02 Maja 2024 12:21:55
Zdjęcia użytkowników
piter1993 adiks7
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
jakby nie palil na 1 cylindrze 
zelek123
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 15:58
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 11.09.2005 21:16
Skąd: -

odnosnie pracy silnika to u mnie silnk pracuje w miare rowno tylko to wyglada tak jakby na jednym garze nei palil bylem u mechanika i prawdzilismy cisnienie na cylindrach i na wszytkich bylo rowne czyli 13,5 atmoswer.co to moze byc ?
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-09-2005 15:58
Awatar
Ieble
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 16:32
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

Ja mam to samo i nie wiem co to moze byc???

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Maciej_R21
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 17:24
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

układ WN ,czyli swiece ,przewody ,kopułka .Nalezało by też sprawdzić luzy zaworowe.
 
Krzychup
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 19:19
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Maciej R21N R19 F126 napisał(a):
układ WN ,czyli swiece ,przewody ,kopułka .Nalezało by też sprawdzić luzy zaworowe.

Zaworów bym nie ruszał, skoro takie dobre sprężanie. Jak wyżej, czyli iskra, układ WN, czyli swiece, przewody, kopułka.
Pozdrawiam Krzychu


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
Maciej_R21
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 19:42
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Jezeli będziesz miał za duzy luz to sprezanie zawsze bedzie dobre ,natomiast zawór nie bedzie sie w pelni otwierał .Niedawno regulowałem za luźne zawory w silniku C3J ,swoją droga często trzeba w nich sprawdzać zawory bo uklad tam jest klasyczny czyli taki jak w maluchu Wink .I po regulacji silnik dostał o 1/3 wiecej mocy własnie z tego powodu że zawory sie otwierały w pelnym zakresie .Oczywiscie groźniejsze są za małe luzy bo grozi to wypaleniem gniazd ale wowczas własnie spada spręzanie na goracym silniku .Nic nie zaszkodzi zdjąc pokrywę i sprawdzić (na zimnym silniku) .
Silnik F3N ssace 0,20 wydech 0,40 tolerancja 0,05
Silnik C3J ssące 0,15 wydechowe 0,20 tolerancja 0,05
Uszczelkę zazwyczaj mozna wykorzystać tę samą Smile
 
Kapsel
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 21:08
Awatar


Postów: 69

Data rejestracji: 30.05.2005 22:55
Skąd: -

ja stawiam na to że to wina silniczka krokowego

Renault 19 1,8 16v, F7P

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 202000km
 
kendy
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 21:19
Awatar


Postów: 93

Data rejestracji: 19.02.2005 10:19
Skąd: -

Maciej R21N R19 F126 napisał(a):
Jezeli będziesz miał za duzy luz to sprezanie zawsze bedzie dobre ,natomiast zawór nie bedzie sie w pelni otwierał .Niedawno regulowałem za luźne zawory w silniku C3J ,swoją droga często trzeba w nich sprawdzać zawory bo uklad tam jest klasyczny czyli taki jak w maluchu Wink .I po regulacji silnik dostał o 1/3 wiecej mocy własnie z tego powodu że zawory sie otwierały w pelnym zakresie .Oczywiscie groźniejsze są za małe luzy bo grozi to wypaleniem gniazd ale wowczas własnie spada spręzanie na goracym silniku .Nic nie zaszkodzi zdjąc pokrywę i sprawdzić (na zimnym silniku) .
Silnik F3N ssace 0,20 wydech 0,40 tolerancja 0,05
Silnik C3J ssące 0,15 wydechowe 0,20 tolerancja 0,05
Uszczelkę zazwyczaj mozna wykorzystać tę samą Smile


A jak sie reguluje zawory?Jak to sie robi(od samego począdku do konca)?Silnik F3N.Chciałbym to u siebie sprawdzic jak sie maja zawory.Bo u mnie tak jak silnik sie mocniej rozgrzeje to slabnie:/

BYŁA-Renia 19 phase II 1994 jest BMW E38 V8


GG 2963670
pozdRowiENIA
 
zelek123
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 21:44
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 11.09.2005 21:16
Skąd: -

wymienilem przewody zaplonowe nowe siece sa,kopulke tez spawdzilem i wyglada ze jest wszytko ok tylko nie sprawdzalem silniczk krokowego.bo nie bardzo wiem czy jak go rozbire to smam poskladam
 
Maciej_R21
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 22:55
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Sprawdzenie luzów nie jest skomplkowane jednak ustawienie w silniku np. F3N jest juz trudniejsze gdyż należy posiadać płytki o róznej grubości ( w zaleznosci od nieprawidłowych luzów) mniejszej lub większej.Płytki są stopniowane co 0,025 (o ile dobrze pamiętam ) a grubość jest napisana własnie na nich..Jezeli po wyjęciu płytki ,stwqierdzisz ze masz powiedzmy o 0,10 luz za maly lub za duzy to musisz zalozyc albo ciensza albo grubszą płytke ale zeby to zrobić trzeba je mieć pod ręką w innym wypadku zostanie ci rower i sklep albo poskladanie silnika jazda do sklepu i ponowne chlodzenie silnika,bo silnik do regulacji/kontroli musi być zimny.
Jezeli jeszcze nie zniechęciłem to mogę w razie potrzeby opisac procedure .
 
kendy
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 23:16
Awatar


Postów: 93

Data rejestracji: 19.02.2005 10:19
Skąd: -

Jezeli jeszcze nie zniechęciłem to mogę w razie potrzeby opisac procedure .


To ja bym chętnie nauczył sie czegos nowegoGrin

BYŁA-Renia 19 phase II 1994 jest BMW E38 V8


GG 2963670
pozdRowiENIA
 
Phase2
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2005 23:49
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

polecam salony firmowe renault.
Z kilku chociazby powodow.
Nie biora pieniedzy za podkladki, bo wymieniaja ci je, zabieraja twoja a daja swoja. Jak policzysz ile ci wyjdzie na podkladki, to moze sie okazac, ze dozej ci wyjdzie samodzielna robota, niz serwis u fachowcow.
Co prawda zaworkow jeszcze nie robilem, bo nie ma takiej potrzeby, ale rozmawialem z kierownikiem serwisu i takie mi warunki przedstawil.
koszt tej zabawy z ich strony to 150 zl

---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
Maciej_R21
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2005 00:02
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

Hehehe to naprawde jak za darmo GrinGrinGrin
I jak ty mozesz tych papudraków w ASO nazywać "fachowcami" .Chyba od niedawna jesteś posiadaczem samochodu renault albo masz za mało doświadczenia odnośnie ASO renault .
 
Phase2
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-09-2005 00:22
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 16.04.2005 21:37
Skąd: -

Po prostu moze jeszcze nie mialem okazji trafic na jakis zabagniony serwis renault.
Poza tym renie mam niedlugo, bo dopiero 1 rok, wczesniej powozilem szwabami

---
Renault 19 Bacarra Phase 2
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: