08 Maja 2024 03:02:09
Zdjęcia użytkowników
lutek Crissu84
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
Swap z 1.7 F3n na 1.8 F3P lub 2.0 8v z Laguny 
maestro
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 21:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jak ma byc dobrze skoro silniczek krokowy poza autem... Instalacja z F3N - rozumiem że nie ta z pod maski tylko ta która dochodzi do czarnej skrzynki z pod błotnika? Pokaz zdjęcie

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-09-2009 21:47
Awatar
44edi44
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 21:54
Awatar


Postów: 72

Data rejestracji: 04.09.2009 20:55
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Wolne obroty są ustawione ręcznie na przepustnicy. Co do instalacji to chodziło mi o kompletną wiązkę wraz z komputerem. Zdjęcia pokaże jutro.

Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
 
Lesiu11
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 21:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jakto silniki są skręcone do 90koni o co w ogóle chodzi?

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Wiązka z komputerem F3N nie ma prawa dzialac z żadnym innym silnikiem

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dlugi2050
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:06
Awatar


Postów: 516

Data rejestracji: 12.06.2007 22:20
Skąd: pomorskie
Starogard Gdański

cuda sie dzieją,,,,f3p chodzi na wiazce i sterowniku od f3na,,,,no chyba ze jeszcze glowice wcisnałes z f3na

DIAGNOSTYKA ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ-odczyt-kasowanie błedów-itd-itp-sprzęt BOSCH-wszystkie marki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 1600km
 
44edi44
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:12
Awatar


Postów: 72

Data rejestracji: 04.09.2009 20:55
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

dlugi2050 napisał/a:
cuda sie dzieją,,,,f3p chodzi na wiazce i sterowniku od f3na,,,,no chyba ze jeszcze glowice wcisnałes z f3na


nie f3p tylko f3r, wierzcie lub nie ale silnik pracuje naprawdę ładnie.

Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Z logicznego punktu widzenia to nie mozliwe. Czemu? Bo są inne czujniki = inne wtyczki. Bujasz coś kolego Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
44edi44
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:29
Awatar


Postów: 72

Data rejestracji: 04.09.2009 20:55
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

maestro napisał/a:
Z logicznego punktu widzenia to nie mozliwe. Czemu? Bo są inne czujniki = inne wtyczki. Bujasz coś kolego Wink


Czujniki mam od F3Na. Faktycznie na benzynie silnik trochę kuleje ale na LPG chodzi bez zarzutu.

Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
 
maestro
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:33
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No ale pokaż jak to wyglada pod maską bo na pewno wszyscy są ciekawi Wink a ja i tak nie przełkne tego że to chodzi na instalacji 1,7. Nie ma takiej opcji Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dlugi2050
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:40
Awatar


Postów: 516

Data rejestracji: 12.06.2007 22:20
Skąd: pomorskie
Starogard Gdański

jak pracuja cztery wtryskiwacze na sterowniku od f3na?i skąd wziałes tam 4 wtyczki

no dobra,,,iskra-cewka,zasilanie jakies tam i cyka,,,,no i jakis WĘŻ z gazem do kolektora i jedzim,,,,ale ta benzynka?

Edytowane przez dlugi2050 dnia 04-09-2009 22:41
DIAGNOSTYKA ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ-odczyt-kasowanie błedów-itd-itp-sprzęt BOSCH-wszystkie marki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 1600km
 
44edi44
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:41
Awatar


Postów: 72

Data rejestracji: 04.09.2009 20:55
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Jutro jak znajdę chwile czasu to zrobię zdjęcia i pokaże że taka kombinacja ma prawo działać i to nawet bardzo dobrze.

Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
 
Lesiu11
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:42
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

no ale f3n multi nie mono

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
dlugi2050
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:47
Awatar


Postów: 516

Data rejestracji: 12.06.2007 22:20
Skąd: pomorskie
Starogard Gdański

tak wogóle to po co wam sfapowac
jak moge wam orzenic
lage f3r za smieszne pieniązki
http://www.renaul...ost_291879

cene mozna znegocjowac,,o koła jak ktos ma swoje

DIAGNOSTYKA ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ-odczyt-kasowanie błedów-itd-itp-sprzęt BOSCH-wszystkie marki

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 1600km
 
Lesiu11
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 04-09-2009 22:50
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

bo laga to nie to samo co r19Grin

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Zywiec
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2009 00:40
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

pominmy 2.0 czyli jesli uda mi sie dorwac graty od 1.8i to poprostu wrzucam to wszystko podlaczam i powinno chulac?


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
maestro
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2009 00:42
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jeśli z R19 - tak. + pompa paliwa do zmiany!

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Zywiec
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2009 00:50
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

pompa paliwa rozumiem od 16v bedzie idealna?


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
maestro
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2009 00:55
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tak Wink

ja mam 1,8s i pompe 16V - ogień jest Grin

pompa 1,8i i 16V to to samo Wink 3 bary daje ;]

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
44edi44
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2009 17:37
Awatar


Postów: 72

Data rejestracji: 04.09.2009 20:55
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Widzę, że autor tematu zrezygnował już z 2.0 ale mimo to postanowiłem pokazać jak taki silnik wygląda w R19.

[img]http://images38.fotosik.pl/189/202f90ac061ff34am.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://images47.fotosik.pl/193/4c4911a2dbc3f433m.jpg[/img] is not a valid Image.

Moje auto: Daewoo Lanos, 1999r., 1.5 16v Turbo, hatchback 5d, benzyna+LPG, 195000km
 
maestro
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2009 07:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Kurcze, rzuciłeś sie na taką zmiane silnika a wspomagania nie założylesPfft ?

Nieźle. Jak to idzie?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: