Menu główne
Forum
Klubowicze
kibitki |
Dodany dnia 20-01-2009 23:05 |
Postów: 32 Data rejestracji: 13.01.2009 20:57 Skąd: - |
to gdzie sie ustawia dawke paliwa?/ no i jak podlacze pod kompa to moze pokazac czy jakis czujnik nie jest walniety
a usczelek nie wymienialem jak jutro bedzie pogoda to rozkrece i zobacze w jakim jest stanie kto pyta nie bladzi .... wiec pytam
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-01-2009 23:05 |
maestro |
Dodany dnia 20-01-2009 23:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
od razu wymień, nie jest duży koszt a bedziesz miał jedną rzecz mniej. jeżeli wmówił Ci że przez komputer Ci cokolwiek ustawi to zmień mechanika. dawke paliwa SAM sobie dobiera po odczycie z czujników. |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 20-01-2009 23:14 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Zamiast wydawać pieniądze na "podpięcie do kompa" lepiej przelej tą kwotę na pomoc dla powodziań albo przepij w pierwszym lepszym barze. Zrobi to na pewno większy pożytek. Na wymiane uszczelki miedzy kolektorami zarezerwuj sobie troche wiecej czasu bo to nie takie proste i łatwe jak sie wydaje. |
GiGaBit199 |
Dodany dnia 20-01-2009 23:17 |
Postów: 17 Data rejestracji: 14.01.2009 20:40 Skąd: - |
ja na szczescie mam kanał wiec jak juz 2 lata tak jezdze to ten dzien to nic takiego jak poswiece na ta uszczelke tylko jeszcze nie wiem czy u mnie ja dostane ale bedzie trzeba poszukac pozdrawiam
Trzy Najbardziej znane słowa ? MADE IN CHINA
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
kibitki |
Dodany dnia 20-01-2009 23:36 |
Postów: 32 Data rejestracji: 13.01.2009 20:57 Skąd: - |
czytajac posty wnioskuje ze nie dostane w sklepie tej uszczelki tylko musze sobie zamowic i czekac az dostane ?
kto pyta nie bladzi .... wiec pytam
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 21-01-2009 00:07 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Skocz do najbliższego ASO Renault i zamów, długo nie trzeba czekać (w moim przypadku kilka dni). Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
GiGaBit199 |
Dodany dnia 21-01-2009 22:36 |
Postów: 17 Data rejestracji: 14.01.2009 20:40 Skąd: - |
witam walczylem dzisiaj z ta uszczelka calutki dzień w sumie od drugiej po południu na kanale ale powiem tak masakra jeśli chodzi o kolektor żeby go wycjągnąć i odkręcić włożyłem już kolektor ale niedawno skaczylem robote
ale nie do konca wszystko poskrecalem jeszcze mi zostal do przykrecenia mono wtrysk uszczelki nie dawalem orginalnej tylko wyciolem z azbestu ze specialnego do wycinania uszczelek i i posmarowalem to chermetykiem wysoko preznym i zmienilem zruby w kolektorze z tych gwiazdek na normalne i dalem podkladki sprezynowe bo żruby szlo palcem odkrecic tak wiec jak to mialo szczelne byc jutro mam nadzieje ze zobacze efekt mojej pracy napisze czy juz jest okej czy jeszcze nie pozdrawiam serdecznie edit: witam ponownie juz jestem po zabiegu obroty z 1500 spadly na 1000 a 900 tak sie wachaja w jaki sposób moge je jeszcze obnizyc silniczek krokowy czy juz nie ma sensu pozdrawiam i dzieki za pomoc bo ta uszczelka bardzo duzo dala :-) Edytowane przez mati_ dnia 22-01-2009 13:08 Trzy Najbardziej znane słowa ? MADE IN CHINA
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
mnietek |
Dodany dnia 22-01-2009 13:05 |
Postów: 335 Data rejestracji: 25.04.2007 11:28 Skąd: - |
Takie obroty jak masz teraz są idealne dla tego silnika i juz ich nie obniżysz. Ewentualnie przeczyść i przesmaruj profilaktycznie krokowca i bedziesz zadowolony na dłuższą przyszłość. Opis znajdziesz w FAQ. Koniec tematu Moje auto: PEUGEOT 406, diesel, 250000km
|
|
|
kibitki |
Dodany dnia 23-01-2009 11:25 |
Postów: 32 Data rejestracji: 13.01.2009 20:57 Skąd: - |
no i tak
znowy sobie pojezdzilem po miescie po mechanikach i znowu nasłuchalem sie ze nie warto sie bawic podlanczac pod kompa itp i pojechaem do servisu renault , wjechalem na warsztat koles rozkrecij co trzeba poogladal popatrzyl no i uszczelka od kolektora silnik dostaje lewe powietrze co powoduje ze dostaje wiecej paliwa zeby wyrownac z powietrzem i to powoduje zwiekszanie obrotow no ale po wymianie silownika wolnych obrotow samochod widocznie mniej pali przejechalem 20 klockow wiecej i wyszlo ze zszedlem do okolo 11 l na 100 km hehe walcze dalej ... uszczelka juz jest teraz tylko wymienic i zobaczymy napisze potem pozdrawiam kto pyta nie bladzi .... wiec pytam
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-01-2009 11:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pisałem o tym już wczesniej:
maestro napisał/a: -mozliwe ze jest podawana zbyt duza ilosc paliwa , mam to jutro sprawdzic i ewetualnie ustawic na kompie ( koszt 60 zł , podlaczenie i ustawianie) nie wierz w takie bajki. podpiecie pod komputer nie wiele Ci powie to raz, a dwa nic tam nie ustawi! nie daj sie naciągnąć. uszczelka miedzy kolektorami wymieniona? zapłaciłeś cos w aso? Edytowane przez maestro dnia 23-01-2009 11:30 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kibitki |
Dodany dnia 23-01-2009 11:33 |
Postów: 32 Data rejestracji: 13.01.2009 20:57 Skąd: - |
24 zł za uszczelke i wsio ic wiecej nie placilem spoko koles był
edit1: jutro bedzie wymieniana to uszczelka i przy okazji inne uszczelki na silniku zwiazene z kolektorami edit2: uszaczelka juz wymieniona silnika pali i obroty spadly tak jak powinny byc teraz sa odpalam i jest 1500 i po chwili spadaja do okolo 1000 , wymienilem uszczelke pomiedzy kpolektorami , miedzy kolektorem a glowica i kolektorem a wydechem i pomoglo teraz tylko smigac pozdrawiam i dzieki za pomoc Edytowane przez mati_ dnia 07-02-2009 12:04 kto pyta nie bladzi .... wiec pytam
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 29-12-2009 18:28 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: niet. steruje nim czujnik temperatury w kolektorze ssącym, na 99% stojąc przodem do silnika po lewej stronie. Czy walnięty ten czujnik może powodować, że siłownik trzyma wysokie obroty tylko na zimnym? Mam takie coś teraz, że zanim się zagrzeje silnik obroty są na poziomie 3tys., siłownik wolnych obrotów jest wysunięty, chowa się mniej więcej dopiero jak temperatura podchodzi pod drugą kreskę, dodam że nie tylko wysokie obroty są na luzie, normalnie na biegu rwie do przodu bez gazu, można spokojnie ruszać normalnie bez gazu. Można jakoś sprawdzić ten czujnik, czy brać się za czyszczenie krokowego? Treść dodana dnia 30-12-2009 15:24: Sprawa rozwiązana - winny był przewód idący do czujnika podciśnienia (tego nad cewką), miał lekkie pęknięcie, zaizolowane i obroty 800-900. Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 30-12-2009 23:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Izolacja też nie wytrzyma długo.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati_ |
Dodany dnia 30-12-2009 23:48 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wiem, rozwiązanie doraźne, przewód będzie wymieniony
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
Ciuchaj |
Dodany dnia 12-04-2011 11:22 |
Postów: 1 Data rejestracji: 12.04.2011 11:12 Skąd: - |
Witam ja również mam problem z wysokimi obrotami, wymieniłem silniczek krokowy nic nie pomogło, testowałem szczelność uszczelki między kolektorami wyszło mi że jest OK (folia na przepustnice) posiadam R19 benzyna+gaz na drugim zasilaniu obroty nawet w granicach normalności, po przełączeniu na benz momentalnie skaczą i silnik po prostu wyje. Czy jest możliwość ręcznej regulacji obrotów ? Co jeszcze można sprawdzić co odpowiada za obroty ?
Pozdrawiam. Edytowane przez Ciuchaj dnia 12-04-2011 11:23 |
|
|
maestro |
Dodany dnia 12-04-2011 12:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wypełnij profil auta.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
DonKURAKOyo |
Dodany dnia 24-04-2011 13:07 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.02.2010 17:10 Skąd: - |
kolego wymień uszczelke pod mono wtryskiem mi pomogło Treść dodana dnia 12-10-2011 10:43: a spalanie to przez czujnik temperatury który znajduje sie na pompie wodnej pozdo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 144000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 10:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@DonKURAKOyo: czujnik na pompie wodnej nie ma zadnego wplywu na zachowanie silnika
Edytowane przez maestro dnia 12-10-2011 10:58 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 12-10-2011 11:09 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Ciuchaj: wypełnij profil auta żebyśmy wiedzieli o jakim silniku piszesz.Silnik wyje,tzn ile ma obrotów? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
matisso |
Dodany dnia 27-01-2012 15:34 |
Postów: 4 Data rejestracji: 31.10.2008 09:38 Skąd: - |
post dość stary, ale problem sie pojawia często. moje doświadczenia w dwóch takich renówkach z wysokimi obrotami: w obydwu przypadkach chodziło o uszczelkę pod kolektorem dolotowym. wystarczy odkręcić kolektor, zdjąć uszczelkę( jeśli jest wadliwa powinna być na niej pręga, przez którą zasysało lewe powietrze). następnie z dość grubego kartonu wycinamy identyczną uszczelkę, składamy obie do kupy i ( po uprzednim oczyszczeniu całego rozebranego osprzętu) składamy do kupy.
druga renówka, która posiadam do dziś śmiga na tej uszczelce juz pół roku i obroty oki... powodzenia Renatka 19 - żyletka nie do zaje...nia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |