Menu główne
Forum
Klubowicze
Kamil_K |
Dodany dnia 20-08-2005 23:07 |
Postów: 70 Data rejestracji: 07.07.2005 19:07 Skąd: - |
mam pytanie jaki jest rozstaw śrób w r!9 i od jakichaut alusy pasują, bo widziałem w galerii jeden samochód z felami od Corsy
"to jest genialne w sewej prostocie" >> Kamil_K << gg: 7338211 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-08-2005 23:07 |
Kune |
Dodany dnia 20-08-2005 23:26 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
rozstaw srobub jest 4x100....
problem w pierscieniu centrujacym... google Twoim przyjacielem, tam znajdziesz pierscien i rozstaw srob. pamietaj ze znaczenie ma jeszcze ET felgi, w Oplu glownie jest 47 czy cos kolo tego Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Jedras |
Dodany dnia 21-08-2005 21:06 |
Postów: 582 Data rejestracji: 21.01.2005 23:49 Skąd: - |
rozstaw śrub oczywiście 4x100, rozmiar pierścienia centrującego 60,1 mm.
Jeśli otwór centrujący jest większy to pół biedy bo można założyć ringi centrujące dzięki któremu można założyć felgę z otworem np. 64,1 na 60,1. Jeśli otwór centrujący jest mniejszy to wtedy nieco lipa bo trzeba szukać tokarza który roztoczy otwór do wymaganych 60,1mm. Alusów pasuje cała masa, od wielu marek aut, w gre wchodzą w zasadzie wszystkie spełniające te kryteria i mieszczące się w nadkolach. Serdecznie Pozdrawiam
Jedras_GW Moje auto: Skoda Octavia Combi '99 SLX 2.0, benzyna+LPG, 226000km
|
|
|
ziembar |
Dodany dnia 22-08-2005 16:30 |
Postów: 145 Data rejestracji: 08.07.2005 15:50 Skąd: - |
No właśnie, to 60,1 Nie mierzyłem ile mam dokładnie w swoich ale skoro piszecie że tyle.
Właśnie spotkałem fajne fele ale z ET 40 czyli pewnie lipa, lepiej nie kupować bo założyc normalnie się nie da [center]ziembar
------------ |
|
|
Kune |
Dodany dnia 22-08-2005 19:43 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
ET 40 a pierscien centrujacy to wogole 2 rozne rzeczy. ET to jest odsadzenie felgi od piasty, a pierscien centrujacy to to takie okragle na co wsadzasz felge (ten taki otwor) i do okola sa sroby. nie iwem jak to ci inaczje wyjasnic...
Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |