16 Maja 2024 10:02:28
Zdjęcia użytkowników
robertino89 mareczek
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
problem z alternatorem 
alfa1655
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2013 20:06
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 26.08.2010 05:58
Skąd: dolnośląskie
Jawor

umcys napisał(a):

miernik na 100% ok... na wylaczonym silniku akumulator ma 12,5V
jutro alernatorek rozbieram i pobadam dokladnie...
ale skoro napiecie ladowania ponad norme to regulator ok? wedlug mnie nawet jak diody i szczotki do dupy to regulator nir powinien dawac wiecej niz ok 14,4V...


gdyby regulator był OK to nie miał byś napięcia wyższego niż 14,4 V zadaniem regulatora jest nie dopuszczenie do wyższego napięcia jak nazwa wskazuje ma regulować napięcie żeby nie uszkodzić akumulatora

Moje auto: Laguna II 1,9 DCi Initiale Paris, diesel, 190000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 24-11-2013 20:06
Awatar
bzykus
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2013 15:55
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 27.04.2013 22:46
Skąd: łódzkie
Łódź

maestro czytalem faq i wychodzi na to, ze tranzystory poszly od zbyt duzego pradu....
A jezeli tak jest, czemu zaraz po wymianie, tez dmuchalo na max ale tylko 5s ?!
Zaczelo na stale dmuchac oczywiscie w sobote, ulubiony dzien renaty na fochy, a reg wymieniany w srd....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
 
tomek1405
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2013 16:07
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@bzykus To ty wkoncu wymieniales tranzystory czy regulator napiecia ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2013 17:32
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

regulator napiecia, a po tym padły tranzystory. na bank był skok prądu i przeładowanie. no i strzeliły.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
bzykus
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2013 18:56
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 27.04.2013 22:46
Skąd: łódzkie
Łódź

Dzis, chyba w ostatnim momencie zmierzylem ladowanie i reg polecial na smietnik, bylo 18.5V......
Zalozylem stary i jest ok, teraz czas sie za tranzystory zabrac tylko...
Dodam, ze dzis juz sie aku gotowal, mam nadzieje ze bedzie cos z niego jeszcze.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
 
tomek1405
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2013 19:16
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

To pisales ze wymieniles regulator to na jaki ty go wymieniles? Nowy zamiennik masz w sklepie za 30zl. Orginalne regulatory po tylu latach juz sa do niczego.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
bzykus
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 28-11-2013 16:00
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 27.04.2013 22:46
Skąd: łódzkie
Łódź

Zamiennik polska firma AS group....
Jakbym zle podpial(co jest ciezkie) to by wgl lad chyba nie bylo, czyli moze pechowo na mnie padlo...
Niestety, wlalem do aku wody, cala noc ladowalem i rano ledwo odpalil, zastapil go nowy....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: