26 Kwiecie 2019 14:57:09
Zdjęcia użytkowników
kobi hrynio8919
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
Swap 1.9d na 1.9td - wskazówki, instrukcje, doświadczenia. 
bej
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2009 13:10
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

jest wieksza srednica w dT

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-10-2009 13:10
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2009 21:36
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

55 czy 60 jest?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
chechu
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 20:16
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 24.01.2008 19:14
Skąd: -

Witam. Wtrace sie bo mozna powiedziec ze jestem na bierzaco w tym temacie poniewaz podczas letnich burz jakie nawiedzily lodz mialem nieprzyjemnosc utopic silnik (woda sie niestety nie spreza= 3 korbowody pogiete) :/ Wiec postanowilem wsadzic juz td i nie mialem z tym zadnych problemow.Cholodzenie pasowalo, przewody do pompy i swiec tez, skrzynie niczym sie nie roznia jedynie musialem przerobic wydech i dokupic caly uklad dolotowy (intercooler, obudowe filtra i rury) i w ten oto sposub jestem posiadaczem td z ktorego jestem bardzo zadowolonySmile

Renault 19 1.9TD 94r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 20:19
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Skrzynie się różnia. W D jest typu JB3, w dT jest JC5. Nie znaczy to jednak że nie są one zamienne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
chechu
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 21:01
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 24.01.2008 19:14
Skąd: -

Jedynie typem. Takto parametry sa takie same. Moga sie roznic malterialami z ktorych sa wykonane kola i wszystkie mechanizmy. Ale niejsza z tym najwazniejsze ze jezdzi i sie nie psuje Smile

Renault 19 1.9TD 94r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
 
maestro
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 21:11
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No jak chcesz mi powiedzieć że parametry są te same to trace wiare w Twoją wiedze na ten temat. To że skrzynie pasują zamiennie nie oznacza że są takie same. Skrzynie są zupełnie inne, mają zupełnie inne przełożenia a co jest najgłówniejszą różnicą - te skrzynie są o wiele wytrzymalsze na moment obrotowy od typowych JB3. Juz widziałem pare razy jak w Lagunie 2.0 albo 2.2 zmieliło JB3 a powinna być JC5.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
chechu
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 21:36
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 24.01.2008 19:14
Skąd: -

Tylko ze w lagunie Masz skrzynie typu JR5, JH3 i PK6. A co do parametrow JB3 i JC5 nie zmienie zdania poniewaz mialem obydwie skrzynie i nie widzialem zadnej roznicy w przyspieszeniu i predkosci maksymalnej

Renault 19 1.9TD 94r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
 
maestro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 21:38
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Mowa cały czas o lagunie do 98roku Wink Nie wybiegamy za 99rok i w opcje 3.0Wink

JC5 jest mocniejszą skrzynią i tyle. Stąd jej zastosowanie w dT.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
bej
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 25-11-2009 21:53
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Kolego to na 5 biegu przy 3 tys obrotow jaka masz predkosc na tej JB3028?

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
chechu
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2009 22:24
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 24.01.2008 19:14
Skąd: -

Jc5 jest mocniejsza skrzynia. A co do predkosci na 5 biegu przy 3 tysiach nie wiem bo nie posiadam obrotka, ale moge Ci podac predkosci maksymalne na kazdym biegu. 1-40 2-70 3-95 4-125 5-180 wiecej nie idzie

Renault 19 1.9TD 94r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
 
maestro
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2009 22:26
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Wstawisz obrotomierz to pogadamy o różnicach Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
chechu
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2009 22:57
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 24.01.2008 19:14
Skąd: -

Spoko

Renault 19 1.9TD 94r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 325000km
 
luxus1989
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2009 08:22
Awatar


Postów: 234

Data rejestracji: 01.08.2008 17:17
Skąd: -

jest różnica i to bardzo wielka miedzy tymi skrzyniami na JC5 przy 3 tysi obr. predkość 140km/h a na JB3 tylko 120km/h wiec jest roznica w przełożeniach poza tym na JB3 auto szybciej sie zbiera ale silnik w dupe dostaje za predkosc maksymalną miałem obydwie skrzynki wiec wiem Grin

kom:781630246
gg:2588225

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 264000km
 
morlowsk
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2009 19:25
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 10.02.2006 12:03
Skąd: mazowieckie
Garwolin

A ja mogę powiedzieć, że poza przełożeniami jc5 jest całkiem inaczej łożyskowana. W jb3 są łożyska proste zabezpieczone pierścieniem a w jc5 są skośne co robi ją dużo wytrzymalszą.
DT jest trochę za mocne na skrzynię jb3 i chcąc się cieszyć z przyspieszeń to jej nie polecam. Sam kiedyś przy redukcji żeby wyprzedzić obciąłem ten pierścień trzymający łożysko w obudowie.

Marcin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
 
mesh
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2018 14:17
Awatar


Postów: 130

Data rejestracji: 29.10.2014 20:24
Skąd: lubelskie
Łuków

Sory ze odkopuje temat ale na jaki inny silnik mozna zrobic swap tak praktyczne peer to peer. Z zwyklego D na ...?

Zbieram na swap.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: