Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 17-05-2010 13:52 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panowie- poszukuję zdjęć umieszczenia/montażu fabrycznej zmieniarki Blaupunkt/Phillips/Alpine w R19.
ew. jeżeli ktoś coś takiego w życiu widzial - niech się pochwali gdzie i jak to bylo zamontowane. O do takiego radia (obrazek dla potomnych na poczet FAQ) Blaupunkt G5: A to jest Blaupunkt G4: [img]http://images44.fotosik.pl/295/9e4c8602b167d96amed.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez michor dnia 25-08-2011 09:46 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-05-2010 13:52 |
jaqb |
Dodany dnia 17-05-2010 16:01 |
Postów: 511 Data rejestracji: 10.04.2006 16:50 Skąd: - |
zmieniarka to blaupunkt cdc a05
http://www.allegr...tanio.html http://www.allegr..._k_ow.html szkoda ze nie wiadomo czy smigaja Treść dodana dnia 17-05-2010 16:05: http://www.allegr...zynek.html http://www.allegr...kabel.html dwie sprawne sam bym jedna przytulil ale kasy nie ma ;/ : ) jaqb aka Goofy1202 : ) Rekord: A2 + 4 os. + full bagażnik = 167 km/h (z gps) jest szau Już niedługo Eliza stanie się imitacją 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2010 16:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jaka zmieniarka to wiem
Udało mi sie bardzo okazyjnie nabyć G5 - czyli Blaupunkt dla renault - RDS, 4x45W, obsługa fabrycznego pilota pod kierą i zmieniarki CD Komplet z papierami (radio + pilot + kod + kostki) za 50 PLN + przesyłka Dlatego - w myśl zasady "fabryka ponad wszystko" - chciałbym to zmoncić tak jak wyjechałoby z fabryki... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
jaqb |
Dodany dnia 17-05-2010 16:19 |
Postów: 511 Data rejestracji: 10.04.2006 16:50 Skąd: - |
kurna mam takie radio i nie wiedzialem ze to radio ma taka opcje a orientujesz sie jakie jeszcze zmieniarki pasuja do tego radia? jakies oznaczenia
a co do przymocowania to chyba w schowku (?) na alledrogo jest jedna zmieniarka z uchwytami. uchwyty wygladaja tak jakby zmieniarka byla w schowku montowana : ) jaqb aka Goofy1202 : ) Rekord: A2 + 4 os. + full bagażnik = 167 km/h (z gps) jest szau Już niedługo Eliza stanie się imitacją 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2010 16:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
z tego co się orientuję to pasują WSZYSTKIE zmieniarki blaupunkta + stare zmieniarki SONY - ale z sony jakaś jeszcze jest rzeźba.
Wydaje mi się że montowali to jak w Lagach/meganach - pod parapetami z tylu... dlatego szukam zdjęć - żeby zobaczyć gdzie co jak i po co Zmieniarkę uaktywnia się właśnie klawiszem source. Co ciekawe, zmieniarka jest zasilana przez radio! więc nie ma problemu z szukaniem osobnego zasilania w bagażniku/schowku - podłącza się kabel z radia i ogień. Trzeba niestety zrobić małą rzeźbę w kostce zasilającej radio (trzeba mieć taką z wszystkimi 8 pinami) i w kostce od pilota. Jednym słowem taką "przelotkę" i ogień Edytowane przez misiek_Pt dnia 19-08-2011 21:43 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
jaqb |
Dodany dnia 17-05-2010 16:27 |
Postów: 511 Data rejestracji: 10.04.2006 16:50 Skąd: - |
oko mozemy tu pisac ;P
to zmieniarkę wlacza sie src tak? jakby udalo Ci sie wyrzezbic ze zmieniarka cos to gratulacje a faq/ how to by sie jakies przydalo tak na przyszlosc aha czyli przejsciowka jakas wystarczy? dzieki za adresik tej stronki ale ni cholery nic z niej nie moge wywnioskowac ;P ciemny jestem w tych sprawach xD bo jakby to banglalo wsjo i byloby latwie do podlaczenia to ja sie zbieram do poszukiwan jakies dobrej zmieniarki szkoda ze to tylko cd a nie cd mp3 Edytowane przez misiek_Pt dnia 19-08-2011 21:45 : ) jaqb aka Goofy1202 : ) Rekord: A2 + 4 os. + full bagażnik = 167 km/h (z gps) jest szau Już niedługo Eliza stanie się imitacją 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
Brando |
Dodany dnia 17-05-2010 16:31 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
@jaqb: Według instrukcji tak przycisk SRC (radio - CD changer - cassette)
Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2010 16:31 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
w zasadzie będzie na dniach jak tylko właściciel szczęśliwy mnie dostarczy materiały dodatkowe
tak jak pisałem wcześniej - wszystko jest na studio24.prv.pl - ale sam wiem ile mi zajęło rozkminienie o co biega bo opis jest dla radii "nie-renault" i trochę miesza w głowie się zrobi ładnie z fotografiami [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
jaqb |
Dodany dnia 17-05-2010 16:34 |
Postów: 511 Data rejestracji: 10.04.2006 16:50 Skąd: - |
no bede wdzieczny mysle ze nie tylko ja no ale radyjko mozna zyskac spory plus bo w samo w sobie calkiem niezle jest no i z pilotem
a co do mocowania to masz racje ze na tyle musialo byc montowane do parapetu. lukajac na allegro ten model zmieniarki zauwazylem ze sprzedajacy dodaje 5m kabla. wiec musialo byc to na tyle : ) jaqb aka Goofy1202 : ) Rekord: A2 + 4 os. + full bagażnik = 167 km/h (z gps) jest szau Już niedługo Eliza stanie się imitacją 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2010 16:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zacznijmy więc FAQ:
Potrzebne materiały: 1) Renault G5 2) Zmieniarka Blaupunkt z kablem 3) Przelotka ISO - czyli z jednej strony gniazdo ISO, z drugiej strony wtyk (do radia) - BARDZO WAŻNE: potrzebny jest wtyk ISO zasilający z wszystkimi 8-ma pinami! z 5-cioma (standardowy) jest be Były w zasadzie 3 typy podłaczeń zmieniarek: 1) stary kabel -tylko sterujący, dźwięk ze zmieniarki transportowany kablem RCA-RCA (na zmieniarce są 2 wyjścia RCA) Schemat: [img]http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/img/bpchm3.gif[/img] is not a valid Image. 2)nowy kabel din 8: (audio w jednym kablu ze sterowaniem) schemat: [img]http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/img/bpcha5.gif[/img] is not a valid Image. 3) nowy kabel - prostokątna wtyczka: [img]http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/img/blaua4.gif[/img] is not a valid Image. Teraz tylko kwestia umięjętnego rozprucia kabla od strony radia (nie zmieniarki broń Boże! ) i "włamania" się do kostki pilota, oraz połacznia z kostkami iso. Trzeba właśnie jak widać, zrobić taką "przelotkę". Na razie tyle części teoretycznej- jak zrobię to będą foty z części praktycznej materiały zaczerpnięte ze strony studio24.prv.pl Edytowane przez michor dnia 17-05-2010 16:45 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
jaqb |
Dodany dnia 18-09-2010 12:30 |
Postów: 511 Data rejestracji: 10.04.2006 16:50 Skąd: - |
no i jak ruszylo sie cos w tym temacie
: ) jaqb aka Goofy1202 : ) Rekord: A2 + 4 os. + full bagażnik = 167 km/h (z gps) jest szau Już niedługo Eliza stanie się imitacją 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 19-09-2010 23:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
hmmm no w zasadzie juz podlaczone
bede radyjo wyciagal to zrobie foto wtyczki. Zmieniarka na razie pod fotelem kierowcy siedzi. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
szulgus |
Dodany dnia 20-12-2010 22:20 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Kolego pokaż co i jak ... bo chce dokładnie to samo zrobić ... wszystkie połączenia pilot-radio- zmieniarka CD Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
ptasiek |
Dodany dnia 27-12-2010 10:02 |
Postów: 201 Data rejestracji: 16.07.2010 09:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
panowie to ja mam male zapytanie mam radio g5 i podczas odtwarzania caly czas pika i po odlaczeniu od zasilania nie wola kodu a wczesniej wolalo i nie pikalo kiedys przypadkowo wcisnalem jakies przyciski i nie pikalo zna ktos moze ta kombinacje
Może jadę wolno ale zawsze przed Tobą
Moje auto: Laga II phII f4rt 2007r InItIaLe, benzyna+LPG, 109000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 21-02-2011 19:34 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Kurcze dokładnie nie pamiętam, ale miałem tak samo w G4, winien jest któryś z przcisków, TS albo TA, choć dokładnie nie pamiętam
I pytanko, nie wala się Wam gdzieś takie G5 po warsztacie? @michor: stary jak Ci poszło, bo jestem zainteresowany, szukałem jakiegoś radyjka na podmiankę, a nie wiedziałem, że G5 ma takiego wzmaka. Daj znać, co i jak Edytowane przez misiek_Pt dnia 19-08-2011 21:46 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 22-02-2011 09:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
jakiego wzmaka?
Ja mam przerobione dodałem sobie 4 wyjścia na wzmacniacz Ogólnie - zmieniarka hula, pilot hula, wzmak zew. hula do tego zrobiłem tak że mi się podświetlenie radia zmienia jak się tym pokretełkiem pod kierownicą kręci [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 22-02-2011 09:52 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: a ono fabrycznie nie ma co 4x45W, jakoś tak coś gdzieś wyczytałem? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 22-02-2011 10:06 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A może i ma
Szukaj danych na temat Blaupunkt Paris RCM 104 (?) W każdym razie - blaupunkt Paris różnią się tym ze Paris ma Kartę kodową i 2 wyjścia na wzmaka (zamiast pilota). Na podstawie tego Paris robiłem wyjścia liniowe - i schemat się zgadza. Treść dodana dnia 22-02-2011 10:06: musiałbym instrukcji poszukać bo gdzieś powinienem mieć [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 22-02-2011 10:09 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
a G5 ma fabrycznie wszystko co trza aby podpiąć pod pilota, tak? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 22-02-2011 10:10 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ma
W zasadzie wtyka wtyczkę i finito. Tylko pilot z PH2 - z prostokątną wtyczką. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |