługuje komputer pokładowy
jesteś pewny że sygnał przechodzi z komputera do zegarów oraz tego że komputer w zegarach jest sprawny, na 110%? bo jak wkładałeś inne kompy i nie działa to innych winnych nie ma... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
pablo86 |
Dodany dnia 14-04-2013 20:55 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
dobrze, więc dlaczego nie wyświetla mi się przy teście te cholerne 5 hz gdyby nie byłoby nawet przejścia to powinno chyba wyświetlić 0 hz skoro to jest opcja sprawdzająca komputer i wszystkie sygnały. a u mnie wygląda to tak jakby tej opcji w ogóle nie było Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-04-2013 21:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sprawdzałeś zegary w innej 19stce? niekoniecznie to musi być 16v, możesz też podpiąć w 1.7 90KM, 1.8 90KM i 1.8 110KM
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
pablo86 |
Dodany dnia 15-04-2013 07:47 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
nie mam już możliwości podpięcia zegarów do innej 19 i co teraz bo kupić następne zegary to raczej odpada Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-04-2013 08:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
skąd jesteś? warto by było forumowicza w pobliżu z odpowiednim silnikiem poszukać, przełożyć zegary to 5 minut roboty
z drugimi zegarami będzie ciężko to raz (aczkolwiek niedawno widziałem w giełdzie sam komputer), dwa popytaj w temacie swojego regionu czy ktoś nie poratuje autem hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 15-04-2013 10:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Czekaj czekaj, jeszcze raz bo czytam te Twoje posty i się gubię w tym co piszesz, a tak żeby była pełna jasność w temacie.
Jakie były oryginalne objawy komputera? (tylko proszę nie pisz - "nie działał" - szczegóły) Pokazywał paliwo? Pokazywał zasięg/średnią prędkośc? Pokazywał spalanie chwilowe? Pokazywał przebieg od tankowania? Pokazywał temperaturę? Jak wprowadzisz komputer w tryb serwisowy to jak przełączasz manetką to normalnie cykl działa? - czyli hz, km, litry, temperatura? Jak masz komputer w trybie serwisowym, w trakcie jazdy, impulsator działa? (w sekcji km powinny być inne cyfry niż 0) Instalacja do komputera jest fabryczna? Proszę odpowiedz DOKŁADNIE na pytania które zadałem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 16-04-2013 16:28 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
mi mruga cały czas, pokazuje 00 po odpaleniu pokazują się skaczące liczby i dziwne bo mam tylko trzy opcje.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
michor |
Dodany dnia 16-04-2013 17:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@ruli17 po co zakładałeś drugi temat?
przekręć pokrętłem w prawo. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 16-04-2013 17:23 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
podłączylem ponownie licznik i się wszystko naprawiło.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
pablo86 |
Dodany dnia 17-04-2013 21:20 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
ok. po ściągnięciu zegarów bez kompa okazało się że autko posiada linkę z czujnikiem prędkości,termometr,przewód z pinu nr 26 i kostkę przystosowaną do podpięcia manetki wycieraczek z przełącznikiem (wszystko było fabrycznie oryginalne ) posiadałem całą wiązkę wraz z kostką od komputera pokładowego wraz z zegarami z poprzedniej 19. zgodnie z naszymi schematami podłączyłem wszystko i okazało się że wiele odczytów jest błędnych, co się okazało komputer był uszkodzony. kupiłem następny (nie było to łatwe) i podłączyłem go by sprawdzić czy coś się zmieni. temp., ilość paliwa i przebyte kilometry wraz z średnią prędkością zaczęły działać. natomiast śr. spalanie,chwilowe spalanie itd. wciąż nie działały a na funkcji ile km zostało do przejechania wyskoczyły same 9 (oczywiście po przejechaniu 10 km wszystkie nie działające funkcje migały) PRZY ROBIONYM TEŚCIE komputera pokładowego wszystkie elementy wyświetlacza działają naciskam przycisk zmiany funkcji i uruchamiam silnik na wyś.pojawia mi się 00km,00l i np.10 i zapala się kontrolka rezerwy. i tak to u mnie wygląda i głównie chodzi o to czemu nie wyświetla mi się 5 hz bo to w tym jest problem.
Treść dodana dnia 24 kwiecień 2013 19:07: i jak, wie ktoś o co chodzi czy nie? Edytowane przez pablo86 dnia 24-04-2013 20:07 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 24-04-2013 21:02 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
musisz pływak dac przystosowany do komputera pokladowego
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 24-04-2013 21:15 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
nie prawda to jest ze musi dac pływak . Ja u siebie miałem pływak od zwykłej wersji i wszystko dzialalo tylko ilosc paliwa w baku byla mocno optymistyczna tzn przekłamywała mocno na pus . Nie działają Ci funkcje które potrzebują sygnał ze sterownika wtrysku . Jak zmienisz pływak to stan paiwa Ci bedzie pokazywać poprawnie . Sprawdź jeszcze raz sugnał z pinu 26 czy przypadkiem gdzies po drodze nie ginie .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
pablo86 |
Dodany dnia 26-04-2013 21:11 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
więc zapytam jeszcze raz . CZY WIE KTOŚ DLACZEGO NIE WYŚWIETLA MI SIĘ 5HZ PRZY TEŚCIE KOMPUTERA POKŁADOWEGO WIEDZĄC ŻE PRZEWÓD Z PINU 26 NIE JEST USZKODZONY I PODPIĘTY JEST DO PINU 5 PRZY ZEGARACH KTÓRY TEŻ MA PRZEJŚCIE
Treść dodana dnia 13 maj 2013 19:13: znajdzie się ktoś kto mi pomoże czy nie? Edytowane przez pablo86 dnia 13-05-2013 20:13 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-05-2013 22:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@pablo86 NIE WIEMY
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 15-03-2014 07:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mam pytanko, czy jak wyświetlacz nie jest wylany tylko nie wyświetla niektórych segmentów to mocno źle? coś z taśmą może być?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 15-03-2014 08:00 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
spróbuj docisnąć ten element który przylega do wyświetlacza i przewodzi, powinno pomóc ale dobrze by było chyba wyczyścić, niestety nie za bardzo wiem jak to jest w środku zrobione - ale jak multimetr zostawiłem na słońcu to działo się podobnie, wsadziłem kawałek papieru pod spód żeby dociskał i działa do tej pory ; ) Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-08-2014 23:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
akurat przeglądałem, zostawię odpowiedź
tak, może być popsuta taśma, z dwóch komputerów (jeden wylany wyświetlacz, drugi uszkodzona taśma) złożyłem jeden "palce lizać" wystarczy zdjąć te miedziane klipsy a potem delikatnie oderwać taśmę zarówno od wyświetlacza jak i płytki z układem sterującym oraz mam pytanie, pamięta ktoś jakie wartości ma pływak pod kompa oraz zwykły? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |