28 Marca 2024 21:57:55
Zdjęcia użytkowników
dzizus andrzej81
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] wysokie obroty "na luzie" - uszczelka między kolektorami wylotowymi 
arcios91
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2011 18:38
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 15.11.2011 16:59
Skąd: -

mam ten sam problem z obrotami...a propo tych dwóch prób:
-załamałem wężyk i zgasł
-założyłem folie aluminiową taką cięką też zgasł dodałem troche gazu i dopiero w tedy potargał folię ...linke mam do wymiany,co prawda gdy poluzowałem linke, obroty spadły...ale wachają sie miedzy 1100 a 1200 co mogło by byc nie tak ?

tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo maSmile autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-11-2011 18:38
Awatar
grzes70
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2011 23:34
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@arcios91: wymień linkę żeby była pewność że obroty od niej nie zostają wyższe.
EGR masz?Wywal z auta-opis jak to zrobić znajdziesz w FAQ.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
arcios91
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 14:53
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 15.11.2011 16:59
Skąd: -

dzisiaj sprawdze Smile


Treść dodana dnia 22-11-2011 16:56:

jestem pewny to nie linka...gdyz uchwyt przepustnicy nie moze sie bardziej cofnąć...jest sruba regulacyjna ale urwana ...na benzynie mam 1600 a na gazie mam 900 falujace tak ze czasem nawet zgasnie albo czasem ma 1300 .Gaz do regulacji ale co z benzyna
a i z tym EGR jest cos okragłego ,podobnego do EGR ale nie jestem pewny czy to jest to ,bo nie ma dobrego widoku na to...


Treść dodana dnia 24-11-2011 18:01:

heh nic nikt nie doradzi ?

Edytowane przez arcios91 dnia 22-11-2011 17:00
tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo maSmile autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
 
grzes70
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 18:12
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Ale co Ci doradzić?Jechać do Ciebie i sprawdzić czy masz EGR?Akurat w C3J dość dobrze widać,patrzysz za obudowę filtra powietrza na kolektor ssący.Zaraz za zespołem przepustnicy.Przy takim przebiegu prawie na pewno dobrze nie działa.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
arcios91
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2011 14:30
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 15.11.2011 16:59
Skąd: -

chodzi mi o te obroty...EGR znalazlem ostatnio chociaz przez chwile nie byłem pewny...

tuning-wioska ? Jesli kazdy takie samo maSmile autko musi miec dusze i harakter renatka ja ma Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 238000km
 
maestro
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2011 23:13
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to proste jak ruchanie.

masz opis, masz zdjecia, są schematy. czego nie rozumiesz? konkretnie pisz co jest niejasne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
thoma_82
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2012 13:17
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 21.03.2010 20:22
Skąd: -

witam, chciałbym się podłączyć pod temat, mianowicie miałem problemy z wysokimi obrotami(~2,5 tyś.) i problemem była walnięta słynna uszczelka między kolektorami (ale raczej nie tylko?) - po wymianie problem zniknął ale tylko gdy silnik jest zimny (obroty~1000), gdy się rozgrzewa to obroty stopniowo wzrastają ponownie i nie wiem czym może być to spowodowane, (sprawdzone czujniki temp.,czujnik położenia wału, EGR wywalony, krokowy ustawiony), zastanawiam się nad wymianą jednostki sterującej, chyba że macie koledzy inne propozycje?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 184766km
 
grzes70
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 02-03-2012 15:28
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@thoma_82 EGR jest usunięty według opisu z forum?Spróbuj wyczuć czy to krokowy podbija obroty (chodzi o to czy obroty rosną mimo że krokowy jest w tylnym skrajnym położeniu).Styk w krokowym sprawdzałeś?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
thoma_82
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2012 19:43
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 21.03.2010 20:22
Skąd: -

tak EGR wywalony zgodnie z opisem z forum, i dzięki za sugestie,Smile gdy chciałem zobaczyć czy krokowy jest w skrajnym położeniu, docisnąłem ten półksiężyc do silniczka i obroty spadły, myślałem że to krokowy nie dochodzi do końca więc go rozebrałem przeczyściłem i przesmarowałem, ale okazało się że to raczej linka gazu go po prostu nie puszczała dalej (pewnie po wymianie uszczelki poprowadziłem ją nie tak ja trzeba i się skróciła), na razie jest poprowadzono inaczej i zobaczymy czy to w tym był problem

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 184766km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: