Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 25-08-2011 22:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
musi byc jeszcze różnica w opisie radia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 25-08-2011 22:23 |
kimada |
Dodany dnia 25-08-2011 22:25 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: i jest. G5 do 1997 miała A2 na zmieniarkę, a po 97, we wszystkich modelach montowali tam tel. mute a na zmieniarkę, pilota i wzmaka dawali 20 pinowe gniazdo C mini iso. I koło się zamyka. Treść dodana dnia 25-08-2011 22:29: no żesz rwał jego nać Treść dodana dnia 25-08-2011 22:37: jak nie znajdę radia, to będę miał do oddania zmieniarkę cdc a08, kabel i przelotkę własnej konstrukcji, tyle, że zasadnicze pytanie, jak wykminić, czy G5 jest z ptrzed 97 czy po? Treść dodana dnia 25-08-2011 22:49: no to mam nowego pomysła, jutro przetestuję i napiszę czy zadziałalo. Do usłyszenia Treść dodana dnia 26-08-2011 08:12: Jak po południu okaże się, że to takie proste, to się chyba pochlastam z głupoty mojej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 26-08-2011 11:28 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panie rwa.
Weźno mnie nie denerwuj Dajesz foto radia od tyłu! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 11:34 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: Już wiem o co kaman. Za chwilkę Ci napiszę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 11:43 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
To teraz będzie ktoś tak miły i wrzuci foto swojej przejściówki ? bo dzisiaj mi przyszły kostki wszystkie tylko...wynika z tego, że brakuje mi trzeciej kostki do radia...bo mam prądową i głośnikową, a jest jeszcze potrzebna ta trzecia, tak ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 11:44 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: Z tego co pamiętam, to czekasz na pilota, więc jak go przyślą, to będziesz miał trzecią kostkę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 26-08-2011 11:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Po pierwsze to jest Seria Wave
Bazuje na radiu Paris RCM 124. Jak już chcesz szukać to szukaj danych o takim radiu. Po drugie: obecność tel mute w pinie a2 sugerowałaby niemożliwość obsługi zmieniarki - co jest zasadniczo niemożliwe [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 11:49 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: już wszystko wiem. Na chyba 2 stronie tego postu kolega z forum wrzucił schemat do G5 i wczoraj go przejrzałem dokładnie i wychodzi, że mam tel.mute w pinie A3, a tam mam podłączoną cyfrową masę i stąd ta bieda. Dzisiaj już wypiąłem ten kabel, ale sprawdzę dopiero po południu. To też by się zgadzało z opisem na kablomanii, że w niektórych G5 trzeba było przeciąć ten kabel, bo zmianiarka nie chciała działać. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 11:51 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Czyli pilot to ta trzecia kostka w radiu ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 11:54 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: tak, będzie największa na 10 pinów. Treść dodana dnia 26-08-2011 11:55: dodatkowe pytanko, czy cyfrowa masa musi być gdzieś podpięta, czy obejdzie się bez niej? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 12:00 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
A to takie buty A na obudowie tego radia tez jest wpięcie jakby do masy, czy to tez ma byc podpięte ? I ktoś zrobi fotki jak rozkręcić to radio i gdzie przylutować te wyjścia do wzmacniacza ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 26-08-2011 12:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
zepinij do masy na wszelki wypadek.
Masa zasilania to jedno, Masa sygnałowa to drugie Masa cyfrowa to coś od elektroniki więc raczej musi być podpięte [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 12:04 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: z opisu na kablomanii wynikałoby, że w kostce pilota na 5 pinie.@xxlgogoxxl: o to musisz poprosić michora, ja jak na razie z tym nie walczyłem. Treść dodana dnia 26-08-2011 12:07: Michor, a ty masz w pinie A3 wpięte i wszystko hula? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 26-08-2011 12:56 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@xxlgogoxxl: spokoloko.
Zajechałem wczora do domu (do Lu - i bede auxa pewnie poprawiał wieczorem to Ci zrobie foto. Radio ma zdejmowaną górę i dół na wcisk. Nic więcej w zasadzie nie trzeba rozbierać. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 13:42 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No dobra, to ja czekam na zdjęciaczyli tylko jakieś wciski, zero śrubek, tak ?
A to z obudowy radia wrzucić pod masę ? Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 26-08-2011 13:46 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 13:43 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: a co masz na obudowie, jakiś dodatkowy kabel? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 13:47 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie, na obudowie z tyłu jest samiec pod wsuwkę Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 13:50 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: a skąd on wychodzi? U mnie jest golutko, tylko złącze iso i gniazdo antenowe. Masz tego cuda fotkę? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 26-08-2011 13:58 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
to żadne cudo
To jest masa obudowy- równie dobrze może być podłączona w środku. Ma ograniczać zakłócenia. Edytowane przez michor dnia 26-08-2011 13:58 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 14:43 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: Więc jak u Ciebie z podłączeniem masy cyfrowej? Masz pod A3 czy pod 5 pin w pilocie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |