Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 02-02-2010 10:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam,
Tak jak w temacie potrzebuję w miarę dokładnych zdjęć gaźnika i kolektora w F2N - sposób zamontowania co i jak w koło się dzieje Z góry dzieki za pomoc a w sumie zadam to pytanie - czy wtrysk F3N i gaźnik F2N to są wymienne? tzn da się odkręcić jedno, przykręcić drugie? Knuję taki plan mały UPDATE: Zbieram jakiekolwiek info na temat F2N'a - podłączenia podciśnień, regulacja, zdjęcia, przeróbki, cokolwiek! Edytowane przez mati_ dnia 10-02-2010 11:43 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-02-2010 10:20 |
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 15:58 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ja ci moge zapodac co najwyzej jak to jest w f2n z volva -silnik na opchniecie jakby ktos chcial .F2N w reni am moj kumpel ale nie gadamy ze soba wiec nie bardzo moge zdjecia zrobic
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 02-02-2010 16:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dajesz
Foty kolektora i gaźnika [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kris_87r |
Dodany dnia 02-02-2010 18:29 |
Postów: 146 Data rejestracji: 13.04.2009 10:55 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
Kolego uczymy się francuskiego i zaglądamy na stronkę Klubową tego silniczka http://www.f2n.or
Tak chyba wygląda korektor podkreślam chyba [img]http://img407.imageshack.us/img407/597/img2904ri2.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Krzychup dnia 02-02-2010 20:21 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, C2J W772 (1397/60KM), hatchback 5d,
|
michor |
Dodany dnia 02-02-2010 18:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
hiehie
zaraz się obczai Dzieki wielkie! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 20:33 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
he eh jak ktos maniak jest to za grosze oddam kompletnego f2n z volva mialem przekladac ale klopoty z kolanem zmodyfikowaly myslenie -16v tez przezto poszla na zyletkizjawila sie za to zolt lagunka he he
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ile za f2n?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 22:26 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
za 200 kompletny bym oddal tzn caly silnik z gaznikiem ew moge sie wymienic nacos co mi potrzebne he he lub fajne
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 02-02-2010 22:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ożesztyPany jeszcze się skuszę
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 22:38 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
pali jezdzi -ja juz nie bede sie bawil nie ma czasu i sily moze komus sie uda transplantacja
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 22:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Chorowałem na F2Na przed włożeniem F3P... ajajajajajaj
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 22:46 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
he eh to cie zmartwie trza bylo pytac u mnie juz z 1 rok ten f2n koczuje pod chata w aucie he he
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2010 22:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ale palony jest czy zapomniany?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 02-02-2010 22:53 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ostatnio chyba w grudniu przed swietami go odpalalem -po operacji dopiero niedawno laze o wlasnych silach i mam na glowie 19 i lagune wiec volvo sobie odpoczywa -niedlugo wedruje na czesci a reszta nazlom bo sie ruszyc juz z tym wszystkim nie moge wszedzie gdzies cos sie wala mojego NIE MA JUZ GAZNIKA BO DZIS GOSC JUZ ZAMOWIL
Edytowane przez kosiarz79 dnia 04-02-2010 17:03 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 09-02-2010 14:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
UPDATE: Zbieram jakiekolwiek info na temat F2N'a - podłączenia podciśnień, regulacja, zdjęcia, przeróbki, cokolwiek [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 09-02-2010 14:47 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
bede wyciagal to jak nie zapome zdjecia porobie narazie sniegiem wszystko zawalone
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 10-02-2010 11:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panowie:
Temat jest taki: mam na stole solexa od automata F2N (ten większy) 32/34 Z13. Plan jest żeby go połączyć z F3N'em Przy okazji jeżeli się uda, przerobić na zasilanie tylko LPG, pozbywając się na stałe Pb. Gaźnik będzie polerowany, szlifowany, rozwiercany. Co się da w nim zdłubać to chciałbym zrobić. W pierwszej kolejności podciśnienieniowe sterowanie 2 przepustnicą won. będzie mechanika. Jeszcze się zastanawiam czy może nie skombinować jakiegoś lepszego gaźnika, np jakiegoś webera sidedrafta ale to raczej w drugiej kolejności, jak się uda akcja z solexem. W tym temacie chciałbym zawrzeć informacje dla potomnych jak to zrobić, gdzie są problemy itp Pierwsze pytanie do publiczności : Czy konieczne jest podgrzewanie podstawki gaźnika? p.s. modów proszę o sklejenie też tego tematu z F2N/F3N działu w który proszę o info na temat F2N'a. Nie śmiećmy. Kosiarz79: Treść dodana dnia 10-02-2010 14:12: hmm sam gaz a jak to zima bedziesz odpalal?/gazniki chyba mialy podgrzewanie od dolu co sie stanie jak wywalisz to nie wiem Edytowane przez michor dnia 10-02-2010 14:44 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
michor |
Dodany dnia 10-02-2010 14:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Będę odpalał tak samo jak teraz
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
pavko |
Dodany dnia 10-02-2010 14:59 |
Postów: 199 Data rejestracji: 10.11.2005 10:42 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a w moduł zapłonowy z F2N się wyposażyłeś? Jeżeli chcesz tylko LPG to najrozsądnijsza by była jakaś duża przepustnica od wielopunktowego wtryskowca a nie gaźnik. Po co wozić kilogramy jak się z nich nie korzysta. Znając Ciebie kombinowałbym wykonanie przepustnicy przesuwnej (slide throtle). W każdym razie nie widzę sensu wkładania gaźnika jak nie ma być w układzie benzyny... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 10-02-2010 15:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
moduły już oglądałem na allegro.
Ogólnie moduł zapłonu z F2N jest mi na nic potrzebny ale : ogólnie sa 2 typy i chciałbym inny niż można dostać 1) zapłon elektroniczny - cewka z modułem sterowana podciśnieniem. 2) zapłon klasyczny, przestawialny i właśnie w ten drugi bym celował. A co do przepustnicy to myślałem nad tym trochę, i ogólnie to tez jest opcja. Ale duzo więcej roboty -> mocowanie przepustnicy do kolektora itp itd. Z resztą za duża przepustnica i mogło by się to źle skończyć - brak liniowości reakcji na gaz Im większa przepustnica tym bardziej to czuć, w sensie nie masz takiego.... pół-gazu albo ogień albo nic Dlatego za duża przepustnica to też źle. Ogólnie chciałbym najpierw zobaczyć co i jak z gaźnikiem, bo przeróbka eliminująca podciśnienie sterujące 2 przelotem powinna już sporo dać w niskich zakresach, i może się okazać że więcej nie potrzeba. Standard F2N 92KM i 10,5 do sta, więc powinno ładnie latac na 2 przelotach. biorąc pod uwagę że nie do końca będzie to F2N obstawiam zdrowe 85KM - powinno spokojnie wystarczyć do położenia f3p na ziemię Edytowane przez michor dnia 10-02-2010 15:15 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |