Menu główne
Forum
Klubowicze
Lesiu11 |
Dodany dnia 02-02-2010 19:14 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Wg instrukcji obsługi dodanej do r19 do f2n, f3n, f3p, f7p należy lać cytuje: "benzynę wysokooktanową 95 lub 98" Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-02-2010 19:14 |
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 21:06 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
he eh pamietam jak ibize sprzedawalem na systemie porsche silnik wlalem 99+ to rwala jak glupia he he -pewno gosc szukal czemu mu nagle oslabla jak paliwo wyjechal
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
SeepoR19 |
Dodany dnia 02-02-2010 21:10 |
Postów: 47 Data rejestracji: 30.09.2009 22:33 Skąd: - |
Ja dziś jak stałem przed dystrybutorem miałem dylemat lać 95 czy 98 i wygrało 98 bo było o 7 groszy droższe nie zdążyli jeszcze ceny zmienić i wlałem 30 l bo miałem już pusto w baku zobaczymy jak Renia będzie teraz pracowała
Renault Laguna II phase I,2003r.F4P ( 1783/121KM) kombi
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 208000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 21:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na pewno do F3Na mono nie polecają 95, tylko 91.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 02-02-2010 21:39 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
a co to jest 91? Odkad wiem do 19tek przeznaczone bylo bezolowiowe 95 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 21:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ludzieeee. F3N był jak 3/4 z nas na świecie nie bylo. Projektowany byl pod paliwo 91 i takie mu najlepiej smakuje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
SeepoR19 |
Dodany dnia 02-02-2010 22:08 |
Postów: 47 Data rejestracji: 30.09.2009 22:33 Skąd: - |
U mnie w Szwabskiej książce od auta piszą ,że ma być 91 tak jak maestro podaje ,ale za to polskie książki podają ,że 95 lub 98
Renault Laguna II phase I,2003r.F4P ( 1783/121KM) kombi
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 208000km
|
michor |
Dodany dnia 02-02-2010 22:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Książki podają takie paliwo jakie jest dostępne na rynku. w Polsce nie ma mniej niż 95. w niemcach na przykład jest 92.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 22:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wtedy na pewno było 91.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
boxer |
Dodany dnia 02-02-2010 22:41 |
Postów: 155 Data rejestracji: 09.07.2008 22:49 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
Troche z innej beczki Mam Skode Felicie i jak otwieram Klapke od welwu to mam fabryczna naklejke PB95 wiec jak gosc na stacji otwiera nie musi pytac sie co lac. I jeszcze taka mała historyjka jak zajezdzam u mnie na jedna stacje to zawsze gosc sie pyta a moze V-powerek zawsze pytam a dlaczego jak mam lac PB95 a bo ta jest lepsza i przeczysci panu silniczek i lepiej pali wtedy no to taki chwyt marketingowy pewnie a to co kolega wytłumaczył to jest dokladnie tak jak pisał kiedys juz tez czytałem o tym paliwie. A wracajac do tej stacji to zawsze gosciowi odpowiadam skoro nie widac roznicy to po co przeplacac Moje auto: Skoda Felicia/ Renault 19, benzyna, 199000km
|
Obywatel |
Dodany dnia 02-02-2010 22:56 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Kris_87r napisał/a: Być była 97, tylko nie bezołowiowa. Niestety 97 była benzyną ołowiową, podobnie jak 94 podajże Dawne czasy... Nigdy w Polsce nie było benzyny o liczbie oktanowej 97. Była E-78 (niebieska) zastąpiona w latach '90 E-86 (zieloną). Najpopularniejsza zaś była E-94 (żółta). W latach '90 dodatkowo weszła E-98 (czerwona). Co do tematu: lanie Pb98 do jakiegokolwiek silnika montowanego w R19 totalnie mija się z celem. Edytowane przez Obywatel dnia 02-02-2010 23:00 Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
ramzes |
Dodany dnia 02-02-2010 23:05 |
Postów: 118 Data rejestracji: 02.02.2010 22:29 Skąd: - |
Ludzie jak to co lepsze. Jak ja jezdze po miescie to tankuje Pb 95, jak jade w trase to leje Pb 98. Na Pb 98 silnik jest mocniejszy i tak nie widac dobrej roznicy skoro paliwo jest u nas oszukane Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 237000km
|
Kris_87r |
Dodany dnia 02-02-2010 23:06 |
Postów: 146 Data rejestracji: 13.04.2009 10:55 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
A u mnie w książce pisze tak:
[img]http://img205.imageshack.us/img205/1014/98295872.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, C2J W772 (1397/60KM), hatchback 5d,
|
ramzes |
Dodany dnia 02-02-2010 23:11 |
Postów: 118 Data rejestracji: 02.02.2010 22:29 Skąd: - |
Ja mam silnik C3J, jak wleje Pb 98 to mocniejszy jest. Widze ze ksiazka w starym wydaniu ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 237000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 23:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak Ci sie wydaje że mocniejszy. Czytaj temat od początku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Obywatel |
Dodany dnia 02-02-2010 23:23 |
Postów: 778 Data rejestracji: 17.02.2008 22:13 Skąd: pomorskie Słupsk |
Kris_87r napisał/a: A u mnie w książce pisze tak: [img]http://img205.imageshack.us/img205/1014/98295872.jpg[/img] is not a valid Image. W różnych krajach bywało różnie - książka zawsze jest tylko przedrukiem przetłumaczonym z oryginału. Nie dostosowuje się jej do realiów danego kraju - a już na pewno nikt w tamtych czasach nie dostosowywał jej do warunków polskich. Z całkowitą pewnością mogę stwierdzić, że w Polsce E-97 w sprzedaży nie było. Moje auto: Passat B5FL; Clio III 1.2 tce, diesel, 220000km
|
Zero |
Dodany dnia 03-02-2010 00:14 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Ja tym kolegom co tak twierdzą że auto jest mocniejsze proponuje pojechać na hamownie i wtedy wam wyjdzie ile to autko dostaje kucy jak się przejdzie na pb98, prawda jest taka że faktycznie jest odczuwalna różnica ale w autach które są do tego przystosowane typu Clio Sport tam spróbujcie się przejechać na Pb95
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 03-02-2010 07:32 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Wlanie pb98 do któregokolwiek R19 działa głównie na właściciela auta-na zasadzie placebo.Niskosprężony silnik nie wykorzysta możliwości tego paliwa.Za to powinien pracować równiej-co też cieszy. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 18-05-2010 01:33 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Hmm. powiem wam dziwną akcje. Na zwykłym paliwie po wciśnięciu gazu do spodu (na luzie) silnik kręcił się siłą rozpędu do 7400obr/min (gdzie odcinke ma przy 7000), natomiast na shell v-power racing potrafił dojść nawet do 7800obr/min.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
zieluch111 |
Dodany dnia 18-05-2010 02:07 |
Postów: 1369 Data rejestracji: 10.03.2008 22:41 Skąd: lubuskie Strzelce Krajeńskie |
móje reno na lpg na 2 biegu miało 105 km na godzine ciekawe ile było obrotów ale skala pewno by sie skoczyła widaż gaz dopiero potrafi dodaż mocy... W naszych starych reniąch nie wieżę w przyrost mocy na Pb98 co najwyżej możemy sobie wkrecic że auto lepiej sie zbiera bo w kołcu żaląlem lepsze paliwo hehe
było --> r19 1.7 73 km sedan
jest --> Alfa Romeo 1.6 16V Moje auto: Alfa Romeo 147 1.6 16V, benzyna+LPG, 280000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |