Menu główne
Forum
Klubowicze
boxer |
Dodany dnia 17-11-2009 20:35 |
Postów: 155 Data rejestracji: 09.07.2008 22:49 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
Wchodzę sobie dzisiaj na dosc znany portal no i widze tę o to fotke u znajomego a pod nią podpis [url] http://www.fotosi...a54c4.html [/url] "Kto potrafiłby zestroić takie cuś (fiat 1,4 16v twin turbo) na oryginalnej elektryce od seicento 1,1 MPI ?" Nie wiem mi sie tylko smiać chce z niego moze dlatego ze sie tyle az nie znam na tym ..... A Wy co na to ? Moje auto: Skoda Felicia/ Renault 19, benzyna, 199000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-11-2009 20:35 |
maestro |
Dodany dnia 17-11-2009 20:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czy ja wiem czy śmiać... Zabawy z turbo nigdy nie są "P&P" i kazdy taki projekt jest ZUPEŁNIE indywidualny.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jasko90 |
Dodany dnia 25-10-2010 22:53 |
Postów: 902 Data rejestracji: 02.06.2010 12:44 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
udało się zestroić? seria 1.4 16V ma 101KM z tego co pamietam... ciekawe ile by sie dało wyciagnac z dwóch turbin o ile da sie go zestroic zeby zagadał Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 26-10-2010 15:21 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
to juz bym sie lepiej pchal w silnik z uno turbo -nawet taki wynalazek widzialem wiec sie da
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 26-10-2010 15:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
albo punto turbo
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jasko90 |
Dodany dnia 26-10-2010 16:33 |
Postów: 902 Data rejestracji: 02.06.2010 12:44 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
można, ale jest za mało miejsca pod maską i trzeba rzeźbić sciane grodziową także to juz jest impreza dla pasjonatów i ludzi mających (prawie) nieograniczone fundusze Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 26-10-2010 17:34 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ponoc z silnikiem z uno turbo az takiej jazdy nie ma -hmm czy to na gazniku czasem nie bylo nawet//
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
jasko90 |
Dodany dnia 26-10-2010 18:20 |
Postów: 902 Data rejestracji: 02.06.2010 12:44 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
a tego to juz nie wiem, ale calkiem możliwe, toż to przełom lat 80' i 90' takze moze być i gaźnik Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
|
Magister |
Dodany dnia 09-02-2011 22:00 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
Uno Turbo to jest bajka, a co do silnika to były dwa 1,3 i 1,4 obydwa na wtrysku.
Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
edzio |
Dodany dnia 09-02-2011 22:15 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Hehehe ma Wojnie północ-Południe ziomek miał silnik z Uno Turbo w... Trabancie
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Magister |
Dodany dnia 09-02-2011 22:21 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
Uno z tym silnikiem urywa przeguby.
Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 09-02-2011 22:44 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
tam sa 2 turbiny czy mi sie wydaje?
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Koucz |
Dodany dnia 09-02-2011 23:42 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
dwie dobrze widzisz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |