19 Wrzesie 2019 22:05:23
Zdjęcia użytkowników
schubi02214 Snorky
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Problemy z zapalaniem 
adek
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:04
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 09.11.2011 08:45
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Witam
Do garażu dojechałem na gazie( czyli 2 układzie paliwowym) .Byłem u pierwszego mechanika po tygodniu poddał się rozłożył ręce i znowu ciężie odpalanie na gazie( lpg), drugi mechanik posprawdzał wszystko ,sprawne oprócz napięcia na listwie wtryskowej ( powinno być na każdym wtrysku równe napięcie a niejest) dowiozłem 2 listwę wtryskową i podłączyliśmy na krótko ,efekt podają paliwo tylko 2 wtryski, zajrzałe do komputera a tam przepalona ścieżka obwodu drukowanego nie wiem od czego bo nie mam schematu, teraz szukam nowego komputera, może to pomożeBaseball

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-01-2013 23:04
Awatar
maestro
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:07
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@adek do tego silnika bedzie szuuuuukał i szuuuuukał komputera. masz pewnie zły emulator wtrysków albo sie zjarał - powoduje uszkodzenie komputera i brak wolnych obrotow.

Edytowane przez maestro dnia 19-01-2013 23:08
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:33
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

komputerów do 1.7 multi na allegro jest sporo, tylko który by pasował...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:41
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kujtek pokoz

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:48
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

miało być bez słowa multi Smile2

http://allegro.pl...egory=4145


Treść dodana dnia 19-01-2013 23:48:

rozmawiamy o sterowniku benzynowym silnika tak?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2013 23:50
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

do f3n multi.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adek
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2013 19:29
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 09.11.2011 08:45
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Witam
Kupiłem ten sterownik - komputer na allegro , renia znowu paliSmile


Treść dodana dnia 10-02-2013 19:36:

Witam
Renia na nowym ( używanym) sterowniku chodzi ale ma wysokie obroty (1500)
nie mogę wyregulować, zawór biegu jałowego nie działa ( mierząc napięcie brak) po wypięci wtyczki na zewnętrznych wtykach jest napięcie a na środkowym nie ma, nie wiem gdzie ten przewód jest podłaczony bo zewnętrzne idą do sterownika a środkowy idzie w drugą stronę, potrzebny schemat

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
 
maestro
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 10-02-2013 19:45
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

z tego co widac to środkowy ma być + a skrajne sterowane masą - wtedy albo sie chowa trzpień albo wysuwa w zaleśności po ktorej stronie bedzie masa.

Na pewno do tego silnika komputer? Wink

images33.fotosik.pl/215/aff6bbc4918f03b0.jpg

Edytowane przez maestro dnia 10-02-2013 19:45
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
EweLinKa818 @
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2013 20:39
Awatar


Postów: 50

Data rejestracji: 11.12.2008 20:37
Skąd: łódzkie
Łódź

michal692 napisał(a):

witam i mnie odwiedził ten problem z odpaleniem czytajac pierwszy post to to zrobilem ale mam innego rodzaju problem. wiec zaczne pokoleji. z tydz temu mialem poblem z odpaleniem zaswiecaly sie kontrolki ale nie krecil i nie przygasaly slychac bylo charakterystyczne "cyk" wiec mysle szczotki sie zawiesily kupilem zmienilem przeczyscilem rozrusznik i pare dni oki, teraz znow ale wiem ze szczotki sa dobre, tylko jak przekrecam kluczyk to słychac takie długie "cyk" z 4-5 sec, zazwyczaj po przejechaniu paru km i zgaszeniu jak zimny to kreci, a po paru km jak nie kreci to odlaczam klemy na 15 sec podlaczam i kreci. tak na chwile mozna sie meczyc ale ciagle maske otwierac to meczace, wiec stacyjka jakies przekazniki ? czy moze komputer?




Witam,

Mam ten sam problem. Rozrusznik jest na pewno dobry... Może zna ktoś przyczynę... Jeżeli tak bardzo proszę o pomocSmile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220128km
 
tiku92
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2013 10:20
Awatar


Postów: 596

Data rejestracji: 20.09.2011 09:01
Skąd: podkarpackie
Przemyśl

po czym twierdzisz, że rozrusznik jest dobry? był robiony ostatnio czy coś? sprawdź klemy i je przeczyść.

HIP HOP DON'T STOP !!
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
 
guciowsk
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2013 11:01
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

u mnie było to samo. Czyszczenie nie pomogło. dopiero wymiana na regenerowany

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
kuzyn
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 13:41
Awatar


Postów: 36

Data rejestracji: 21.04.2007 02:03
Skąd: -

Witam.
w lutym mechanik wymienił szczotki w rozuszniku, co się działo ? przekręcam na zapłon, dokręcam i... cisza, kontrolki dalej paliły, nie przygasały
po wymianie szczotek krecił elegancko
miesiąc temu prawie każdego poranka ta sama sytuacja, więc na pych i jedzie, i do końca dnia odpala normalnie
odczepianie klem nie pomaga
było tu pare takich zapytań, ale jak znam życie jak ktoś już naprawie to o forum zapomina
może jednak ktoś sobie przypomni ?
pozdr.
Dodam, ze 2,3 miesiące temu 'wysiadł' akumulator po 7 latach, w zimie był katowany na krótkim odcinku niemal dzień w dzień, jest podładowany (bezobsługowy)

Edytowane przez kuzyn dnia 03-07-2013 14:41
92r. 1.7 F3N L740
 
grzes70
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 17:02
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@kuzyn Prawdopodobnie szczotki w rozruszniku znowu się skończyły albo się wieszają.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
loczek1124
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2013 18:03
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 19.07.2010 11:22
Skąd: wielkopolskie
Czarnków

Witam, od jakiegos czasu tez mam problemy z zapalaniem wiec tak, gdy wiadam do auta po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki jak zawsze, po przekreceniu kluczyka słysze "cyk" i koniec.... By odpalic musze przekrecic kluczyk na wyciagniecie i znow sprobowac, po paru razach sie udaje odpalic.... Czasem jest ze potrafi odpalic odrazu, czasem po 6 próbach...

Najlepsze ze byłem u mechanika wymienił rozrusznik i automat skasował swoje a tu du.. na drugi dzien to samo, co to może być??

POMOCY!?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
 
Kujtek
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2013 18:34
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

może wymienił na taki co też się zawiesza?

ale ale, wymienił rozrusznik i automat - wymienił automat w "nowym"?

ile dałeś za nowy?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
guciowsk
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2013 20:40
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@loczek1124 na pewno wymienił? A masy masz posprawdzane?

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
loczek1124
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2013 22:13
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 19.07.2010 11:22
Skąd: wielkopolskie
Czarnków

a jakies inne pomysły oprócz rozrusznika, co do rozrusznika to wymieniał 2 razy na dwa inne modele, jeden był paniety to zamowiony był lepszy niestety.. juz nie pamietam bo pare rzeczy mi robił ;p jutro jade do niego zawitac

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
 
maestro
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2013 22:47
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zrob kabelek na wsuwke gdzieś w dostepnym miejscu. moze stacyjka lub przewód po drodze siada.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
korni007
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 16-09-2013 21:04
Awatar


Postów: 14

Data rejestracji: 16.09.2013 13:29
Skąd: wielkopolskie
Ostrów Wielkopolski

U mnie podobna sytuacja.Przekręcam kluczyk na zapłon (słychać charakterystyczne pstyk w silniku - elektrozawór?). Odpalam i kręci kręci,ale nie odpali.czekam 5 sekund.Odpalam od nowa,tym razem z wciśniętym gazem,i owszem odpala,ale jest na strasznie niskich obrotach,że cała buda się trzęsie,dopiero jak trochę pogazuje,to przełącza się na gaz i obroty powolutku idą w górę z 500 do 900/1000.Czasami gdy odpalę z mocno wciśniętym gazem,to trzymie obroty koło 2 tysięcy,dopóki nie wrzucę biegu.Co może być nie tak?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 257753km
 
maestro
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 16-09-2013 21:13
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@korni007 KROKOWY. CZYTAJ TEMATY KTÓRE OPISUJĄ TYPOWE PROBLEMY:

http://renault19....d_id=14429

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: