Menu główne
Forum
Klubowicze
los3r |
Dodany dnia 21-10-2009 16:02 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Witam. Z racji tego, że planowany remont silnika praktycznie przekroczy koszt kupna innego silnika wpadłem na pomysł włożenia wersji z turbo Teraz moje pytanie do znawców tematu - co (oprócz silnika rzecz jasna ) potrzebuję kupić, aby móc podłączyć Td w miejsce zwykłego diesla? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-10-2009 16:02 |
bej |
Dodany dnia 21-10-2009 16:32 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Jesli kupisz silnik z osprzetem tzn wiazka, intercoolerem przewodami wodnymi, chlodnica wody, pompka recyrkulacji to wsumie nic nie bedziesz potrzebowal A i pamietaj ze w td byla inna skrzynia biegow ale od zwyklego diesla tez podejdzie
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
los3r |
Dodany dnia 21-10-2009 17:11 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Czyli wnioskuję, że obieg wody jest tam inaczej rozwiązany tak? A co z powietrzem? Zauważyłem, że przy dT jest inna obudowa filtra powietrza. Są jeszcze jakieś różnice? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2009 17:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wszystko z pod maski musisz miec krótko mówiąc.
Edytowane przez maestro dnia 21-10-2009 17:12 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
los3r |
Dodany dnia 21-10-2009 17:16 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Najlepiej chyba będzie w takim razie dorwać jakąś Renię na części ze sprawnym silnikiem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 21-10-2009 18:13 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Dokladnie albo silnik ze wszystkim co od niego odchodzi
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
los3r |
Dodany dnia 21-10-2009 22:13 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Czy ktoś z forum robił już coś takiego? Chodzi mi o ewentualne problemy napotkane po drodze, o których gdyby było wiadomo wcześniej, dałoby się uniknąć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2009 22:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie robił.
Jak masz wszystko to nie ma problemów. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bej |
Dodany dnia 21-10-2009 22:22 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Ja tak robilem
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2009 22:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z d na dT ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bej |
Dodany dnia 21-10-2009 22:29 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
nom najpierw byl 1,7 F3N potem zwykly D a potem dT
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2009 22:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
i ja nic nie wiem...
, zwracam honor Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bej |
Dodany dnia 21-10-2009 22:40 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Zamiana z F3N na F8Q:
http://www.renaul...d_id=12023 A tu proba przerobienia zwyklego D na dT ktora skonczyla sie zamiana calego silnika: http://www.renaul...d_id=17818 >>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
los3r |
Dodany dnia 22-10-2009 14:19 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Jak wygląda wytrzymałość tego całego turbo? Po ilu kilometrach najczęściej pada? Jaki jest koszt nowego/używanego w dobrym stanie? Treść dodana dnia 22-10-2009 14:50: Używki widzę w okolicach 600 PLN więc raczej zakup ew. nowej turbiny odpada ;/ Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 22-10-2009 15:38 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
A czemu ma pasc turbo po kilku kilometrach? Ja juz jezdze rok na silniku dT i nic mi sie z turbo nie dzieje.
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Adam_DBWA |
Dodany dnia 22-10-2009 16:42 |
Postów: 20 Data rejestracji: 29.03.2009 22:00 Skąd: - |
jezeli nie jestes typem co wsiada do ayta i butuje je odrazu to nie ma prawa ci sie turbina popsuc chyba ze lozysko lub cos w niej padnie. Jak uzytkujesz normlanie autko czyli czekasz az sie nagrzeje zanim zaczniesz butowac to dlugo pojezdzisz na turbnce Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 178000km
|
|
|
los3r |
Dodany dnia 22-10-2009 17:43 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
Diesel nie jest silnikiem dla takich 'typów' Chodzi o to, że tak naprawdę nie będę wiedział jak poprzedni właściciel użytkował silnik i chcę się przygotować na ewentualny wydatek. Kolejna sprawa, która mi przyszła na myśl - czy turbina jest podatna na uszkodzenia przy biciu samochodu w tył bądź bok? Pytam na wypadek, gdybym zdecydował się kupić tłuczone auto ze sprawnym silnikiem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 22-10-2009 21:42 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Sprawdz luzy w turbinie jesli sa tzn ze turbo jest juz zajezdzone jesli nie ma to raczej nie powinno byc z nim problemow.
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Platyn |
Dodany dnia 22-10-2009 23:26 |
Postów: 200 Data rejestracji: 10.04.2009 16:16 Skąd: - |
Luzy luzami. Niewielkie luzy poprzeczne są dopuszczalne natomiast luzy wzdłuż osi wirnika dyskwalifikują turbo maksymalnie.
Turbo może mieć też luzy w normie a i tak może być zajeżdżone. Najważniejsze żeby nie lało, a pchanie ciśnienia to już można samemu sprawdzić. Nowe turbo przy zwrocie starej turbiny w autoryzowanym serwisie Garret'a to coś około 2300 zł. A zakup "nowej" ;P przy zwrocie starej od 800 do 1200. Tak że z tą używką za 600 to ja bym się nie pchał chyba że ktoś wpisał jedno zero za dużo Renault 19; 1.9dT; '93
Wspomóż menela i bądź menelem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
los3r |
Dodany dnia 23-10-2009 09:55 |
Postów: 42 Data rejestracji: 24.12.2008 14:46 Skąd: - |
"Nowa" rozumiem jako regenerowana używka Te 600 na podstawie aukcji na Allegro. Kolejna rzecz - układ wydechowy jest taki sam w zwykłym dieslu co w dT? I tak obecny pójdzie do wymiany bo coś w nim już dzwoni i ogólnie jest w kiepskim stanie nawet wizualnie, więc chcę się zorientować czy powinienem szukać dla turbo diesla, czy też nieważne czy z T ale diesla. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 196000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |