23 Kwiecie 2019 16:56:03
Zdjęcia użytkowników
Tuner_CZ mariego
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Problemy z zapalaniem 
mirek29a
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 18:05
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

mam ostatnio problem z paleniem na benzynie w temp ponizej -3 s C akum mam nówkę 50ah dopiero kupiony kable tez ok nie połamane
rozrusznik kreci ja szalony swiece wymeniłem na nowe ngk bpr6e no2 do gazu made in france
paliwo dostaje problem polega natym ze sie kręci a renka odplic nie moze, nawet zmiana przerwy na świecy nie wiele pomaga z 6 na 4 pliwo w zbiorniku Verva 98.
ciągle dzieje sie to samo aż świce po zalewa, gdy silnik cieply to zapala na tych świecach, wymieniam na stare iskry suche i po 4-5-6 krotnym kreceniu prztej sytuacji pompowaniem pedalm gazu łapie z trudem -albo wcale
jak jest w temp w plusie nic sie nie dzieje jakoś pali co moze być przyczyną ? napiecie podawane na świece a moze co innego

Edytowane przez mirek29a dnia 22-12-2013 18:12
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-12-2013 18:05
Awatar
Artutitu82
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 18:32
Awatar


Postów: 291

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

A sprawdziłeś kopułke , palec, przewody przebicia nie mają ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
 
mirek29a
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 19:06
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

Artutitu82 napisał(a):

A sprawdziłeś kopułke , palec, przewody przebicia nie mają ?

pzewody w miejscu ich styku ze sobą doizolowalem da pewosci taśma izolacyjną
kable na kopułce sie nie dotykaą w kopułka nie ma objawów zewnętrznego uszkodzenia pekniecia czy coś takiego, palca nie sprawdzałem ale pali jak jest ciepło ? co moze paleć powodowac? problem wystepuje w paleniu i jego rozruchu na zimno .....

Edytowane przez mirek29a dnia 22-12-2013 19:29
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
Artutitu82
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 20:58
Awatar


Postów: 291

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

@mirek29a zajrzeć możesz dużo czasu ci nie zajmie.a przewody kiedy wymieniałeś ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
 
mirek29a
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 22:31
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

Artutitu82 napisał(a):

@mirek29a zajrzeć możesz dużo czasu ci nie zajmie.a przewody kiedy wymieniałeś ?

na przewodach jeżdze 2 rok ale oprnosć jest ok i nie sa połamane zeby np przerywały prace silnik jak poprzednie czy dusiły silnika ani nie dotykaja do silnika . ale sprawdze ta kopułke jutro... czego tam szukać w kopułce ?
myslałem trez o cewce zapłonowej moze ona coś niedomaga...

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
Szaflarzanin
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2013 22:35
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

jak kręcisz rozrusznikiem to podnosi Ci sie lekko wskazowka obrotomierza?
jak nie to wyczysz czujnik wlu korbowego, sprawdz tez czujnik temperatury bo u mnie tez na zimnym musze z 5sekund krecic a na cieplym odrazu odpala, dzis sprawdzilem czujnik temperatury i jest do wymiany

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
mirek29a
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2013 15:23
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

wskazówka sie kręci od obrotomierza ale czujnik był zasyfiały lekko oskrobałem wyczyściłem jezeli chodzi o kopułke to tez troche racji było bo w kopułce było soro nagaru z nawisami puki co wyczyściłem ale na stykach są doś spore rysy i wrzery zobacze co sie bedzie działo jak bedzie zimno jesli bedzie dalej problem to wywale kopułke z palcem bo teraz cieżko wywniioskowac
Czujnika temp. nie sprawdzałem narazie musze fundnac sobie nowy miernik puki co pali. jak palił bo ciepło jest

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2013 19:44
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

UŻYWAJ CZŁOWIEKU PRZECINKÓW I KROPEK!!

Skoro odpala z wciśnietym pedałem gazu to krokowy nie działa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
mirek29a
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2013 22:44
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

Dalsze problemy z zapalaniem wymieniłem kopułkę zapłonową, trochę pomogło,(na jakiś czas) ale znowu jest problem z zapalaniem , co zauważyłem krokowy działa wysuwa się po zgaszeniu.
natomiast przy paleniu żeby mi zaskoczył muszę pompować pedałem gazu z ledwością łapie....

Na ciepłym rozgrzanym silniku pali na dotyk pstryk i jadę , już mi nerwy puszczają jest ciepło i zamiast na pierwszym kręceniu, trzeba co najmniej 2 razy w trybie ciągłym zakręcić by zapalił a gościu mieszkający w bloku na przeciwko pstryk i jedzie taka samą ma reńke....Zły i to na benzynie,98ZłyCzerwona! ....

Edytowane przez mirek29a dnia 12-03-2014 09:43
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
se7en3
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2014 17:08
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@mirek29a a zapalasz go na benzynie czy lpg ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
mirek29a
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2014 07:48
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

se7en3 napisał(a):

@mirek29a a zapalasz go na benzynie czy lpg ?

na benzynie

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
Kujtek
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2014 09:06
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@mirek29a na zimny, zanim spróbujesz odpalić spróbuj parę razy przekręcić kluczyk na zapłon żeby usłyszeć jak pompuje pompa. spróbuj zrobić tak z 4-5 razy i dopiero odpal. powiedz nam czy odpali po takim czymś bez problemu

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
mirek29a
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2014 11:06
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

Kujtek napisał(a):

@mirek29a na zimny, zanim spróbujesz odpalić spróbuj parę razy przekręcić kluczyk na zapłon żeby usłyszeć jak pompuje pompa. spróbuj zrobić tak z 4-5 razy i dopiero odpal. powiedz nam czy odpali po takim czymś bez problemu

chodzi tu o paliwo by do pompować, robiłem tak kilka raz nawet wcześniej i dalej to samo się dzieje...dalej z problemem odpala

Edytowane przez mirek29a dnia 13-03-2014 11:16
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
se7en3
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2014 19:47
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

moze po prostu wtrysk zle juz podaje i ma dosc, albo przepistnica. badz miesznaka cos sie rozregulowała.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
mirek29a
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 27-04-2014 11:31
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

kupiłem zaworek zwrotny ktoś mi powie który jest podający a który powrót paliwa może foto macie chce zamatować go nieopodal gaźnika ? przypuszczam ze wacha się cofa.

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 27-04-2014 11:39
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

pomyśl chwile. jak może sie paliwo cofać skoro masz pompe elektryczną?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
mirek29a
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 27-04-2014 11:49
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

maestro napisał(a):

pomyśl chwile. jak może sie paliwo cofać skoro masz pompe elektryczną?

np. po dłuższym weekendowym skoro na gazie gdy jest ciepło pali na dotyk a na benzynie już nie a gdy silnik pochodzi przełączam na bene to paliwo już łapie to przypuszczam ze wacha się cofa. a swoje lata już reńka ma,,

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 27-04-2014 12:59
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Auto może stać miesiąc, powinieneś przekrecić zapłon, pompa nabić ciśnienie i odpalić. Jeżeli tak nie jest to albo pompa nie daje już tyle ile trzeba, wtryskiwacz jest na wykończeniu lub filtr paliwa zawalony.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
loczek1124
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2014 17:25
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 19.07.2010 11:22
Skąd: wielkopolskie
Czarnków

Witam.

Dołączam do tematu.
Poniżej wrzuciłem filmik pokazujący mój problem z odpalaniem. Po przekręceniu kluczyka raz odpala na dotyk, raz słychać stukniecie i odpala i tak w kółko od dłuższego czasu. Raz odpala za 1 razem a raz za 5. Ostatnio wymieniałem świece, palec, kopułkę oraz rozrusznik ale nawet to nic nie dało. No możliwe że przez jakieś 2-3 dniu udało się odpalać za 1 razem.

Proszę o rady, sugestie, pomoc

YouTube Video


YouTube Video

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
 
maestro
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2014 18:29
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To rozrusznik przeciez?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: