Menu główne
Forum
Klubowicze
pablo86 |
Dodany dnia 10-09-2014 03:09 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
no tak.... tylko ze mam już szósty zegar z kompem, kupuje je jak wariat a i tak nie działa.... nie chce ktoś kupić takich zegarów? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-09-2014 03:09 |
Kujtek |
Dodany dnia 10-09-2014 08:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@pablo86 to teraz najlepiej postawić auto obok innej 16v z komputerem i przekładać po kolei, zegary, sterownik silnika...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 02-01-2015 23:41 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
pablo86 napisał(a): no tak.... tylko ze mam już szósty zegar z kompem, kupuje je jak wariat a i tak nie działa.... nie chce ktoś kupić takich zegarów? ja chce z całym wyświetlaczem .. za piwo Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mesh |
Dodany dnia 03-01-2015 11:12 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
ja tez bym wzial Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-01-2015 14:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh tylko u ciebie nie da się go w całości uruchomić na twoim silniku Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mesh |
Dodany dnia 03-01-2015 15:03 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
tzn co by dzialalo a co nie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 03-01-2015 15:24 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@mesh Termometr zewnętrzny ( jeśli posiadasz ) , stan paliwa w zbiorniku jak miałbyś odpowiedni pływak i to chyba na tyle.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
mesh |
Dodany dnia 03-01-2015 15:32 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@jonowaty jezeli napiales te rzeczy ktore by mogly dzialac to a reszta nie to nie ma sensu zabawy ale jezeli odwrotnie to zawsze mozna sie pobawic - zamontowac termometr i zmienic plywak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 03-01-2015 15:40 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@mesh nie będzie mierzyło ci spalania aktualnego, średniego, nie wyliczy ci zasięgu bo nie z czego
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-01-2015 15:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@jonowaty i jeszcze dystans będzie działać jak linkę prędkościomierza z impulsatorem założy @mesh wszystko rozbija się o brak sygnału spalania którego nie ma jak wyciągnąć, w każdym silniku na wtrysku w 19 oprócz C3J i F3N (mono) jest sygnał spalania. można to nawet zrobić w silniku na gaźniku, wtedy trzeba założyć przepływomierz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |