26 Kwietnia 2024 13:58:43
Zdjęcia użytkowników
Kujtek lacha210
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problemy z wysokimi obrotami 
kibitki
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2009 23:05
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 13.01.2009 20:57
Skąd: -

to gdzie sie ustawia dawke paliwa?/ no i jak podlacze pod kompa to moze pokazac czy jakis czujnik nie jest walniety
a usczelek nie wymienialem jak jutro bedzie pogoda to rozkrece i zobacze w jakim jest stanie

kto pyta nie bladzi .... wiec pytam

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 20-01-2009 23:05
Awatar
maestro
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2009 23:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

od razu wymień, nie jest duży koszt a bedziesz miał jedną rzecz mniej.

jeżeli wmówił Ci że przez komputer Ci cokolwiek ustawi to zmień mechanika. dawke paliwa SAM sobie dobiera po odczycie z czujników.
 
Maciej_R21
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2009 23:14
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Zamiast wydawać pieniądze na "podpięcie do kompa" lepiej przelej tą kwotę na pomoc dla powodziań albo przepij w pierwszym lepszym barze. Zrobi to na pewno większy pożytek.
Na wymiane uszczelki miedzy kolektorami zarezerwuj sobie troche wiecej czasu bo to nie takie proste i łatwe jak sie wydaje.
 
GiGaBit199
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2009 23:17
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 14.01.2009 20:40
Skąd: -

ja na szczescie mam kanał wiec jak juz 2 lata tak jezdze to ten dzien to nic takiego jak poswiece na ta uszczelke tylko jeszcze nie wiem czy u mnie ja dostane ale bedzie trzeba poszukac pozdrawiam

Trzy Najbardziej znane słowa ?? MADE IN CHINA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 150000km
 
kibitki
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2009 23:36
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 13.01.2009 20:57
Skąd: -

czytajac posty wnioskuje ze nie dostane w sklepie tej uszczelki tylko musze sobie zamowic i czekac az dostane ?

kto pyta nie bladzi .... wiec pytam

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
mati_
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2009 00:07
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Skocz do najbliższego ASO Renault i zamów, długo nie trzeba czekać (w moim przypadku kilka dni).

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
GiGaBit199
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 21-01-2009 22:36
Awatar


Postów: 17

Data rejestracji: 14.01.2009 20:40
Skąd: -

witam walczylem dzisiaj z ta uszczelka calutki dzień w sumie od drugiej po południu na kanale ale powiem tak masakra jeśli chodzi o kolektor żeby go wycjągnąć i odkręcić włożyłem już kolektor ale niedawno skaczylem robote
ale nie do konca wszystko poskrecalem jeszcze mi zostal do przykrecenia mono wtrysk uszczelki nie dawalem orginalnej tylko wyciolem z azbestu ze specialnego do wycinania uszczelek i i posmarowalem to chermetykiem wysoko preznym i zmienilem zruby w kolektorze z tych gwiazdek na normalne i dalem podkladki sprezynowe bo żruby szlo palcem odkrecic tak wiec jak to mialo szczelne byc jutro mam nadzieje ze zobacze efekt mojej pracy napisze czy juz jest okej czy jeszcze nie pozdrawiam serdecznie

edit: witam ponownie juz jestem po zabiegu obroty z 1500 spadly na 1000 a 900 tak sie wachaja w jaki sposób moge je jeszcze obnizyc silniczek krokowy ? czy juz nie ma sensu pozdrawiam i dzieki za pomoc bo ta uszczelka bardzo duzo dala :-)

Edytowane przez mati_ dnia 22-01-2009 13:08
Trzy Najbardziej znane słowa ?? MADE IN CHINA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 150000km
 
mnietek
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2009 13:05
Awatar


Postów: 335

Data rejestracji: 25.04.2007 11:28
Skąd: -

Takie obroty jak masz teraz są idealne dla tego silnika i juz ich nie obniżysz. Ewentualnie przeczyść i przesmaruj profilaktycznie krokowca i bedziesz zadowolony na dłuższą przyszłość. Opis znajdziesz w FAQ. Koniec tematu

Moje auto: PEUGEOT 406, diesel, 250000km
 
kibitki
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2009 11:25
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 13.01.2009 20:57
Skąd: -

no i tak

znowy sobie pojezdzilem po miescie po mechanikach i znowu nasłuchalem sie ze nie warto sie bawic podlanczac pod kompa itp Smilei pojechaem do servisu renault , wjechalem na warsztat koles rozkrecij co trzeba poogladal popatrzyl no i uszczelka od kolektora Smile2 silnik dostaje lewe powietrze co powoduje ze dostaje wiecej paliwa zeby wyrownac z powietrzem i to powoduje zwiekszanie obrotow Pfft no ale po wymianie silownika wolnych obrotow samochod widocznie mniej pali Smile2 przejechalem 20 klockow wiecej i wyszlo ze zszedlem do okolo 11 l na 100 km hehe walcze dalej ... uszczelka juz jest teraz tylko wymienic i zobaczymy

napisze potem
pozdrawiam

kto pyta nie bladzi .... wiec pytam

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
maestro
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2009 11:28
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

pisałem o tym już wczesniej:

maestro napisał/a:
-mozliwe ze jest podawana zbyt duza ilosc paliwa , mam to jutro sprawdzic i ewetualnie ustawic na kompie ( koszt 60 zł , podlaczenie i ustawianie)


nie wierz w takie bajki. podpiecie pod komputer nie wiele Ci powie to raz, a dwa nic tam nie ustawi! nie daj sie naciągnąć.

uszczelka miedzy kolektorami wymieniona?


zapłaciłeś cos w aso?

Edytowane przez maestro dnia 23-01-2009 11:30
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kibitki
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 23-01-2009 11:33
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 13.01.2009 20:57
Skąd: -

24 zł za uszczelke i wsio Smile ic wiecej nie placilem spoko koles był Smile2

edit1:
jutro bedzie wymieniana to uszczelka i przy okazji inne uszczelki na silniku zwiazene z kolektorami

edit2:
uszaczelka juz wymieniona
silnika pali
i obroty spadly tak jak powinny byc teraz sa Smileodpalam i jest 1500 i po chwili spadaja do okolo 1000 , wymienilem uszczelke pomiedzy kpolektorami , miedzy kolektorem a glowica i kolektorem a wydechem i pomoglo Smileteraz tylko smigac
pozdrawiam i dzieki za pomoc

Edytowane przez mati_ dnia 07-02-2009 12:04
kto pyta nie bladzi .... wiec pytam

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
mati_
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2009 18:28
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

maestro napisał/a:
niet. steruje nim czujnik temperatury w kolektorze ssącym, na 99% stojąc przodem do silnika po lewej stronie.



Czy walnięty ten czujnik może powodować, że siłownik trzyma wysokie obroty tylko na zimnym?

Mam takie coś teraz, że zanim się zagrzeje silnik obroty są na poziomie 3tys., siłownik wolnych obrotów jest wysunięty, chowa się mniej więcej dopiero jak temperatura podchodzi pod drugą kreskę, dodam że nie tylko wysokie obroty są na luzie, normalnie na biegu rwie do przodu bez gazu, można spokojnie ruszać normalnie bez gazu.

Można jakoś sprawdzić ten czujnik, czy brać się za czyszczenie krokowego?


Treść dodana dnia 30-12-2009 15:24:

Sprawa rozwiązana - winny był przewód idący do czujnika podciśnienia (tego nad cewką), miał lekkie pęknięcie, zaizolowane i obroty 800-900.

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
maestro
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2009 23:33
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Izolacja też nie wytrzyma długo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mati_
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2009 23:48
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Wiem, rozwiązanie doraźne, przewód będzie wymieniony

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
Ciuchaj
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2011 11:22
Awatar


Postów: 1

Data rejestracji: 12.04.2011 11:12
Skąd: -

Witam ja również mam problem z wysokimi obrotami, wymieniłem silniczek krokowy nic nie pomogło, testowałem szczelność uszczelki między kolektorami wyszło mi że jest OK (folia na przepustnice) posiadam R19 benzyna+gaz na drugim zasilaniu obroty nawet w granicach normalności, po przełączeniu na benz momentalnie skaczą i silnik po prostu wyje. Czy jest możliwość ręcznej regulacji obrotów ? Co jeszcze można sprawdzić co odpowiada za obroty ?

Pozdrawiam.

Edytowane przez Ciuchaj dnia 12-04-2011 11:23
 
maestro
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2011 12:28
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wypełnij profil auta.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
DonKURAKOyo
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2011 13:07
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 14.02.2010 17:10
Skąd: -

kolego wymień uszczelke pod mono wtryskiem mi pomogło



Treść dodana dnia 12-10-2011 10:43:

a spalanie to przez czujnik temperatury który znajduje sie na pompie wodnej pozdo Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 144000km
 
maestro
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 10:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@DonKURAKOyo: czujnik na pompie wodnej nie ma zadnego wplywu na zachowanie silnika

Edytowane przez maestro dnia 12-10-2011 10:58
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
grzes70
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2011 11:09
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@Ciuchaj: wypełnij profil auta żebyśmy wiedzieli o jakim silniku piszesz.Silnik wyje,tzn ile ma obrotów?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
matisso
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2012 15:34
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 31.10.2008 09:38
Skąd: -

post dość stary, ale problem sie pojawia często. moje doświadczenia w dwóch takich renówkach z wysokimi obrotami: w obydwu przypadkach chodziło o uszczelkę pod kolektorem dolotowym. wystarczy odkręcić kolektor, zdjąć uszczelkę( jeśli jest wadliwa powinna być na niej pręga, przez którą zasysało lewe powietrze). następnie z dość grubego kartonu wycinamy identyczną uszczelkę, składamy obie do kupy i ( po uprzednim oczyszczeniu całego rozebranego osprzętu) składamy do kupy.

druga renówka, która posiadam do dziś śmiga na tej uszczelce juz pół roku i obroty oki... powodzenia

Renatka 19 - żyletka nie do zaje...nia Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: