Menu główne
Forum
Klubowicze
astra945 |
Dodany dnia 04-12-2013 23:00 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
za mało paliwa to stuk. stuk to destrukcja. Ja osobiście nie wiem jak to będzie widział komputer ale jak w serii chodzi na podciśnieniu a zaczniesz dmuchać nadciśnienie . . Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-12-2013 23:00 |
maestro |
Dodany dnia 05-12-2013 00:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na pewno da sobie rade ze zwiększeniem dawki (mapsensor do wywalenia of koz ori), kwestia w jakim zakresie sobie poradzi.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 05-12-2013 14:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Najprędzej to by F3Ra skompresował, bowiem ma on przepływomierz mierzący faktyczną ilość zasysanego powietrza, więc do jakiejś tam granicy powinien sobie dać radę z dodmuchem. W przypadku F3P możnaby spróbować orzenić go z górą od sto-piętnastki o ile średnica cylindrów by się zgadzała, pozostałaby kwestia stopnia sprężania takiego silnika, co do dolotu to wówczas ze stożka na kompresor, a z niego na przepływomierz do ori dolotu (z tego co kojarzę to przepustnica jest za przepływką, a za nią kolektor i listwa wtryskowa). I tu się pojawia pytanie, czy da się założyć głowicę z osprzętem od F3Ra, a jak nie to może którąś od Volvo.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-12-2013 14:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
z F3R masz rację, częściowo. część używa MAP, a część MAF przykładowa wersja f3r używajaca maf - F3R 722 z laguny GŁUPOTY - NIE CZYTAĆ Edytowane przez Kujtek dnia 05-12-2013 18:03 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 05-12-2013 17:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie za bardzo ogarniam gdzie jest przepływka w F3P/F3R.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 05-12-2013 23:36 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
W F3P oczywiście nie ma, ale z tego co kojarzę w F3Rze jest, przynajmniej w jednej wersji.
Treść dodana dnia 05 grudzień 2013 23:40: Tylko pytanie, czy idzie złożyć taką hybrydę jak blok od F3P i głowica z dolotem, listwą, wiązką i ECU od F3Ra? Treść dodana dnia 05 grudzień 2013 23:58: Chyba nie będzie problemu z tym. Oba silniki mają tą samą średnicę cylindra, różnią się skokiem tłoka. Tylko pytanie, czy kanały olejowe i kieszenie wodne są tak samo. A co do przepływomierza, tu link do sklepu z przepływką do F3Ra 750/751: http://www.m.ipar...NB963.html Treść dodana dnia 06 grudzień 2013 00:04: @Kujtek Nie rozumiem dlaczego chcesz MAF dawać przed kompresor/turbo, wszystkie konstrukcje, które znam mają go albo między kolektorem a przepustnicą albo między kompresorem/intercoolerem w przypadku turbiny a przepustnicą. Natomiast przed turbo/kompresorem tylko filtr powietrza i to albo stożek albo sportowy. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 06-12-2013 00:07 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
astra945 |
Dodany dnia 06-12-2013 00:36 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
@dj_mafiozo w b18ft jes za filtrem i szczerze mówiąc nie widziałem MAFa za turbiną
Treść dodana dnia 05 grudzień 2013 23:37: za turbiną jest MAP w dolotowym Edytowane przez astra945 dnia 06-12-2013 00:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-12-2013 04:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Miałem przecież dół 2.0 a góre 1.8 więc Twoje dochodzenie czy to zagra mija sie z celem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 06-12-2013 10:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tylko że Panowie MAF to nie do końca działa (przynajmniej w kappie) tak jak myślicie.
W boschu który jest u mnie, MAF mierzy powietrze- ale tylko porównuje z mapą. jeżeli mieści się w normie to bierze watość z mapy a nie z Maf. Tak więc- moim zdaniem? wyrzuciło by MAF error i tyle z ogarniania ;p Zapomnijcie o ogarnięciu na fabrycznym sterowniku. (ostatecznie jakiś drut w postaci drugiego zestawu wtrysków włączanego przekaźnikiem przy doładowaniu) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-12-2013 13:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor dokładnie, do tego dodać trzeba "pełny but" gdzie sterownik olewa sondę i zwykle jedzie tylko na tym co ma zapisane w komputerze
nie ma co mędrkować, albo świniak/standalone i dużo rzeźby albo gaźnik i dużo rzeźby hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 06-12-2013 14:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek o Panie. Gaźnik chcesz dawać?
Pisze kurka pińdziesiunt razy i nikt nie czyta. Det III za 500 PLN i pozamiatane! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-12-2013 14:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor no co, zerżnąć pomysł z piątki turbo!
mmm ale takie 16v na dcoe, ale to by chodziło... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
astra945 |
Dodany dnia 06-12-2013 16:07 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
nowy det3 z map sensorem 670. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-12-2013 19:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo chciałbym aby zwrócić uwagę że ten link co wkleiłeś ma się nijak do MAFa, dwa styki? a wiesz jak działa maf z gorącym drutem? drut musi być podgrzewany. do tego to co wrzuciłeś to identyfikuje się jako czujnik temperatury powietrza a nie MAF (tak rzecze mój dialogys)
do tego wrzucamy numer w gugla i co? i to... https://www.googl...p;ie=UTF-8 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |