Menu główne
Forum
Klubowicze
gines16 |
Dodany dnia 07-04-2009 18:18 |
Postów: 39 Data rejestracji: 08.03.2009 00:38 Skąd: zachodniopomorskie Barlinek |
Witam wszystkich !
Czy zna ktoś kombinacje kturą trzeba wykonać aby zaprogramować 2 kluczyk do oryginalnego centralnego w renault 19. Wiem że jest taka morzliwość bo kiedyś czytałem o tym ale nie moge tego znaleść. Pozdrawiam Posiadam części do Renatek chamade i hatchback,
Safrane phII potrzebujesz coś to pisz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 153505km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-04-2009 18:18 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-04-2009 18:22 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ciekawe gdzie to czytałeś chyba na forum jakiegoś mondeo tam wiem, że da rade, w reni pierwsze słysze Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Radek_0089 |
Dodany dnia 07-04-2009 18:35 |
Postów: 1316 Data rejestracji: 13.03.2008 22:31 Skąd: - |
Ja też 1sze słysze. Moim zdaniem lepiej kupić moduł sterowania radiowy do centralnego zamka i mieć 2 kluczyki i duży zasięg za 70zł (dzisiaj założyłem więc wiem o czym mówie) Czas pracy to jedynie godzina, a za programowanie kluczyka w ASO zapłacisz pewnie kilka razy tyle. Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 120000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-04-2009 19:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
690PLN kluczyk w ASO.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gines16 |
Dodany dnia 07-04-2009 23:03 |
Postów: 39 Data rejestracji: 08.03.2009 00:38 Skąd: zachodniopomorskie Barlinek |
Morze się pomyliłem ale wydawało mi się źe kiedyś czytałem na ten temat, ale mogło to być do meganki. To była kombinacja tego typu że wciskasz przycisk od centralnego n konsoli, trzymasz ileś sekund apotem klikasz pilotem w strone podczerwieni.
Wsumie mam cały zestaw w 2 renatce a tam jest to nie używane. A wie jak ktoś to podłączyć, mam zestaw remotronix 4d + dodatkowy kanał, jak coś posiadam schemat Posiadam części do Renatek chamade i hatchback,
Safrane phII potrzebujesz coś to pisz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 153505km
|
maestro |
Dodany dnia 07-04-2009 23:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
schemat na maila albo skype albo gadu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 17-08-2009 13:32 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Odkop temat bo nazbieralo mi sie troche kluczykow
[img]http://img12.imageshack.us/img12/1664/cale.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img38.imageshack.us/img38/6181/polz.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img35.imageshack.us/img35/8732/polobr.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img514.imageshack.us/img514/5170/2pol.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img30.imageshack.us/img30/7285/2polobr.th.jpg[/img] is not a valid Image. Pierwszy z lewej od gory jest oryginalny, dolny owalny z megan a dwa pozostale prawe z 19ek. W tym temacie w ostatnim poscie jest kilka ciekawych linkow, niestety nic mi one nie mowia. http://felektr.ka...15313.html Jesli sie komus powiodlo to bym prosil o info. Jesli am ktos jakies pomysly to rowniez, moge na 3 pilotach eksperymentowac pzdr Edytowane przez pomarancz dnia 17-08-2009 15:35 The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
pavko |
Dodany dnia 17-08-2009 14:40 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z tego co mi się kojarzy 19 bez immo mają stały kod (8 pinów kodowanych trójkowo czyli pin do masy lub do zasilania lub wisi w powietrzu) - tak mi wyszło z analizy odbiornika z podsufitki Z obrazków wnętrzności kluczyka wynika że jest to 'bilet w jedną stronę' - odbiornik można przystosować do dowolnego kluczyka, kluczyk raczej jest nieprogramowalny. Łatwiej byłby zastosować 2 odbiorniki do 2 kluczyków... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 17-08-2009 15:36 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
W ktoryms tam z linkow jeden koles pisze ze sa 3 mozliwosci przeprogramowania kluczyka wiec chyba jednak sie da. Chodzilo o jakas rzezbe na ukladzie scalonym i o jakies przelutowania ale bez konkretow i nie wiem nawet za co sie zabrac.
The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 17-08-2009 19:23 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
na pewno się da..
tak jak wyżej pisano każdy pilot posiada swój numer seryjny (stały) oraz (z reguły) algorytm (zasada kodu zmiennego) lub też stały kod (raczej nie stosowane, chyba że w TV), który wysyła i nie można go przeprogramować.. co najwyżej można dostroić (w zasadzie to nauczyć żeby reagował na wysłany kod) odbiornik.. oblookam odbiornik, jak go znajdę w mojej gimelarni i możne coś poradzę cofam to... odbiornik jest kodowany na sztywno.. daj zdjęcie odbiornika od spodu i zdjęcia orginalnego pilota od tego nadajnika (z dwoch stron) a razkminimy to na logike Edytowane przez k_ma86 dnia 17-08-2009 20:02 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
pomarancz |
Dodany dnia 17-08-2009 20:43 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Odbiornik musze wykrecic wlasciwie to za chwile bedzie
Co do klucza oryginalnego to jest ten pierwszy z lewej z niebieska seria. Ide foto machnac. [img]http://img31.imageshack.us/img31/8739/dsc0030eqy.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img248.imageshack.us/img248/805/dsc0033w.th.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez pomarancz dnia 17-08-2009 21:11 The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 17-08-2009 21:51 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
qcze nie chce martwić ale z tego co znalazłem nic nie wynika (jak programować tego pilota)..
http://www.iele.p...ea5500.pdf http://pdf1.allda...M1058.html dało by rade wyraźne zdjęcie samego pilota od strony elektroniki bez tej naklejki klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
pavko |
Dodany dnia 17-08-2009 21:56 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
To że w oryginale kodowanie odbiornika jest robione poprzez przecinanie odpowiednich ścieżek nie zmienia faktu że można pozostałe ścieżki przciąć/zlutować w ramach potrzeb... Więc odbiornik można zmodyfikować do potrzeb bez większych problemów... Kluczyk natomiast już niekoniecznie (kod jest zaszyty bądź w eepromie bądź w jakiejś pamięci otp) - w skrajnym przypadku jest programowalny raz przy produkcji (i ASO posiada blanki za 690 zł)... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
k_ma86 |
Dodany dnia 17-08-2009 21:59 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
albo juz znalazłem;P
http://foty.ifd.p...000020.jpg Treść dodana dnia 17-08-2009 22:05: to raczej bardzo skrajne ale możliwe.. choć z noty aplikacyjnej wynika że da się ją reprogramować.. pytanie tylko jak klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-08-2009 22:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a ja mam dwa piloty
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
WoZnY |
Dodany dnia 17-08-2009 22:11 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Przejrzałem dokumentacje. Odbiornik odpowiednim podłączeniem do masy, zasilania lub pozostawieniu w powietrzu nóżek 5-14 "ustawiamy" kod na który będzie reagował - kombinacji 3^10 - 2 = 59047 kombinacji.
Pilot natomiast musi mieć tę ustaloną w odbiorniku liczbę wprowadzoną do pamięci 24 bitowej eeprom (wystarczy ustawić 15 bitów, ale czy starszych, czy młodszych, czy bez różnicy nie mam pojęcia). teoretycznie pamięć taka nadaje się do wielokrotnego zapisu, tylko jakim napięciem i jaka sekwencja (jak się skomunikować) Pozostaje spróbować zakupić taki scalaczek nowy i zaprogramować wedle potrzeb. Inne rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy to zbudować drugi odbiornik pod konkretnego pilota (trzeba by wiedzieć co nadaje oscyloskop cyfrowy by się przydał). Połączyć obydwa odbiorniki "równolegle" i mielibyśmy dwa działające piloty. Edytowane przez WoZnY dnia 17-08-2009 22:12 <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 17-08-2009 22:11 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
dobra panowie bo rano trza wstać do roboty..
pozatym.. EEPROM w odróżnieniu od pamięci EPROM (kasowanie przez UV) może być kasowana tylko przy użyciu prądu elektrycznego.. Edytowane przez k_ma86 dnia 17-08-2009 22:17 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
pomarancz |
Dodany dnia 17-08-2009 22:27 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
No to konkrety panowie. Mam dostep do pilotow wiec ile sie przy tym zepsuje nie gra roli.
Pomysly i jak wykonac a bedzie stestowane. Majster jak masz 2 to sie dziel info To z nacinaniem plytki tez juz czytalem gdzies. Tylko co jak i ile. Fota klucza lepsza bedzie jutro bo dzis juz lulu. pzdr The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-08-2009 23:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Haaa wychodziły wersje które miały dwa piloty
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 18-08-2009 10:47 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
No to graty
Jak sie uda to i bedzie wersja co ma 4 piloty foty pilota [img]http://img8.imageshack.us/img8/1764/62716819.th.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img35.imageshack.us/img35/2340/obre.th.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez pomarancz dnia 18-08-2009 11:20 The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |