Menu główne
Forum
Klubowicze
Zywiec |
Dodany dnia 03-09-2009 14:53 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
Witam potrzebuje konkretne informacje i opnie.Na wiosne chcialbym zamiast f3n wrzuc f3p lub 2.0 z laguny.jak to wyglada? jestem bardziej za 2.0 tylko powiedzcie czy duzo zabawy z tym i co trzeba zrobic.
poprosze o liste rzeczy czesci jaka jest mi potrzebna oprocz golego silnika do swapa na 1.8 i lista co potrzebuje do 2.0? z gory dzieki Treść dodana dnia 03-09-2009 23:51: up Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-09-2009 14:53 |
maestro |
Dodany dnia 03-09-2009 23:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
o 1,8 bylo nie raz.
o 2.0 nikt nie wkładał. elektryka jest zupelnie inna, przy 1,8 podpinasz i działa. pomijam całą mechanike. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 03-09-2009 23:56 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
maestro twoje rady sa zawsze istotne wiec jesli mozesz napisz mi liste jak typowemy laikowi co potrzebuje w przypadku wrzucania 1.8
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2009 00:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Potrzebujesz silnik - wiadomo.
Pompa wody jest inna - tzn pasuje ale jest wydajniejsza w 1,8s. Potrzebujesz kolektory, dwururke (portki) i najlepiej cały wydech z 1,8s. Sonda jest za łączeniem dwururki z katalizatorem ale jeszcze przed katalizatorem. Sonda trzyprzewodowa. Wtrysk - obowiązkowo - najlepiej boscha (osprzet). Komputer i wiązka do tego typu wtrysku. Weże chłodzenia są niektore inne, wąż kolektor-serwo nie pasuje (długość). Z grubszych rzeczy to tyle. Drobne zmiany podciśnień i chłodzenia są normalne, inne są łączenia przewodów paliwowych z miekkich na sztywne (za rozrządem). Nie zapominajmy o czwórniku słynnym od układu chłodzenia. Lubi przeciekać, pękać. Linka gazu jest inna. Dolot cały of koz ze stelarzem na skrzynie do puchy filtra. Zdało by sie tez miec nowy rozrząd, najlepiej kompletny, nowy olej, nowy płyn chłodzacy, wszystkie uszczelki i uszczelniacze, filtry... Rzuć okiem od tego posta na dalszy ciąg tematu, bedzie troche cyferek które moga zawrócić w głowie. http://www.renaul...ost_285511 Edytowane przez maestro dnia 04-09-2009 00:10 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 00:12 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
okej sliczne dzieki za proste wyjasnienie . a z tym wrzuceniem 2.0 nikt na forum u nas nie mial do czynienia?
maestro w czym bylby najwiekszy problem w przypadku wrzucania 2.0 8v? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2009 00:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ze spięciem tego z instalacją R19. Z mojego punktu widzenia. Bo jak masz wszystko z dawcy to musi hulac ze sobą, najgorzej jest to zrobić aby było kompatybilne z autem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 00:19 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
czyli chodzi glownie o elektroinke? wiazki inne czy co? bo wiem ze ludzie wrzucaja np 2.0 16v z megane ale to juz wogole grubsza polka myslalem ze przy tym 2.0 bd swobodnie bo wyglada identycznie jak F3P prawie
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2009 00:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Prawie. Wszystkie kostki są inne, 1,8 podpinasz kostki i na tym sie kończy elektryka.
A tu musisz WSZYSTKO z tej dziedziny przerabiać. Nic nie pasuje. Bez schematów nie podchodź Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 00:26 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
w tej chwili ugasiles nieco moj zapal ;p szkoda ze nikt na forum nie wrzucal jeszcze tego 2.0 8v. no ale trudno pociesze sie i F3P zawsze to 90 koni a nie 73
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
herubini89 |
Dodany dnia 04-09-2009 00:36 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Kolego,nie rezygnuj! Pomyśl-mogłbyś być pierwszy. Uwierz,gdybym miał jeszcze jedną 19-nastkę(bo mojej zmieniać nie będę,a na razie nie zanosi sie,aby dokupił przyjaciółkę,najlepiej bez silnika),bankowo bym zrobił to,o czym myślisz.Ten 2.0 8V to świetny silnik jest,a z naszym autkiem radził by sobie świetnie,takie Gran Turismo by było Elekryka i elektronika,to jest najgorsze... Ale wszystko da się ogarnąć A jeśli nie samemu,to myślę,że zawsze ktoś pomorze.No i czas też by się w zapasie przydał.Generalnie z technicznego punktu wstawienie 2.0 to nic specjalnego,trzeba tylko chęci.
Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 00:42 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
no jak ktos to przedstawi racjonalnie jak to wyglada co trzeba zrobic itp.. zebym wiedzial czy gra warta swieczki czy lepiej szukac meganki albo laguny ;p
Treść dodana dnia 04-09-2009 00:58: a wrzucenie 1.8 na pelnym wtrysku z laguny jak to wyglada? 1.8 na pelnym wtrysku to jest nasz F3P 1.8i110 koni? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
edzio |
Dodany dnia 04-09-2009 05:39 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Nie wiem czy w Ladze nie ma łapy przy kielichu tak jak u nas w dieslu Z tym też mugłby byc problem żeby to prosto wspawać... W Volvie też miałem kompletnie imma elektryke, a jednak mój elektryk to ogarnął Problemem może być skompletowanie wszystich gratów żeby nie zabrakło żadnej pierdułki... Rozwiązaniem jest kompletny dawca np anglik
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 09:41 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
a wrzucenie 1.8i bd tak samo proste jak 1.8s? jest jakas roznica miedzy 1.8i z r19 a laguny?
Treść dodana dnia 04-09-2009 10:23: luknijcie na to bo z tabel co znalazlem na necie to jest napisane ze 1.8i wystepowal tylko w clio i r19. a na allegro jest pelno aukcji z takimi silnikami luknijcie na ten kolektor to chyba 1.8i nieprawdaz? http://allegro.pl...ilnik.html Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
pomarancz |
Dodany dnia 04-09-2009 10:24 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Ja wrzucilem sobie multi tyle ze wczesniej bylo mono. 7h i wszystko lacznie z przednim zawiasem mi wymienili
Bedzie u ciebie troszke wiecej modow ze wzgledu na to ze masz f3na. Laguna kazdy 1.8 czy mutli czy mono ma skrecony do 90-94 kucy. Jesli trafisz zakladaj multi z 19 jesli chcesz z lagi sptyam sie goscia co musial robic zeby go do caba wsadzic. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 10:33 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
no najchetniej bym zalozyl multi z r19 ale jak widac raczej tego nie ma na sprzedaz i wieksza jest dostepnosc od laguny ale skoro mowisz ze w lagunie nawet multi ma 90 koni to znow ostudzono moj zapal ;p co potrzebowales do zmiany f3p mono na multi?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
pomarancz |
Dodany dnia 04-09-2009 10:51 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
7h czasu i kilka piw bo chlopaki robili to naprawde w tempie.
Szkoda ze nie jestes z moich okolic to bym ci dal namiary. I 2.0 z lagi by ci wsadziili. Znaja sie na francuzach bo normalnie pracuja tylko z nimi a po czasie dogrywka we wlasnym ´warsztacie´. Cala impreza kosztowala mnie 800pln plus naturalnie dawce ale tego wytarmosilem z dojczow za grosze. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 04-09-2009 11:08 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
no narazie zalozmy przypuszczenie zeby wrzucac 1.8i wiec co jest potrzebne? sam silnik trudno znalesc a co dopiero reszte ;p
Treść dodana dnia 04-09-2009 13:14: up Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2009 16:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to samo co Ci napisałem do mono, + pompa paliwa z 16V
1,8i z r19 a z lagi sie rozni. pomijam jak edzio wspomniał "poduche" na kielichu jak w dieslowskich r19. znajdz sobie dobre, tanie 1,8s, bedzieśmigać. jak jestes rządny przygód to i 2.0 16V wsadzaj. wszystko z głowa, a zdania w stylu: no jak ktos to przedstawi racjonalnie jak to wyglada co trzeba zrobic itp.. zebym wiedzial czy gra warta swieczki czy lepiej szukac meganki albo laguny ;p są nie na miejscu bo jak już pisaliśmy - nikt tego tutaj nie robił. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dlugi2050 |
Dodany dnia 04-09-2009 17:37 |
Postów: 516 Data rejestracji: 12.06.2007 22:20 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
ja uwazam,ze moze sam blok 2.0 a reszta z f3p mpi,,,i bedzie miał te 5kuni wiecej niz ja co nie>/?
DIAGNOSTYKA ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ-odczyt-kasowanie błedów-itd-itp-sprzęt BOSCH-wszystkie marki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 1600km
|
44edi44 |
Dodany dnia 04-09-2009 21:40 |
Postów: 72 Data rejestracji: 04.09.2009 20:55 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Nie ma większego problemu przy wkładaniu silnika F3R (2.0 8v z Laguny), sam niedawno zmieniałem z F3N (73KM) na F3R. Wszystko działa na instalacji od F3N. Przewody podciśnienia i chłodzenia są trochę inaczej poprowadzone ale to chyba nie jest duży problem. Kolektor wydechowy pasuje, a ssący trzeba zmienić, ja założyłem ten od F3N multi żeby nie mieć problemu z czujnikiem położenia przepustnicy. Koło zamachowe trzeba przełożyć od F3N. Jedyny minus to to, że nie chodzi idealnie na benzynie ale jeżeli ktoś jeździ na LPG to też nie jest problem. Nie wiem jak jest z silniczkiem krokowym od wolnych obrotów bo ja narazie jeżdżę bez niego. Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |