Menu główne
Forum
Klubowicze
alfa1655 |
Dodany dnia 24-11-2013 20:06 |
Postów: 3 Data rejestracji: 26.08.2010 05:58 Skąd: dolnośląskie Jawor |
umcys napisał(a): miernik na 100% ok... na wylaczonym silniku akumulator ma 12,5V jutro alernatorek rozbieram i pobadam dokladnie... ale skoro napiecie ladowania ponad norme to regulator ok wedlug mnie nawet jak diody i szczotki do dupy to regulator nir powinien dawac wiecej niz ok 14,4V... gdyby regulator był OK to nie miał byś napięcia wyższego niż 14,4 V zadaniem regulatora jest nie dopuszczenie do wyższego napięcia jak nazwa wskazuje ma regulować napięcie żeby nie uszkodzić akumulatora Moje auto: Laguna II 1,9 DCi Initiale Paris, diesel, 190000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-11-2013 20:06 |
bzykus |
Dodany dnia 25-11-2013 15:55 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
maestro czytalem faq i wychodzi na to, ze tranzystory poszly od zbyt duzego pradu.... A jezeli tak jest, czemu zaraz po wymianie, tez dmuchalo na max ale tylko 5s ?! Zaczelo na stale dmuchac oczywiscie w sobote, ulubiony dzien renaty na fochy, a reg wymieniany w srd.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 25-11-2013 16:07 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@bzykus To ty wkoncu wymieniales tranzystory czy regulator napiecia ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 25-11-2013 17:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
regulator napiecia, a po tym padły tranzystory. na bank był skok prądu i przeładowanie. no i strzeliły.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bzykus |
Dodany dnia 26-11-2013 18:56 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
Dzis, chyba w ostatnim momencie zmierzylem ladowanie i reg polecial na smietnik, bylo 18.5V...... Zalozylem stary i jest ok, teraz czas sie za tranzystory zabrac tylko... Dodam, ze dzis juz sie aku gotowal, mam nadzieje ze bedzie cos z niego jeszcze. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 26-11-2013 19:16 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To pisales ze wymieniles regulator to na jaki ty go wymieniles? Nowy zamiennik masz w sklepie za 30zl. Orginalne regulatory po tylu latach juz sa do niczego. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
bzykus |
Dodany dnia 28-11-2013 16:00 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
Zamiennik polska firma AS group.... Jakbym zle podpial(co jest ciezkie) to by wgl lad chyba nie bylo, czyli moze pechowo na mnie padlo... Niestety, wlalem do aku wody, cala noc ladowalem i rano ledwo odpalil, zastapil go nowy.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |