Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 19-06-2011 22:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dokładnie tak. Immobiliser - kluczowa sprawa. Bo sama elektryka jako taka skomplikowana nie jest. Pomijam fakt że w megane są rożne dziwne "mniejsze i wieksze komputerki na pokładzie" UCH UCB i inne wynalazki. Nie wiem na ile komora silnika (instalacja silnika) powiązana jest z nimi.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 19-06-2011 22:59 |
RafalS16 |
Dodany dnia 20-06-2011 19:56 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z czystej mechaniki to tylko takie pierdoły jak piłowanie rozrusznika żeby wszedł ten od 1.8 albo piłowanie wspornika alternatora, no i wydech, czyli z portki od megane, które wychodzą pod sanki nieco inaczej niż w F7P. Co do elektryki, to został mi do połączenia jeden kabelek... zasilanie cewki i wtryskiwaczy. Gdybym to umiał znaleźć to auto odpaliłoby już 3 miesiące wcześniej i obyłoby się bez pomocy elektryka. Dziś wykryłem pozytywną róznicę - wcześniej auto wogóle nie zrywało przyczepności na mokrym na 3 biegu a po swapie mogę sobie pompować gazem i trakcji nie łapie Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 20-06-2011 20:51 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Czyli to włazi pod machę do R19 niemal P&P? A jak z osiągami? Opłaca się dla tych 14 KM bawić z wsadzaniem F7R, czy nie lepiej jechać po całości i wsadzać F4R? Tylko bez tekstów o tym jak ciężko wsadzić Renault Sport pod maskę R19, widziałem auta z tym silnikiem wsadzonym więc się da...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
CyccX |
Dodany dnia 20-06-2011 20:51 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
to chyba na dojazdówkach jeździsz )
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-06-2011 23:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@dj_mafiozo: nie ma rzeczy niemożliwych. są tylko nieopłacalne
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Raafal20 |
Dodany dnia 20-06-2011 23:06 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
@RafalS16: no to slabo sie starales ja swoim sedanem ktorego z bolem musze przyznac nie szanowalem potrafilem na mokrym do 3 dojsc i przyczepnosci nie bylo napewno to nie to samo ale tak mialem sa swiadkowie
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-06-2011 23:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Raafal20: na kołach od roweru
f3p mono 175/65/14 na dwójce spokojnie darlo, na trójce to był micro sekundowy pisk jak był strzał zmiany biegu ale bez przesady Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-06-2011 23:23 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: jak to na tym f3p co ja mam to potwierdzam na dwójce jeszcze traci przyczepność Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-06-2011 23:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a na ktorym poskładalem go dla siebie dobrze z przesiadki ze zdrowego f3na mono na f3p mono to byl kosmos
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-06-2011 23:28 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: dla mnie na razie wystarcza, tylko ma wyczynową skrzynię. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-06-2011 23:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a ja jaką mialem?
ale temat o F7X Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-06-2011 23:30 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: racja koniec off Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
Raafal20 |
Dodany dnia 20-06-2011 23:37 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
@maestro: nie przesadzaj i mowimy caly czas o mokrym podlozu a co do tematu to czekam na jakies filmiki jak to sie odpycha teraz
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 22-06-2011 13:12 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Koła 205/50R15 Dla tych 12KM może nie było warto, ale dla tych 27Nm już tak Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
misha |
Dodany dnia 24-06-2011 09:41 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Rafał często cie widuję na targówku przy carrefourze zerknij czasem na niebieską a6 avant
Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 20-09-2011 21:27 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ostatnio sprawiłem sobie migomat... po chwili spawania przyszedł mi do głowy szatański pomysł żeby uspawać sobie kolektor pod turbo W wolnych chwilach może sobie coś porzeźbię w tym kierunku, ale pewnie będzie jak z F7R, od założenia tematu do odpalenia minęło 1,5 roku Chociażby przed realizacją tego projektu czeka mnie jeszcze blacharka i malowanko. W każdym razie moje założenia są takie: - zero ingerencji w mechanikę silnika (nawet bez grubszej uszczelki pod głowicę) - możliwie mała turbina tak żeby silnik był bardziej elastyczny już od 2,5 - 3tys. obr. - max 180KM Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-09-2011 21:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@RafalS16: panie... u mnie turbinka czeka, intercooler czeka, tylko kolektora nie ma! także tego rób dwa
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 20-09-2011 22:09 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ja to mysle ze i trzeci by klienta znalazl
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 21-09-2011 22:21 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Może w zimę otworzę swój "monster garage" to myślę że się dogadamy. ? Maestro... a od czego masz turbinkę? Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 21-09-2011 23:13 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@RafalS16: z 1.9dT Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |