Menu główne
Forum
Klubowicze
baran_kolo |
Dodany dnia 30-08-2005 10:33 |
Postów: 153 Data rejestracji: 29.06.2005 14:16 Skąd: - |
Witam, przeglądałem forum w poszukiwaniu rozwiązania, być może przyczyną jest często gęsto opisywane uszkodzenie uszczelki w kolektrorze ssącym, ale opowiem swoją wersję wydarzeń.(silnik 1,7 F3N) Jeżdżę na gazie i obroty na luzie mam 2000 ! - przełączam na benze i obroty rewelacyjnue spadają do 1500 Nie wiem co to jest, zauważyłem że silnik jak by się mulił, nie ma takiego wzięcia na obrotach do 2000. Ostatnio robiłem rozrusznik i jak zakładałem filtr razem z plastikową obudową to zauważyłem że nie ma tam żadnej uszczelki gumowej (być może wcześniej nie było, ale miejsce w tym plastku wskazuje jak by miała być uszczelka). Zauważyłem że bardziej mi kopcie, ale mże to subiektywne wrażenie. Proszę o pomoc. Moje auto: Toyota Avensis 2,2 Kombi, diesel, 118000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-08-2005 10:33 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 30-08-2005 12:08 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
zasysa ci spaliny do kolektora ssacego .Koelktory do zdjecia i uszczelnienia .To wszystko |
baran_kolo |
Dodany dnia 30-08-2005 12:19 |
Postów: 153 Data rejestracji: 29.06.2005 14:16 Skąd: - |
Dzięki za odpowiedź może być tak, jak by głosniej mi działał. Moje auto: Toyota Avensis 2,2 Kombi, diesel, 118000km
|
|
|
baran_kolo |
Dodany dnia 03-09-2005 10:06 |
Postów: 153 Data rejestracji: 29.06.2005 14:16 Skąd: - |
Gościu mi poradził, żebym jechał na sprawdzenie komputera bo sie moze zawiesił, albo sonda lambda siadła. Moje auto: Toyota Avensis 2,2 Kombi, diesel, 118000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 04-09-2005 03:04 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Co sie zawiesiło ? To nie jest auto za 1.000.000 zł .Sterownik resetuje się po kazdym przekręceniu kluczyka .Mozna dla pewności zdjąc klemy z akumulatora i zewrzeć je na kilkanascie sekund .Sonda nie ma nic wspolnego z falujacymi obrotami ,jezeli sonda pada to sterownik przechodzi na stała mapę wtrysku ,dawkuje paliwo bardziej bogato i to wszystko ,a obroty musza być rowne ! Poza tym sterownik nie pobiera danych z sondy na poczatku pracy silnika gdyż nie jest ona rozgrzana i poprostu nie działa. |
baran_kolo |
Dodany dnia 04-09-2005 20:03 |
Postów: 153 Data rejestracji: 29.06.2005 14:16 Skąd: - |
Witam, czyli sugerujesz że podłącznie może okazać się zbędne ? Mi też tak się wydaje, ale nie znam się tak na samochodach żebym wiedział co to jest. Moje auto: Toyota Avensis 2,2 Kombi, diesel, 118000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |