Menu główne
Forum
Klubowicze
woodchuck |
Dodany dnia 17-02-2014 15:03 |
Postów: 2 Data rejestracji: 17.02.2014 13:10 Skąd: mazowieckie Ciechanów |
Witam, chciałbym odświeżyć temat. Zostałem szczęśliwym posiadaczem 19. C3J. Miała za wysokie obroty na biegu jałowym. Wymieniłem krokowca (wyregulowany tak jak potrzeba), jest trochę lepiej ok.1200-1300obr. na lpg około 1000-1100. Testowałem szczelność "na torebkę" ze zdjętą obudową filtra i samochód od razu gasł, a z obudową trochę schodził z obrotów ale nie gasł więc przypuszczam, że uszczelka jest cała. Co jeszcze może być przyczyną wysokich obrotów Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 286000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-02-2014 15:03 |
Kujtek |
Dodany dnia 17-02-2014 16:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@woodchuck zawór egr zaślepiony? uszczelka między kolektorami wymieniona?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 17-02-2014 17:45 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@woodchuck Wywal EGR jeśli jeszcze jest,opis znajdziesz w FAQ. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 17-02-2014 18:37 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
W cleonie oprócz EGRa i uszczelki pod kolektorami może być zaślepka z tyłu korpusu przepustnicy albo może jeszcze łapać lewe powietrze przez nieszczelne węże podciśnieniowe: do mapsensora albo serwa hamulców, pozatym sprawdź czy odma się nie rozleciała.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
woodchuck |
Dodany dnia 17-02-2014 22:41 |
Postów: 2 Data rejestracji: 17.02.2014 13:10 Skąd: mazowieckie Ciechanów |
jutro zawór będzie się wywalał, bo sprawdziłem, że jeszcze jest. Rozumiem, że oprócz zaworu wyrzucić i zaślepić resztę przewodów tak jak jest opisane w FAQ A uszczelka jest na 90% dobra. Zacznę od EGR-a bo to jest szybsze do zrobienia.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 286000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-02-2014 10:19 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@woodchuck tak, nie możesz mieć sytuacji że silnik sobie będzie za przepustnicą ciągnął świeże powietrze
prostsze? może, ale jak odkręcisz kolektory to za jednym zamachem zakładasz uszczelkę miedzy nimi, i zaślepiasz egr, wszystko wygodnie bo na wierzchu Edytowane przez Kujtek dnia 18-02-2014 10:29 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |