Menu główne
Forum
Klubowicze
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 16:33 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Tak o to od tylca wyglądzi
@michor: I pamiętaj o fotach Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 26-08-2011 19:06 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-08-2011 16:33 |
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 21:05 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: no to wygląda tak samo jak u mnie Treść dodana dnia 26-08-2011 21:16: U mnie to wyglądało tak. Najpierw przelotka: http://www.fotosi...c2d5c.html http://www.fotosi...25eda.html http://www.fotosi...646cb.html http://www.fotosi...a4eeb.html to tylko z samymi koszulkami, potem jeszcze poszła słuszna izolacja. Teraz najważniejsze, w moim G5, w pinie A3, gdzie normalnie idzie cyfrowa masa, było tel. mute, więc zupełnie inaczej, jak w opisie kablomanii. Teraz tak, wypiąłem z mini iso ten kabel i zaizolowałem, podłączyłem wszystko i hula najcudniej na świecie Dla potomności, przynajmniej u mnie. Nigdzie nie podpinałem cyfrowej masy i przetestowałem podczas jazdy, dźwięk super, żadnych zakłóceń i piękne basy, jakby zmieniarka miała podbicie. Jak na razie schowana jest pod fotelem pasażera, a potem w planie jest jej przeniesienie do kufra Treść dodana dnia 26-08-2011 21:30: najgorsze, to jest wepchać radio z tym całym ustrojstwem do środka, ale się udało Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 22:19 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nic z tych fot nie kumam taki misz masz Ale jakoś dam chyba radę Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 22:22 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: Stary, nie padaj duchem, służę pomocą w każdej chwili Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 22:23 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Jedyne co mnie pociesza, to że nie jestem pierwszy i zawsze mam kogo pytać
Czekam tylko na pilota. A jak robiliście, ucinaliście fabryczne kostki iso auta, czy kupowaliście gniazdo iso Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 26-08-2011 22:24 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 22:24 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: dokładnie, ja walczyłem ze zmieniarą 3 dni i gdyby nie schemat do G5 to byłaby dupa zbita Damy radę Treść dodana dnia 26-08-2011 22:32: @xxlgogoxxl: Ty weź nic nie ucinaj, fabryczną zostaw w spokoju, a wszystkie mody zrobisz na przelotkach Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 26-08-2011 22:36 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 26-08-2011 22:40 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 26-08-2011 22:42 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
nie, bierz pojedyńcze, tylko za iso od zasilania, bo jak za duże kupisz, to nie wepchasz za radio. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 27-08-2011 00:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@xxlgogoxxl: Sie do tej wsuwki za bardzo nie przywiązuj tyle Ci powiem.
Trzeba ją wyciąć bo to jedyne sensowne miejsce do wyprowadzenia wyjść liniowych. Kruna babka musze iść do tego samochodu i wytargać to radio w końcu Aux sprawdzony i obtestowany - działa miodnie [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 27-08-2011 07:51 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@kimada: Już mam od kolegi używkę, bo używkę ale jest Podwójne, ale myślę, że jakoś je upchnę. Będę ciągnął kable od drugiej strony i powinno pójść. @michor: No musisz, musisz Ja wczoraj sobie radio otworzyłem. Ten kaseciak to prawie całość zajmuje Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-08-2011 09:59 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
PAnie.
No to jak masz kabel z kostką mini iso to jeszcze Ci zara piny z mini iso rozpiszę (tzn po robocie jak zobaczę który gdzie poszedł bo tego już nie pisałem Tera dajemy szlagiera: W mini iso niebieskim masz 8 pinów nie? no Piny 1,2,3,4,5,6, 7 i 8 3 u góry, 2 w środku i 3 na dole Złącze mini iso, to złącze skrajne więc jak spojrzysz na wtyczkę od strony kabli (tak jak by była wpięta w radio) to z prawa strona już się opiera o obudowę np. radia. i z tamtej strony jest też zapinka blokująca tera dla potrzeb: licząc od lewej strony kostka będzie wyglądać tak: 1 2 3 4 5 6 7 8 *przy pinach 3/8 jest zapinka* Teraz piny: Górny rząd: 1 - to jest SCL (powinien być niebieski)/Clock IN/OUT -> do pinu A2 kostki iso zasilającej 2 - remote +12v - tutaj powinieneś podłączyć ten zielony kabelek z pilota bądź niebieski remote z kostki zasilającej radia. (w kablu który kupiłeś powinien to być kolor zielony) - zalecam do pilota podłączyć 3 - Audio kanał lewy (+) do pilota w jeden z 2 ostatnich pinów (niebieski mostek opisany wcześniej) Srodkowy rząd 4- pusty 5- masa audio/ekran kanałów z pinów 3 i 8 - pin A3 w kostce radia (albo wogóle) - nie ma istotnej konieczności podłączania ale nie gwarantuje wtedy że nie będzie zakłóceń - jest to w końcu ekran sygnałów audio Dolny rząd: 6 - SDA - Data in/out - powinien w kablu być żółty lub różowy - idzie do pinu A1 w kostce Radia 7- Masa/Ekran - brązowy kabel lub plecionka itp - do masy 8- audio kanał prawy (+) - j.w. do pilota do drugiego z pinów. Jasne wszystko? prościej się chyba ni da AAaaa. i zasilanie powienieneś mieć niezależnie od kostki mini iso - 2 kable[/quote] Treść dodana dnia 27-08-2011 10:00: Ja robiłem dokładnie wg. rozpiski Michora, tylko jak już wspomniałem, musiałem cyfrową masę wywalić, bo nie działało, ale Ty zrób całość jak trzeba, bo może masz te G5 starsze i wszystko cudnie zahula u Ciebie [/quote] Edytowane przez kimada dnia 27-08-2011 10:02 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 27-08-2011 10:05 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Jak tylko będę miał wszystko już w domu, to biorę się za robotę Jeszcze tylko te wyjścia na wzmacniacz Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-08-2011 10:11 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: tu Michor Ci pomoże, ja się za to na razie nie biere Dobra, idę kosić trawkę, do usłyszenia wieczorkiem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 27-08-2011 10:39 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Taa, Ty sobie kosisz trawkę, a inni muszą w pracy siedzieć Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-08-2011 14:04 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@xxlgogoxxl: Widzisz, miało być koszenie trawki, a wyszło grzebańsko przy Renacie Dla mnie to na plus, bo tam zielsko zawsze można skosić, a zapalić przy Renacie to wyższy priorytet Treść dodana dnia 27-08-2011 19:53: No to pojeździłem dzisiaj sobie troszkę. Podoba mi się ta zabawka, pełne sterowanko pilotem i extra jakośc dźwięku. Polecam wszystkim, póki jeszcze są do zdobycia na allegro Treść dodana dnia 28-08-2011 16:37: Michor, testowałeś na tej zmieniarce odtwarzanie płyt CD-R, ściślej, z jaką predkością mają być nagrywane, bo jedną nagraną kiedyś tam odtwarza, a nagrane teraz z predkością x48 niet. Masz jakieś dane na ten temat? Pokombinowałbym sam, ale płyt cd-rw nie czyta, więc szkoda mi krążków. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 28-08-2011 17:51 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
A jak tam z tymi fotkami Coś dasz radę pyknąć, czy nie ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 29-08-2011 11:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kimada napisał/a: Michor, testowałeś na tej zmieniarce odtwarzanie płyt CD-R, ściślej, z jaką predkością mają być nagrywane, bo jedną nagraną kiedyś tam odtwarza, a nagrane teraz z predkością x48 niet. Masz jakieś dane na ten temat? Pokombinowałbym sam, ale płyt cd-rw nie czyta, więc szkoda mi krążków. Tak testowałem i doszedłem do wniosku iż że: płyty za grosze odpadają- najlepiej mi na wolno 4-8x nagrywanych Sony chodziło. Markecianki -loteria bo raz było tak że mi nic nie chodziło. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 29-08-2011 11:55 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@michor: a jak tam ze zdjęciami sprawa wygląda ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
kimada |
Dodany dnia 29-08-2011 12:34 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@michor: Oki, to dzisiaj wypadzik na zakupki będzie, bo jak na złość same dvd w chacie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 29-08-2011 13:50 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Dobra, listonosz mi przywiózł właśnie zmieniarkę i kabel. Jak na szybko sprawdzić czy zmieniarka trybi ? Bo najgorsze jest, to że jeszcze na razie nie mam pilota
Edytowane przez xxlgogoxxl dnia 29-08-2011 13:51 Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |