Menu główne
Forum
Klubowicze
Piwo89r |
Dodany dnia 23-09-2009 19:04 |
Postów: 84 Data rejestracji: 12.07.2009 12:46 Skąd: - |
Witam. Mam pytanie czy wlot powietrza poprawi chłodzenie silnika w jakis sposob i czy bedzie pasować jakis z tej strony do renaty to znaczy czy bedzie sie jakos komponował z reszta samochodu czy bede wyglądał jak jakis idiota:-D. Jak myślicie warto czy raczej nie
http://www.spojle...niwersalne Edytowane przez Piwo89r dnia 23-09-2009 19:07 Moje auto: nissan skyline GT-R X-Spec, benzyna, 666km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-09-2009 19:04 |
Przemo_16V |
Dodany dnia 23-09-2009 19:22 |
Postów: 1167 Data rejestracji: 27.08.2007 22:00 Skąd: mazowieckie Przasnysz |
Jak juz cos to daj maske od 16V i bedzie wtedy ok nie rzuca się tak w oczy i jest fabryczny. Tylko nie wiem czy u ciebie bedzie do tego silnika pasowal chodzi o to czy maska zamknie sie.
W 16v ten wlot ma za zadanie chlodzenie kolektora wydechowego wiec u ciebie bedzie podobnie. Edytowane przez Przemo_16V dnia 23-09-2009 19:23 Było Renualt 19 1.8 16V Chamade Ph1
Jest Renault 19 cabrio Ph2 16v Volvo s 60 2.4 d5 163km. przemo.przasnysz@gamil.com Nr. klubowicza 0328 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 179236km
|
mati_ |
Dodany dnia 23-09-2009 19:40 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ja bym wiochy nie robił i nic nie kładł, ewentualnie jakiś skromny (np. z 16v), te duże jakoś nie wyglądają
Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 23-09-2009 23:32 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
na boki wiara ladowala wlot od mercedesa sprintera (w blotnik)-dobre do stozka
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Piwo89r |
Dodany dnia 24-09-2009 15:55 |
Postów: 84 Data rejestracji: 12.07.2009 12:46 Skąd: - |
Pomyśle nad ta maską od 16v tylko czy obedzie sie bez przeróbek zeby ja zalozyc. Tez tak mysle ze takie duże wloty w r19 to nie za bardzo pasują Moje auto: nissan skyline GT-R X-Spec, benzyna, 666km
|
|
|
Szabelka |
Dodany dnia 24-09-2009 16:00 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
maska z 16v wchodzi bez problemu do każdego silnika po usunięciu rynienki fakt że wtedy po deszczu trzeba z gabęczką pod maskę...
większośc wlotów na maskę to żywiczne atrapy które w żaden sposób nie wpłyną na chłodzenie silnika. Wlot ze sprintera to też bardziej ozdoba - chyba że się pokombinuje z doprowadzeniem stożka. BTW po załeżniu maski z 16v też nie licz na gwałtowną poprawę chłodzenia Edytowane przez Szabelka dnia 24-09-2009 16:02 "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
Mrovex |
Dodany dnia 24-09-2009 16:19 |
Postów: 280 Data rejestracji: 05.07.2007 23:15 Skąd: - |
Wymień płyn chłodniczy zobacz stan swej chłodnicy, czy termostat się otwiera i czy masz dobrze odpowietrzony układ anie trać pieniędzy na wieś tuning
Żyj szybko Kochaj mocno Umieraj młodo
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 120001km
|
|
|
Piwo89r |
Dodany dnia 24-09-2009 18:24 |
Postów: 84 Data rejestracji: 12.07.2009 12:46 Skąd: - |
Z chłodnica jest wszystko ok. Czytałem na forum ze silnik c3j juz tak ma ze strasznie sie grzeje i dlatego probuje jakos obniżyć jego temperaturę w czasie jazdy Treść dodana dnia 24-09-2009 18:25: Zreszta jaki sens ma tuning na kolpakach:-D ja tylko potrzebuje lepszego chłodzenia i to wszystko Moje auto: nissan skyline GT-R X-Spec, benzyna, 666km
|
|
|
Jacek19rr |
Dodany dnia 05-02-2011 12:07 |
Postów: 1 Data rejestracji: 05.02.2011 11:25 Skąd: - |
Ja mam 1.9D z maską 16V. Pasuje bez problemu i na pewno pomaga w ochłodzeniu silnika! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 181000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 05-02-2011 12:59 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
jak będziesz brał już maskę to uważaj żeby nie było za dużo rdzy przy wlocie bo potem to już tylko cię migomat czeka
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Bot |
Dodany dnia 05-02-2011 13:21 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@Piwo89r: nie masz w podpisie jakie auto. jezeli ph2 to poleam wyjac skrzela , ja u siebie wyciagam na lato , bardzo pomaga w chlodzeniu Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-02-2011 18:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot: układ chłodzenia jest tak zaprojektowany aby sam sie kontrolował. wyjmowanie skrzel to jak wyciąganie filtra powietrza. po co ma być skoro bez niego bedzie lepiej chodził, bedzie wiecej powietrza!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 05-02-2011 18:44 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Bot: Taaa a przy 100km/h jakiś bąk albo chrabąszcz rozwali Ci chłodnice... Polecam
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Bot |
Dodany dnia 07-02-2011 08:15 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@edzio: taa to polowa samochodów by musiała mieć z przodu pług Poza tym jeździłem tak w zeszłym sezonie , mój leciwy rozrusznik miał lżej w lato Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 07-02-2011 09:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: @Bot: układ chłodzenia jest tak zaprojektowany aby sam sie kontrolował. wyjmowanie skrzel to jak wyciąganie filtra powietrza. po co ma być skoro bez niego bedzie lepiej chodził, bedzie wiecej powietrza! A widzisz. A u mnie jest różnica - założyłem to mi się szybciej nagrzewa i lepiej trzyma temp (mam termostat letko trafiony) Treść dodana dnia 07-02-2011 09:44: http://www.spojle...-28-tuning Ja myślę że taki będzie dobry. Tylko nie montuj go na środku tylko tak lekko z prawej strony - bardziej w stronę szyby [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |