Menu główne
Forum
Klubowicze
marco19nf |
Dodany dnia 28-06-2010 22:29 |
Postów: 64 Data rejestracji: 01.01.2009 21:11 Skąd: wielkopolskie Zbąszyń |
A mógłbyś sprawdzić u Siebie (oczywiście o ile takie tarcze posiadasz z tymi pierścieniami) jakie mają wymiary zewnętrzne?
Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-06-2010 22:29 |
maestro |
Dodany dnia 28-06-2010 22:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ano posiadam. musze sprawdzic.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marco19nf |
Dodany dnia 28-06-2010 22:33 |
Postów: 64 Data rejestracji: 01.01.2009 21:11 Skąd: wielkopolskie Zbąszyń |
thx
Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
|
Krystian_R19 |
Dodany dnia 03-09-2010 18:24 |
Postów: 81 Data rejestracji: 27.12.2008 15:56 Skąd: - |
Ej Edzio a skąd mialeś śruby mocujace koszyk, mi jest potrzebne az 6? bo za cholere nie chcialy isc i musialem wiertarka je zmusic
Słoneczna Kalifornia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-09-2010 18:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To normalne Tam są albo wynalazki na klucz 10 albo 11 albo torxy. Zalezy który typ zacisków jest.
Niestety trzeba je dokupić a nie są to typowe śruby Co do samego tematu. Temat niejako umarł bo jedno auto już mam na tarczach, drugie ma bebny duże wiec nie ruszam a do trzeciego mam belke całą już z tarczami. Jednakże zmiana jest już chyba wystarczająco opisana - jedynie nie ma zdjęć Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 03-09-2010 18:42 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Krystian_R19: Śruby dorabiałem u tokarza bo za cholerę nie szło nigdzie takich dokupić...
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Krystian_R19 |
Dodany dnia 04-09-2010 08:29 |
Postów: 81 Data rejestracji: 27.12.2008 15:56 Skąd: - |
U mnie w Czewie jest duzy sklep ze srubami, ogladalem katalog i sa takie tylko ze na ampula, klasa sie zgadza bo 10,9, tylko niewiem czy takie maja z drobnozwojnym gwintem, dzisiaj sie wyjasni
Słoneczna Kalifornia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 180000km
|
edzio |
Dodany dnia 04-09-2010 08:32 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Krystian_R19: Też jeździłem po różnych hurtowniach ze śrubami i [CENZURA] nigdzie takiego gwintu jedynym rozwiązaniem jest je poprostu dorobić
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2010 08:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pamietaj że łeb nie może być wielki bo to ma sie schować w to uwypuklenie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Krystian_R19 |
Dodany dnia 04-09-2010 16:08 |
Postów: 81 Data rejestracji: 27.12.2008 15:56 Skąd: - |
No bylem i sa ale z normalnym gwintem, w poniedzialek pojde do dzialu zaopatrzenia u mnie w pracy i mi przeszukaja katalogi, w firmie jest wieksza mozliwosc i moga na zamowienie specjalne zrobic a pozniej gdzies sie to upchnie w jakis kosztorys roboty a Tobie Edzio tokarz dorabial z jakiejs innej sruby(np. ampul,imbus) czy calkiem z surowego materialu, bo wiesz chodzi o klase wytrzymalosci? kurcze a ten regulator sily hamowania tak bardzo jest potrzebny, zakladal go ktos na jakiej zasaddzie on dziala?
Treść dodana dnia 04-09-2010 17:17: Znalazlem takie cos http://www.fabory...80025.html dlugosci mozna wybierac jak i skok gwintu, w pracy zamowia ze 200 sztuk i bedzie dla calego klubu Edytowane przez Krystian_R19 dnia 04-09-2010 17:20 Słoneczna Kalifornia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 180000km
|
edzio |
Dodany dnia 04-09-2010 17:20 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Krystian_R19: Ja mam na imbusprzetoczył nagwintował, zrobił stożek etc klasa wytrzymałości coś koło 10
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2010 17:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Regulator siły sie wywala. Chyba że kupisz nowy to warto go mieć
To ja zamawiam ze trzy komplety (3 x 8) Edytowane przez maestro dnia 04-09-2010 17:21 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Krystian_R19 |
Dodany dnia 04-09-2010 17:28 |
Postów: 81 Data rejestracji: 27.12.2008 15:56 Skąd: - |
ale majster na takie zamowienie trzeba trochre poczekac bo za nim pojdzie zamowienie, dyrektor podpisze no i pozniej realizacja, ale jakby nie patrzal to oryg. sa, zaniose jedna, pomierza i zamowia, dam znac jak bedzie towar
Słoneczna Kalifornia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2010 17:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sie nie pali, a na pewno sie przydadzą bo w planach mam jeszcze coś
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Krystian_R19 |
Dodany dnia 04-09-2010 17:40 |
Postów: 81 Data rejestracji: 27.12.2008 15:56 Skąd: - |
Z ty regulatorem to nawet dobrze bo nie bede bawil sie w docinanie rurek, a rurki stare zostawie tylko przedluze je przewodami elastycznymi z przednich hamulcow i bedzie git, linki recznego mi kumpel przyniesie za 0.5l bo w Linexie pracuje w Częstochowie tylko dlugosc podam, ja mam komplet bez ABS'u z TD to i takie linki zamowie u niego, a i musze jeszcze ladnie pomalowac
To chyba te linki od 16v, czy inne? http://www.linex....=&Oem= Edytowane przez Krystian_R19 dnia 04-09-2010 17:44 Słoneczna Kalifornia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-08-2011 12:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak byly tarcze w dT to musiałbyć też abs. tarcze = abs. sytuacja gdy tarcze nie równają sie absowi mogła wystąpić tylko w 16V.
Po za tym wiadomo coś z tymi śrubami? Treść dodana dnia 31-10-2011 21:57: Moje koszty zmiany hamulców. Przewody sztywne belka 36 Przewody elastyczne belka 70 Linki recznego 70 Klocki 60 Tarcze, zaciski, jarzma 150 Zawleczki do blokady klocków 1 =386PLN + płyn 13 = 399PLN Śruby do koszyków / jarzm załatwiłem sobie w pracy Edytowane przez maestro dnia 31-10-2011 22:01 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pieniek |
Dodany dnia 11-03-2012 18:19 |
Postów: 41 Data rejestracji: 07.09.2011 19:03 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Czy opłaca się montować tarcze na tył? Jest znaczna różnica? Byłem na kontroli zawieszenia, przednie hamulce ok., tylne ubytek -5% na każdą ze stron. Mam wrażenie, że auto b. słabo hamuje. Warto zakładać tarcze na tył Tak czy tak muszę wymienić tył. A może jakieś duże bębny wsadzić Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-03-2012 18:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli chcesz różnice a nie bawić się w rzeźby to serwo z pompą z 16V, na tył duże bebny z turbodiesla/1.8 multi bez absu albo od megane bez absu (są takie same ale z megane łatwiej dostepne bo tam to był standard a u nas wyższa opcja )
Jedyna zmiana to wymiana przewodów sztywnych na belce, ale na 101% i tak musisz kupic nowe bo nie odkrecisz starych. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pieniek |
Dodany dnia 11-03-2012 19:36 |
Postów: 41 Data rejestracji: 07.09.2011 19:03 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Bardzo Ci dziękuję! Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
|
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 23-05-2015 22:32 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Reaktywuję temat ! mam nadzieję, że pomożecie! jestem w trakcie przygotowań, zaciski wyczyszczone już czekają na reperaturki, koszyki też czekają, tarcze leżą, klocki też leżą tyle że w sklepie ale do rzeczy. Panowie i Panie ! ŚRUBYYYYY ! czyli stała śpiewka. Te śruby do całego koszyka mocującego zacisk do belki, może ktoś namierzył zamiennik i się nie pochwalił ? nie będę gołosłowny i postaram się o fotorelację z podmianki bębnów na tarcze ale bez tych pie no tego śrub stoję z robotą Serio szukać tylko u magików ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |