19 Marca 2024 09:23:12
Zdjęcia użytkowników
sas260 ramzes
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile

mirekk123 [off] 18-12-2023 13:57
ooo jest życie na horyzoncie ;p


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Inne techniczne
 Drukuj temat
DANE TECHNICZNE WSZYTKICH 19 
Kune
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 19:05
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

Hej!
Robilem cala liste wersji i silnikow w R19. jak sa jakies bledy to dajcie znac... poprawie. Taka porzadna strona jak R19.pl powinna to miec, tak wiec postanowilem zrobic. najlepiej jakby ktos dokladnie opisal roznice miedzy PH1 a PH2.

RENAULT 19
PHASE 1
Wersja TR - 58 bhp oraz TD 64 bhp
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_tr_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_tr_02.jpg

Czyli bieda jak fix, jak widac nie ma ani nawiewu po srodku konsoli, brak obrotomierza, listw bocznych, jakiej kolwiek elektryki, miejsc na glosniki w drzwiach oraz kieszeni w drzwiach itp.
producent podaje ze jest wyposazone w:
* regulacja lusterek z wewnatrz pojazdu
* skladane tylne oparcia
* instalacja radiowa z antena
* ogrzewana tylnia szyba
* zegar liczacy dystans
* zegarek analogowy
* automatycznie zwijane pasy
* wspomaganie hamulcy
* regulacja swiatel mijania
* wskaznik poziomu paliwa, kotrolka od recznego itp.
* mozliwosc instalacji glosnikow w desce rozdzielczej (100 mm)
* kolpaki o nazwie "Rubis"
* podswietlenie popielniczki.


Wersje GTR - 58 HP, GTS - 73 HP, GTX - 90 HP, GTD - 64 HP
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gtr_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gtx.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gtr_02.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gtr_03.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gts_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_gts_02.jpg
Wiec pokolei. pierwsza fotka GTR Phase 1, druga GTS Phase 1, trzecia i czwarta GTR Chamade Phase 1, piata i szusta wnetrze GTS.
Jak widac troche lepiej w sroku obrotomierz, kieszenie w bokach drzwi, kratki ogrzewania itd. z zewnatrz listwy czarne badz pochromowane, jakos to znabiera wygladu.
Producent podaje ze jest wszystko to co w TR +:
* regulacja kierownicy
* regulacja foteli
* asymetryczna tylna kanapa 1/3 - 2/3
* ostrzezenie o pozostawieniu wlaczonych swiatel
* wskaznik poziomu oleju obok wskaznika temp.
* obrotomierz
* Glove specialized and luggage compartment light (he? jakas tam lampka, chyba w tylnich slupkach, o to biega)
* lampka do czytania
* kolpaki "onyx"
* chromowane listwy dookola samochodu
* wskaznik temperatury cieczy chlodzacej

Wersje TSE - 73 HP, TXE - 90 HP, TDE - 64 HP

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_tse_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_tse_03.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_txe_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_txe_03.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_tse_02.jpg

pierwszy i drugi TSE, trzeci TXE, czwarty wnetrze TXE, piaty wnetrze TSE
auto lepiej wyposazone, wersja jakby luxusowa, wnetrze brazowe, wszystko w jasnej tonacji, maxymalnie mieciutkie siedzenia z delikatnego weluru itp.
Wyposazenie tj. w GTS/GTR+
* elektryczne szyby z przodu
* swiatla przeciwmgielne z przodu
* regulacja wys. swiatel z kabiny
* oswietlenie wnetrza pojazdu po przez lamki zamontowane w tylnych slupkach
* mozliwosc ustawienia jasnosci podswietlenia przyciskow i kokpitu
* kolpaki "Mundial"
* kieszenie z tylu przednich foteli
* dwu tonowy klakson

Wyposazenie dodatkowe:
* elektryczne lusterka
* komputer pokladowy (TXE)
* alufelgi
* wspomaganie
* Radio Philips 4x6W ze sterowaniem przy kierownicy
* elektryczny szyberdach
* 3-biegowy automat tylko z silnikiem 73bhp (TSE)
* ABS z ukladem Bendix (TXE TDE)
* mozliwosc sportowego pakietu z skorzanymi siedzeniami, sportowa kierownica tj w modelu 16v

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_extras_01.jpg
Alufelgi, doplata jak na tamte czasy 750 DM.

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_extras_02.jpg
automat 2000 DM

wersja 16v 99 kW lub 101 kW, w francji oznaczana jako 16S

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_16v_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_16v_02.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_16v_03.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph1_16v_04.jpg

Topowa wersja, kubelki, klima, elektryczny szyberdach, elektr. szyby, centralny zamek, regulacja oparcia ledzwiowego i masa innych detali.
wg. produscenta:
* ABS (nie zawsze wystepowal, byly wersje bez ABS i dobrze bo ABS w tych autach to najslabysz punkt, sypie sie na potege)
* Podwojne swiatla przednie
* 15" alufelgi z oponami 195/50 R15Reifen
* tylny spojler
* fotele kubelkowe
* koputer pokladowy (optional)
* oczywiscie takie rzeczy jak regulacja wysokosci fotela, pasow, i prawie wszystko co mozna spotkac w produkowanych obecnie samochodach.

dodatkowa opcja byla klimatyzacja, skorzane fotele, niektore wersje byly bez listew ozdobnych, roznily sie od zwyklych z zew. zderzakiem, progami i tylna dokladka, ukl. hamulcowy, zawieszenie, ukl. wydechowy konstrukcja silnika itp. to wogole inna liga niz w pozostalych 19. silnik na pelnym wtrysku. wersje byly 3 i 5 drzwiowe, oraz bardzo zadki sedan.
Przednie tarcze byly wentylowane, tylne juz nie. Dodatkowo seryjnie montowany byl wskaznik cisnienia oleju.

Wersja w starej budzie byla produkowana od 89 do grudnia 92 roku. potem byla wersja po lifcie PH2.


PHASE II
w porownaniu do starego modelu w PH2 wprowadzono kilka modyfikacji, zwiekszono szytwnosc nadwozia, wprowadzono na zachodzie seryjnie poduszke powietrzna, zmienil sie wyglad calej deski rozdzielczej, miala ona teraz bardziej nowoczesny ksztalt, niby materialy takze ulegly poprawie, lecz niestety deska ze starszego modelu byla bardziej dopracowana i nie halasowala tak jak ta z PH2. Wiekszosc wskaznikow i rysunkow zastapiono kolorem bialym zamiast zoltym, wiele elementow jest takich samych, zegary pasuja przemiennie PH1, PH2, to samo fotele, zderzaki, blotniki, drzwi, elementy zawieszenia, sposob montazu silnika etc. Nie duzym problemem jest przelozenie deski z PH2 do starego modelu (mam to zaadaptowane u siebie), jedynie koszta dosc duze bo te wszystkie duperele kosztuja.

RL - 1.4, 1.4 eco, 1.9 D

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rl_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rl_02.jpg
pierwszy: 1.4 RL, drugi: wnetrze 1.4 Eco RL

* wspomaganie hamulcy
* napinacze pirotechniczne
* regulacja wysokosci pasow oraz fotela kierowcy
* wzocniona konstrukacja przed uderzeniami bocznymi
* lusterka regulowane od wew.
* ogrzewana tylna szyba
* kolpaki
* wskazniki poziomu paliwa, cieczy chlodzacej ilosc oleju itp.
* instalacja radiowa z antena
* skaladane tylne oparcia 1/3 - 2/3
* przypomnienie o pozostawieinu wl. swiatel

wersja RN 1.4, 1.4eco, 1.8, 1.9D, 1.9dT

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rn.jpg

* wspomaganie
* zderzaki w kolorze nadwozia (od 1994)
* szyby barwione na zielono
* autoalarm
* dod. swiatlo stopu
* reg. wysokosci fotela kierowcy oraz kierownicy.

Wesja RT (wg. RollBlade r17;95 oraz Krzychup r17;93)

* wspomaganie kierownicy
* abs, (opcja)
* podgrzewane fotele (opcja)
* Welurowa tapicerka
* centralny zamek
* szyby elektryczne
* regulowaną kierownice
* oświetlenie dla siedzących z tyłu
* air bag (seria od 95)
* zderzaki w kolorze nadwozia (lusterka czarne)

wersja Blank 1.8, 1.8s, 1.8i, 1.9D, 1.9dT

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rt_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rt_02.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rt_03.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rt_03.jpg

pierwsze i drugie wer. Blank 1.8, trzecie 1.8s Chamade, czwarte wnetrze 1.8 blank

* halogeny przednie
* klakson dwu tonowy (nie w sensie ze wazyl 2 tony Wink
* elektryczny szyberdach (roznil sie kilkoma rzeczami od tego z PH1, m.in. dalo sie go uchylac do gory)
* dodatkowe swiatla stop
* regulacja jasnosci kokpitu
* stabilizator
* kieszenie z tylu przednich foteli
* RDS radio 4x15 W ze stroweaniem przy kierownicy
* elektr. szyby przod
* centralny zamek

dodatkowe wyposarzenie:
* 3-biegowy automat dla silnika 73 HP (1,8 RN-BLANKS)
* 4-biegowy automat dla silnika 88 HP (1.8s blank)
* ABS (RN-BLANK)
* foteliki dla dzieci
* elektr. lusterka
* 14" alufelgi
* komputer
* skorzane, sportowe fotele wraz ze sportowa kierownica z modelu 16v
* klimatyzacja.

16v
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_16v_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_16v_02.jpg
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_16v_03.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_16v_04.jpg

pierwsze i drugie: wersja 16v, trzecie sedan 16v (nazwa chamade wycofana z powodu protestu Daichatsu o podobienstwo nazdy to Charade), czwarte: wnetrze.

* ABS (nie za bardzo poprawili)
* podwojne lampy przednie
* 15" alumy z oponami 195/50 R15
* lusterka zderzaki itp w kolorze nadwozia
* elektryczne szyby
* Sportowe siedzenia

oraz masa innych rzeczy podobnie jak w PH1.

CABRIO

PH1
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_cabrio.jpg

wersja Cabrio roznila sie troche przodem, montowane byly wersje TXE 1.8 oraz 16v o mocy 136 i 143 KM, waga auta wzorasla, co spowodowalo pogorszenie osiagow, wnetrze albo luxusowe (TXE) albo sportowe 16v z opcja w skorze itd.

PH2
* 1.8S BLANK (90 HP)
* 1.8i blank (late RSi)
* 16V
www.renault19world.de/gallery/cabrio_phase2//gallery_baranyai05.jpg
CABRIO 1.8S BLANK

www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rsi_01.jpgwww.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_ph2_rsi_02.jpg
RSI
* byl budowany na podstawie 1.8i blank, zmodernizowany silnik F3P o mocy 107PS
* przednia dokladka zderzaka z 16v
* pomalowany caly przedni zderzak
* 15 calowe alufelgi z 16v wraz z oponami 195/50
* zawieszenie z 16V
* skora
* elektr. regulowane i podgrzewane lusterka

www.renault19world.de/gallery/cabrio_phase2//gallery_diverse62.jpg
CABRIO 16v

SILNIKI
PH1:

C1J 1397 cm3, kompresja 9.0:1, gaznik, 44kw/60bhp, 101 nm.
C3j 1390 cm3, kompresja 9.0:1, monowtrysk, 43kW/60bhp, 100nm, v-max 161 km/h, 14.8 0-100 wystepowal w wersji TR i GTR
F3N-L740 1721 cm3, 9,5:1, monowtrysk, 54kW/73bhp, 127 nm, vmax 171 km/h, 12.3 0-100, GTS, TSE - najpopularniejszy silnik w R19
F3N-L742 1721 cm3. 9,5:1, pelny wtrysk, 66kw/90bhp, 140nm, 185 vmax, 10.7 0-100 wersje GTX, TXE
F3P 1.8s 1794 cm3, 9,7:1, monowtrysk, 65kW/88bhp, 183 vmax, 10,9 0-100 wersje TXE, GTX
F3P 1.8i 1794 cm3, 9.8:1, pelny wtrysk 80kW/109bhp, vmax 197, 0-100 9,8s. wersja TXE, GTX, Baccara
F7P 1764 cm3, 10,5:1, pelny wtrysk 99 - 101kW/136/137 - 141 bhp, 158 nm, 210 vmax, 8.2 0-100

francuzi sa o tyle dziwni ze czesto nie podaja silnikow F3P w starej budzie, a bardzo czesto one tam wlasnie wystepowaly, moce zaleznie od zrodel sie roznia o jakies 2 - 3 km, wersja 16v to zagadka bo niektore wychodzily z katalizatorem o mocy 136 - 137 km, oraz wersje bez kata 141. w zrodlach da sie znalesc ze francuska wersja 16S miala niecale 140, z uwagi na inna budwe katalizatora i cos tam jeszcze. Jest tak to namieszane to ze tylko przyblizone dane Wink

PH2:

C3j 1390 cm3, kompresja 9.0:1, monowtrysk, 43kW/58bhp, 100nm, v-max 161 km/h, 14.8 0-100 wystepowal w wersji 1.4 RL, RN
E7J 1390 cm3. kompresja 9,5:1, monowtrysk, 55kW/75KM, 107 nm, vmax 166 km/h, 0-100 13.5 - 1.4eco RL, RN
F3N-L740 1721 cm3, 9,2:1, monowtrysk, 54kW/73bhp, 127 nm, vmax 171 km/h, 12.3 0-100, 1.8 RN - BLANK
F3P 1.8s 1794 cm3, 9,7:1, monowtrysk, 65kW/88bhp, 181 vmax, 10,9 0-100 wersje 1.8s BLANK
F3P 1.8i 1794 cm3, 9.8:1, pelny wtrysk 80kW/109bhp, vmax 195, 0-100 9,9s. wersje 1.8i BLANK, Baccara, Cabrio RSI
F7P 1764 cm3, 10,5:1, pelny wtrysk, 99kW/136bhp, vmax 212, 8.5 0-100, 158 nm.

w tym wydaniu osiagi troche spadly, zrodla podaja ze silnik E7J posiadal 75 KM, lecz zdarzaly sie wersje 80 konne, mozna tez natrafic na silnik 1.2 z clio.
w 16v inny jest komputer, miska olejowa jest aluminiowa, inna skrzynia biegow itp.

DIESEL PH1 & PH2

F8Q
1.9 - 1870 cm3, kompresja 21,5:1, 47kW/64KM, 118nm, vmax 161, 0-100 15.7. w PH1 TD, GTD, TDE. w PH2 RL, RN, BLANK
1.9dT 1870 cm3 kompresja 20,5:1, 66kW/90KM, 175 nm, 183 vmax, 11.4 0-100, PH1 niewystepuje, PH2 RN, BLANK

Edytowane przez Kune dnia 16-08-2005 15:17
Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-08-2005 19:05
Awatar
Jaski
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 19:12
Awatar


Postów: 2156

Data rejestracji: 21.01.2005 11:16
Skąd: śląskie
Gliwice

Kune jestem pod wrazeniem! Smile

Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad

Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
 
Kune
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 19:15
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

Jaski napisał(a):
Kune jestem pod wrazeniem! Smile


dzieki Smile2 ale milo jakby ktos sprawdzil i powiedzial czy cos nie tak Smile

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
rollerBlade
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 20:41
Awatar


Postów: 6

Data rejestracji: 05.08.2005 16:03
Skąd: -


A więc czytałem i przeczytałem co napisałeś i co przuważyłem
w jednym z modeli mówie tu o takim który ja posiadam a mianowicie :

F
3N-L740 1721 cm3, 9,2:1, monowtrysk, 54kW/73bhp, 127 nm, vmax 171 km/h, 12.3 0-100, 1.8 RN - BLANK


Jest mały szczegół Ja mam RT a nie RN..... chm nie wiem szczerze co to oznacza ale ja mam inaczej niż wypisałeś.

Może jest to nieznaczący szczegół .... a może nie?

Może by ktoś przy okazji wytłumaczył mi ten symbol?

Pozdrawiam gorąco.


 
Kune
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 20:51
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

RN i RT oraz BLANK to poziom wyposazenia.
Wiec bledu nie ma bo to co jest napisane tam czyli "RN - BLANK" oznacza ze ten silnik wystepowal z wszystkimi podstawowymi wersjami wyposazenia Smile

kurde ale to z czego pisalem nic nie wspominalo o wersji RT :/ napisz co masz tam za wypas? milo widziane fotki wnetrza i z zewnatrz.

Edytowane przez Kune dnia 15-08-2005 20:52
Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
pomarancz
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 20:59
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

dobrze skompensowaneGrin
co ode mnie to ze silniki f3p roznia sie od siebie nie tylko wtryskiem mono lub multi ale takze bodowa i moca. i chodzi mi tu o silniki z tego samego roku. i tak np koles w chamade ma f3p 1.8 mono rok 93 i ja taki mam w cabrio ale pod macha sa 2 inne silniki.rok produkcji nie zawsze stanowi o modelu silnika a podobno dopiero po 94 nastapily modernizacje tych motorkow.
pozdroWink

The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
lechos
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 21:28
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

Kune na http://republika....main1.html sa fajnie opisane wersje, silniki i wyposazenie

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
rollerBlade
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 21:34
Awatar


Postów: 6

Data rejestracji: 05.08.2005 16:03
Skąd: -

Hii hii ja wiem czy taki wypas?
co ja tam mam :
silnik tak jak napisałem wcześniej ze wspomaganiem oczywista.
dalej mam abs, podgrzewane fotele, welur, centralny zamek, szyby elektrycznie napędzane Smile regulowaną kierownice, oświetlenie dla siedzących z tyłu, air bag, i nie wiem co by tu jeszcze... zdjecia dołacze jutro oki?

acha rocznik mojej Renatki 1995. jesli to w czyms ci pomoze .


Breslau pozdrawia
 
Kune
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 21:47
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

lechos napisał(a):
Kune na http://republika....main1.html sa fajnie opisane wersje, silniki i wyposazenie

kurde szkoda ze wczesniej nie wiedzialem... bo to przedruk z www.renault19worl...

tyle sie narobilem, a to juz jest :/

eee zapomnijcie o tym.

mam propozycje dla administratora:
moze by dogadac sie z wlascicielem tej strony i umiescic u nas te dane techniczne modernizujac je co nie co?! Bo przydalyby sie na stronie jakies dane techniczne...

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
lechos
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 21:58
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

Kune niema sie co lamac Wink i tak jestem pelen podziwu ile pracy w to musiales wlozyc, a licza sie checi.

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
Krzychup
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 22:00
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Bardzo dobrze napisane.
Ale... szwagier ma 1,7 F3N wersje RN PH2 z '93roku 5 drzwiową i nie ma halogenów z przodu, nie ma centralnego na pilota, ele szyb i lusterek, nie ma regulacji podświetlenia wskaźników! ale ma ele. szyberdach. Zderzaki czarne, a w standardzie ma wspomaganie i szyberdach i welur.
Ja mam chyba wersje RT z '93 PH2 sedan. Zdesie w kolorze nadwozia, ale lusterka czarne. Ele szyby z przodu i centralny na pilota. Wspomaganie i reg podświetlenie wskaźników, nie mam szyberdachu.
W obu autach nie ma ABSu, poduszek, zagłówków z tyłu, ele. szyb z tyłu, ele. regulacji lusterek i podgrzewanych siedzeń.
Mam nadzieje, że za dużo nie namieszałem.
Pozdrawiam Krzychu


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
lechos
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 22:05
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 13.01.2005 16:09
Skąd: -

Kune niema sie co lamac Wink i tak jestem pelen podziwu ile pracy w to musiales wlozyc, a licza sie checi.

była
Renatka 19 1,8 RT
flaming color
 
bAkS
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 22:57
Awatar


Postów: 102

Data rejestracji: 10.04.2005 15:51
Skąd: -

Chłopaki.. nie wiem czy to istotne.. ale mogło być tak że wersja np. RN wychodząca na europe i na polskę mogła się znacząco różnić.. z tąd później mogą być rozbierzności. To co u nich było ładowane standard to danej wersji wyposażenia u nas mimo niby tej samej wersji mogło być za dopłatą..

Pozdrawiam bAkS
rozbite wiśniowe R19 1.4e ph 2

Mój złomik kiedy jeszcze żył, obecnie reanimowana przez kumplaSmile http://www.renaul...p?album=93

Aktualnie Renault Laguna I ph 2 '98 1.6 16V
 
jmm
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 23:02
Awatar


Postów: 146

Data rejestracji: 23.03.2005 20:49
Skąd: -

Glove specialized and luggage compartment light

Tutaj chodzi o oswitlenie schowka na rekaiwczki i oswietlenie bagaznika Wink



'94 Renault 19 Cabrio 1,8s RT Twilight Blue Metallic, zglebiona Smile2
Audi Klub Polska
Fotki mojej R19 CABRIO
GG 1725019
 
chmielu
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 23:31
Awatar


Postów: 182

Data rejestracji: 26.07.2005 23:03
Skąd: łódzkie
Szadek

moje wyrazy uznania
odwaliles kawal dobrej roboty
pozdrawiam

KLUBOWICZ #101

Niech mi tylko ktoś powie, że rozumie kobiety....
 
rollerBlade
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2005 23:32
Awatar


Postów: 6

Data rejestracji: 05.08.2005 16:03
Skąd: -

To akurat mam Grin
 
pik01
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2005 09:17
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 12.08.2005 10:25
Skąd: -

C1J 1397 cm3, kompresja 9.0:1, gaznik, 44kw/60bhp, 101 nm ten model silnika wystepuje również w PH 2 mam taki w swojej reni buda już PH 2 rocznik 93r Smile
 
Kaczor
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2005 10:04
Awatar


Postów: 669

Data rejestracji: 22.03.2005 20:07
Skąd: dolnośląskie
Lubin

Brawo Kune, fajne to bardzo Grin
 
ziembar
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2005 10:19
Awatar


Postów: 145

Data rejestracji: 08.07.2005 15:50
Skąd: -

Fajne i ciekawe thanks za wkład
Pozdro

Edytowane przez ziembar dnia 16-08-2005 10:20
[center]ziembar
------------
 
Kune
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2005 15:19
Awatar


Postów: 1902

Data rejestracji: 21.03.2005 21:35
Skąd: -

dorzucielem wersje RT w mojej interpretacji... jeszcze cos? fajnie jakby to zrobic porzdanie, i te fotki ktore sa, zastapic fotkami naszych aut np. ale to juz musicie takze pomoc jesli macie ochote.

Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de

Pierwsze auto - R19 16v Chamade Smile

Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: