Menu główne
Forum
Klubowicze
grzes70 |
Dodany dnia 24-12-2008 09:30 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Maestro,jak sądzisz może to wina EGR?Co dokładnie trzeba zrobić żeby go wyciąć bez jakichś negatywnych skutków ubocznych? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-12-2008 09:30 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 24-12-2008 10:51 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Czytaj o tym w FAQ F2N F3N |
|
|
skalek891 |
Dodany dnia 05-11-2009 21:43 |
Postów: 1 Data rejestracji: 05.11.2009 21:36 Skąd: - |
Panowie prosze o pomoc gdzie mozna znalesc te sklepy Aso moze ktos ma jakiesl linki internetowe do tego sklepu czekam na odpowiedz czesc |
|
|
mati_ |
Dodany dnia 05-11-2009 22:28 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ASO to autoryzowana stacja obsługi, czyli krótko mówiąc salon Renault (choć nie w każdym jest serwis), adres najbliższego znajdziesz na stronie Renault
Edytowane przez mati_ dnia 05-11-2009 22:29 Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 02-03-2011 17:41 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
zadam pytanie, niektórzy pomyślą że banalne, czy wrecz glupie, gdzie znajduje sie czujnik podcisnieniowy pytam gdyz i ja mam problemy z wysokimi obrotami a z tym przykrywaniem folia przepustnicy, to tak. zapaliłem silnik zakrylem nia przepustnice i obroty zaczeły spadać, folie zaczeło wciagac do srodka i zrobila sie w niej dziura. wiec wnioskuje ze owa uszczelka miedzy kolektorami jest szczelna. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
kolczyk2100 |
Dodany dnia 02-03-2011 21:01 |
Postów: 4 Data rejestracji: 18.11.2010 22:37 Skąd: - |
a ja mam troszeczkę inny problem, gdy odpalam Renate to obroty są wysokie bo na ssaniu, potem powoli opadają aż nagle zaczyna spadać tak na 300 500 i albo wrócą normalnie i wszystko gra albo wpadają na 1400, ale to już się domyślam że to ta przeklęta uszczelka między kolektorami, ale po pewnym czasie auto po prostu gaśnie,. Gdy na przykład jadę auto fajnie już rozgrzane i dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło to obroty szybko spadają i autko gaśnie. Domyślam się że powiecie mi o tej uszczelce zaworze EGR ale jak czytałem na forum to żadnemu Renata nie gasła tylko miała wysokie obroty. Pomóżcie co to może być krokowy jak Renatka ma normalne obroty to wyje ja myślałem że to pasek ale to krokowy czy to normalne
Renault r19 chamade 91'r c3j 1.4+LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
grzesju |
Dodany dnia 02-03-2011 21:58 |
Postów: 77 Data rejestracji: 01.11.2006 17:07 Skąd: - |
Witam
Mam dwie diagnozy: 1. Silniczek krokowy - przycina się i jak puścisz nogę z gazu to nie wyrównuje obrotów tylko spadają do ok 400-500 , czasem zaskoczy ale za bardzo i dlatego masz 1400 2. Sonda lambda - jak jest padnięta tak jak u mnie to po rozgrzaniu obroty zaczynają falować od 400 - 1500 - czasem zgaśnie po puszczeniu pedału gazu. Miałem problemy zarówno na PB jak i na LPG. Aktualnie "uprościłem" instalację LPG do regulacji na śrubę wiec mam I generację - wtedy nie potrzebuje lambdy i chodzi jak ta lala. Na PB świruje dalej ale na PB nie jeżdże (tylko w zimie do rozgrzania ) Stawiałbym jednak na wersję 1 z silnicziem krokowym - wykręć, rozbierz i przesmaruj - uważaj tylko przy wykręcaniu, żeby się nie rozsypał pod auto Grzes
było R19 95 r silnik C3J (teraz u taty) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 139000km
|
kolczyk2100 |
Dodany dnia 06-03-2011 12:45 |
Postów: 4 Data rejestracji: 18.11.2010 22:37 Skąd: - |
Dzięki za rade jak tylko znajdę chwile to sprawdzę ten silniczek krokowy. A jak sprawdzić działanie sondy lambda.
Z góry wielkie dzięki Renault r19 chamade 91'r c3j 1.4+LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 07-03-2011 05:48 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Czy poza przyczynami ktore zostaly tu opisane tj, uszczelka miedzy kolektorami, krokowy mozliwe sa inne przyczyny wysokich obrotow? Sparcialy wezyk podcisnienia, uszczelka pod filtrem? Jak zdjalem wezyk podciisnienia z czujnika to obroty spadly, ale silnik nie zgasl gdy wezyk byl nie zatkany. Po wlozeniu wezyka na czujnik silnik znow pracowal na wyzszych obrotach. Z gory dziekuje za wszelkie rady. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
kolczyk2100 |
Dodany dnia 13-03-2011 08:53 |
Postów: 4 Data rejestracji: 18.11.2010 22:37 Skąd: - |
grzesju
zrobiłem tą uszczelkę i okazało się że nie była uszkodzona tylko śruby były tak luźno że w ogóle nie trzymały ale zrobiłem to w ten sposób jak jeden kolega tu z klubu czyli dałem kawałek blachy i silikon od razu wywaliłem zawór EGR odpaliłem i wszystko tak jak książka pisze czyli obroty około 900 pracuje równiutko wręcz super a jeśli chodzi o gasnący silnik to będziesz się śmiał ale miałem za bogatą mieszankę ale korkowca i tak sprawdziłem WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC moja RENATKA teraz chodzi jak marzenie Renault r19 chamade 91'r c3j 1.4+LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
Robert12372 |
Dodany dnia 31-03-2011 22:06 |
Postów: 1 Data rejestracji: 31.03.2011 21:41 Skąd: - |
Witam serdecznie Mam taki mały problemik czy nie wiecie może do czego jest potrzebna taka tuleja która się znajduje pod przepustnicą tam gdzie wystają takie cztery śruby. Bo wymieniałem uszczelkę i zapomniałem jej wlożyc
Moje auto: Renault 19 (1380/58km) 1991 rok
Nie zmienie mojej Reni na żaden inny samochód |
|
|
Malprix |
Dodany dnia 06-04-2011 13:09 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
Witam. Mam podobny problem jak poruszany w tym temacie. Mam silnik C3J i również mam problem z obrotami. Z tym, że u mnie obroty utrzymują się na poziomie 1000 - 1300. Czasami gdy dojeżdżam do skrzyżowania czy zatrzymuje się obroty spadają do 400-500 ale silnik się odratowuje i nie gaśnie lecz bywa, że zgaśnie. Robiłem test na tą uszczelkę między kolektorami zakrywając przepustnicę folią lecz dziurawi się od siły ssania. Więc to raczej nie ta felerna uszczelka. I nie wiem czy to będzie kwestia wyregulowania zapłonu czy coś innego. Po za tym martwi mnie spalanie. Gdyż przy bardzo spokojnej i ekonomicznej jeździe potrafi mi zjeść 7-8 litrów na setke. Od ponad tygodnia mam moją Renię i nie zdążyłem jej jeszcze dobrze poznać i byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł co to może być jeżeli ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
Kisiel |
Dodany dnia 06-04-2011 13:15 |
Postów: 314 Data rejestracji: 24.08.2008 16:53 Skąd: - |
Spalanie w granicach 7-8 litrów to dla naszych silników standard Są tacy którym pali mniej ale i tacy którym pali znacznie więcej a co obrotów to stawiał bym na silniczek krokowy ale o tym masz sporo na forum wystarczy poszukać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
Malprix |
Dodany dnia 06-04-2011 14:30 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
Przy kupnie Reni sugerowałem się troche na bazie raportów spalania z autocentrum.pl gdzie podane jest na podstawie raportów róznych osób że Renia pali między 5,6 a 9.8 oczywiście z silnikiem C3J. No ale jeżeli to norma to mnie nie pocieszyłeś Ktoś mi mówił już, że to może być silniczek krokowy, tak więc pasuje do niego zajrzeć. Dzięki wielkie pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-04-2011 23:29 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Malprix: Zagladnij do naszego wątku regionalnego i zapraszamy na spot-będzie kilka osób które coś wiedzą to się obada Twoje auto. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Malprix |
Dodany dnia 08-04-2011 14:28 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
Z chęcią bym wpadł bo do Krakowa mam tylko 40km. Ale troche wstyd sie pokazać, bo Renie mam dopiero 2 tygodnie i jeszcze nie zdążyłem ją odpicować, że tak powiem. Bo mam do malowania przedni prawy błotnik i przednią atrape i troche straszy przez to wyglądem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
komar21 |
Dodany dnia 06-11-2011 12:12 |
Postów: 77 Data rejestracji: 14.12.2008 20:07 Skąd: - |
Witam.
Ja mam takie same objawy ze mam wysokie obroty w granicach 1500-1700, ale natomiast chodzi mi dokładnie o to bo mam Renie w gazie 2 generacji, i bylem ostatnio u gazownika który mi powiedział bym najpierw ustawił obroty na PB a potem gaz, chodzi o to ze obroty mam dosc wysokie ale gdy przygazuje mu ze pedał jest w podłodze to sie z lekka dusi i obroty nie dochodzą nawet do 3tyś mino ze sami wiecie ze powinno skoczyc wiecej, wymieniłem filtr paliwa. czy ktos pomoże? bo szkoda mi tej reni by tak cierpiała. pozdrawiam LPG 9.71 l/100km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 196780km
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-11-2011 13:55 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@komar21: O co chodzi?
-problem z wysokimi obrotami na luzie? -złą pracę (duszenie) na pb? -zła pracę (duszenie) na lpg? Edytowane przez grzes70 dnia 06-11-2011 17:42 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
komar21 |
Dodany dnia 06-11-2011 17:35 |
Postów: 77 Data rejestracji: 14.12.2008 20:07 Skąd: - |
Wysokie obroty od 1500-1700 na biegu jałowym oraz jak przegazuje ze pedał gazu mam w podłodze to nie przekracza 3000 obrotów, i co moze byc wada takiej pracy silnika
Treść dodana dnia 06-11-2011 17:52: Tak c3j LPG 9.71 l/100km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 196780km
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-11-2011 18:57 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Wygląda że nie przeczytałeś nawet tematu w którym piszesz,szkoda bo forum jest źródłem bardzo przydatnej wiedzy. Masz jeszcze EGR? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |