08 Maja 2024 17:12:21
Zdjęcia użytkowników
ozi123 nieckarzan
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Programowanie 2 kluczyka 
gines16
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 18:18
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 08.03.2009 00:38
Skąd: zachodniopomorskie
Barlinek

Witam wszystkich !
Czy zna ktoś kombinacje kturą trzeba wykonać aby zaprogramować 2 kluczyk do oryginalnego centralnego w renault 19.
Wiem że jest taka morzliwość bo kiedyś czytałem o tym ale nie moge tego znaleść.

Pozdrawiam

Posiadam części do Renatek chamade i hatchback,
Safrane phII potrzebujesz coś to pisz SmileGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 153505km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-04-2009 18:18
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 18:22
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

ciekawe gdzie to czytałeśGrin chyba na forum jakiegoś mondeoGrin tam wiem, że da rade, w reni pierwsze słyszeGrin

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Radek_0089
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 18:35
Awatar


Postów: 1316

Data rejestracji: 13.03.2008 22:31
Skąd: -

Ja też 1sze słysze. Moim zdaniem lepiej kupić moduł sterowania radiowy do centralnego zamka i mieć 2 kluczyki i duży zasięg za 70zł (dzisiaj założyłem więc wiem o czym mówie) Grin Czas pracy to jedynie godzina, a za programowanie kluczyka w ASO zapłacisz pewnie kilka razy tyle.

Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 120000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 19:46
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

690PLN kluczyk w ASO.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gines16
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 23:03
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 08.03.2009 00:38
Skąd: zachodniopomorskie
Barlinek

Morze się pomyliłem ale wydawało mi się źe kiedyś czytałem na ten temat, ale mogło to być do meganki. To była kombinacja tego typu że wciskasz przycisk od centralnego n konsoli, trzymasz ileś sekund apotem klikasz pilotem w strone podczerwieni.
Wsumie mam cały zestaw w 2 renatce a tam jest to nie używane.
A wie jak ktoś to podłączyć, mam zestaw remotronix 4d + dodatkowy kanał, jak coś posiadam schemat Grin

Posiadam części do Renatek chamade i hatchback,
Safrane phII potrzebujesz coś to pisz SmileGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 153505km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2009 23:05
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

schemat na maila albo skype albo gadu Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
pomarancz
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 13:32
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

Odkop temat bo nazbieralo mi sie troche kluczykow

[img]http://img12.imageshack.us/img12/1664/cale.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img38.imageshack.us/img38/6181/polz.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img35.imageshack.us/img35/8732/polobr.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img514.imageshack.us/img514/5170/2pol.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img30.imageshack.us/img30/7285/2polobr.th.jpg[/img] is not a valid Image.

Pierwszy z lewej od gory jest oryginalny, dolny owalny z megan a dwa pozostale prawe z 19ek.
W tym temacie w ostatnim poscie jest kilka ciekawych linkow, niestety nic mi one nie mowia.

http://felektr.ka...15313.html


Jesli sie komus powiodlo to bym prosil o info.
Jesli am ktos jakies pomysly to rowniez, moge na 3 pilotach eksperymentowacWink
pzdr

Edytowane przez pomarancz dnia 17-08-2009 15:35
The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
pavko
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 14:40
Awatar


Postów: 199

Data rejestracji: 10.11.2005 10:42
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Z tego co mi się kojarzy 19 bez immo mają stały kod (8 pinów kodowanych trójkowo czyli pin do masy lub do zasilania lub wisi w powietrzu) - tak mi wyszło z analizy odbiornika z podsufitkiWink Z obrazków wnętrzności kluczyka wynika że jest to 'bilet w jedną stronę' - odbiornik można przystosować do dowolnego kluczyka, kluczyk raczej jest nieprogramowalny.
Łatwiej byłby zastosować 2 odbiorniki do 2 kluczyków...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
 
pomarancz
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 15:36
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

W ktoryms tam z linkow jeden koles pisze ze sa 3 mozliwosci przeprogramowania kluczyka wiec chyba jednak sie da. Chodzilo o jakas rzezbe na ukladzie scalonym i o jakies przelutowania ale bez konkretow i nie wiem nawet za co sie zabrac.

The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
k_ma86
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 19:23
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

na pewno się da..
tak jak wyżej pisano każdy pilot posiada swój numer seryjny (stały) oraz (z reguły) algorytm (zasada kodu zmiennego) lub też stały kod (raczej nie stosowane, chyba że w TV), który wysyła i nie można go przeprogramować..
co najwyżej można dostroić (w zasadzie to nauczyć żeby reagował na wysłany kod) odbiornik..
oblookam odbiornik, jak go znajdę w mojej gimelarni i możne coś poradzęSmile

cofam to...
odbiornik jest kodowany na sztywno..
daj zdjęcie odbiornika od spodu i zdjęcia orginalnego pilota od tego nadajnika (z dwoch stron) a razkminimy to na logikeWink

Edytowane przez k_ma86 dnia 17-08-2009 20:02
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
pomarancz
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 20:43
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

Odbiornik musze wykrecic wlasciwie to za chwile bedzieSmile
Co do klucza oryginalnego to jest ten pierwszy z lewej z niebieska seria. Ide foto machnac.


[img]http://img31.imageshack.us/img31/8739/dsc0030eqy.th.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img248.imageshack.us/img248/805/dsc0033w.th.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez pomarancz dnia 17-08-2009 21:11
The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
k_ma86
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 21:51
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

qcze nie chce martwić ale z tego co znalazłem nic nie wynika (jak programować tego pilota)..
http://www.iele.p...ea5500.pdf

http://pdf1.allda...M1058.html

dało by rade wyraźne zdjęcie samego pilota od strony elektroniki bez tej naklejki?

klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
pavko
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 21:56
Awatar


Postów: 199

Data rejestracji: 10.11.2005 10:42
Skąd: mazowieckie
Warszawa

To że w oryginale kodowanie odbiornika jest robione poprzez przecinanie odpowiednich ścieżek nie zmienia faktu że można pozostałe ścieżki przciąć/zlutować w ramach potrzeb... Więc odbiornik można zmodyfikować do potrzeb bez większych problemów... Kluczyk natomiast już niekoniecznie (kod jest zaszyty bądź w eepromie bądź w jakiejś pamięci otp) - w skrajnym przypadku jest programowalny raz przy produkcji (i ASO posiada blanki za 690 zł)...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
 
k_ma86
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 21:59
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

albo juz znalazłem;P
http://foty.ifd.p...000020.jpg


Treść dodana dnia 17-08-2009 22:05:

to raczej bardzo skrajne ale możliwe..
choć z noty aplikacyjnej wynika że da się ją reprogramować..
pytanie tylko jak?Pfft

klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 22:07
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a ja mam dwa piloty Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
WoZnY
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 22:11
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Przejrzałem dokumentacje. Odbiornik odpowiednim podłączeniem do masy, zasilania lub pozostawieniu w powietrzu nóżek 5-14 "ustawiamy" kod na który będzie reagował - kombinacji 3^10 - 2 = 59047 kombinacji.

Pilot natomiast musi mieć tę ustaloną w odbiorniku liczbę wprowadzoną do pamięci 24 bitowej eeprom (wystarczy ustawić 15 bitów, ale czy starszych, czy młodszych, czy bez różnicy nie mam pojęcia). teoretycznie pamięć taka nadaje się do wielokrotnego zapisu, tylko jakim napięciem i jaka sekwencja (jak się skomunikować) Pozostaje spróbować zakupić taki scalaczek nowy i zaprogramować wedle potrzeb. Inne rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy to zbudować drugi odbiornik pod konkretnego pilota (trzeba by wiedzieć co nadaje oscyloskop cyfrowy by się przydał). Połączyć obydwa odbiorniki "równolegle" i mielibyśmy dwa działające piloty.

Edytowane przez WoZnY dnia 17-08-2009 22:12
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
k_ma86
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 22:11
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

dobra panowie bo rano trza wstać do roboty..
pozatym.. EEPROM w odróżnieniu od pamięci EPROM (kasowanie przez UV) może być kasowana tylko przy użyciu prądu elektrycznego..

Edytowane przez k_ma86 dnia 17-08-2009 22:17
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
pomarancz
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 22:27
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa

No to konkrety panowie. Mam dostep do pilotow wiec ile sie przy tym zepsuje nie gra roli.
Pomysly i jak wykonac a bedzie stestowane.
Majster jak masz 2 to sie dziel info Angry2
To z nacinaniem plytki tez juz czytalem gdzies. Tylko co jak i ile.

Fota klucza lepsza bedzie jutro bo dzis juz lulu.

pzdr

The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2009 23:45
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Haaa wychodziły wersje które miały dwa piloty Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
pomarancz
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2009 10:47
Awatar


Postów: 1293

Data rejestracji: 06.07.2005 18:47
Skąd: lubuskie
Szprotawa


Edytowane przez pomarancz dnia 18-08-2009 11:20
The best way of life is cabrio drive

Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: