Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 29-05-2010 01:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wskrzeszam dawny temat nadsyłania zdjęć silników.
Każdy kto ma jakieś dodatkowe informacje - niech dopisuje Phase 1 88-04.92 / Phase 2 04.92-96 C1G; C1J; C2J; C3J; E7F; E6J; E7J; K7M; F2N; F3N L740/1; F3N L742/3; F3N L746; F3P mono, F3P multi, F7P; F8Q; F8QT; Aktualne dane które są zbierane to: Typ: Czyli np F3P mono, w nawiasie oznaczenie umowne, w tym przypadku: (1,8S) Możliwe podtypy silnika: czyli przy F3N mono np tylko L740 lub L741 Prawdopodobne daty produkcji: jeżeli wystepował i w ph1 i w ph2 to dopisek - Phase 1 i Phase 2 cała produkcja, jeśli w obu fazach ale nie w całej produkcji to konkretne lata np Phase 1 i Phase 2 88-93 Pojemność (ccm): Wiadomo. Średnica tłoka: Wiadomo. Skok tłoka: Wiadomo Stopień sprężania: Wiadomo Rodzaj zasilania: Ogólny podział - gaźnik (rodzaje, typy), jednopunktowy wtrysk paliwa, wielopunktowy wtrysk paliwa, diesel oraz turbodiesel. Nie wiem tylko czy przy wtryskach paliwa dokładnie rozróżniać (np Renix, Bosch, AEG czy inne lub np czy przy wielopunktach wszystkich jest półsekwencja czy co bo sam nie wiem) Moc (kW/KM przy obr/min): Wiadomo Moment obrotowy (Nm przy obr/min): Wiadomo Prędkość maksymalna (km/h): Tylko katalogowe wartości! 0-100km/h (s): Również tylko katalogowe wartości! Pojemność układu smarowania (l): Katalogowe wartości. Pojemność układu chłodzenia (l): Katalogowe wartości. Klimatyzacja: Czy w ogóle była opcja (np w silnikach typu C nie było takiej możliwości) oraz ile mieści układ - tak jak w R19 ponoć 800ml. ABS: Tak samo jak z klimą. Dodatkowym wyróżnikiem jest to czy ABS mógłbyć Bendixa czy Boscha - przypomne - w ph1 TYLKO Bendix, w ph2 oba systemy. Katalizator: czy był montowany zawsze (Tak), czy była to loteria (Tak/Nie) lub nie montowano wcale (Nie). Skrzynia automatyczna: Jeżeli silnik mógłbyć wyposażony w automat to także w ilo biegowy i jakiego typu (Tak, 3 biegi typ MB3) lub gdy nie było takiej możliwości (Nie). Jeżeli chodzi o zdjęcia - jeżeli macie chęc i macie rzadkie lub zupełnie pospolite motory w miare fabrycznym i czystym stanie to mile widziane Dobrymi ujęciami można wzorować sie chociażby na zdjęciach dT czy 1,8 multi. Tak żeby było widać wszystko ale nie pół trawnika obok No i rozdzielczość - VGA troche odpada Rodzina silników typu C (Cleon) - łańcuch rozrządu Typ: C1G (1,2 TR) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: C1J (1,4) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: C2J (1,4) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: C3J (1,4) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Rodzina silników typu E (Energy) - pompa wody napędzana paskiem rozrządu Typ: E7F (1,2e) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: E6J (1,4e) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: E7J (1,4e, 1,4eco) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Rodzina silników typu K - wywodząca się z silników typu E Typ: K7M Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Rodzina silników typu F - pasek rozrządu Typ: F2N Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F3N mono (1.8) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F3N multi (GTX, TXE) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F3N/VOLVO (TXI) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F3P mono (1.8S) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F3P multi (1.8i) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F7P (16V) (dzielimy na ph1 (stara głowica) i ph2 (nowa głowica) - miska stal/aluminium) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F8Q (1.9D) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Typ: F8QT (TurboD, TurboDX, 1.9dT) Rozwiń [ Pokaż/Ukryj ] Edytowane przez Krzychup dnia 23-07-2011 07:29 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 29-05-2010 01:31 |
piotr123 |
Dodany dnia 03-06-2010 08:51 |
Postów: 202 Data rejestracji: 27.04.2009 20:23 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witam , co do silnika C1j ( typ OHV ) to wynalazlem takie ciekawostki-- lata produkcji od listopada 88 r. do stycznia 90 r.---- pojemnosc 1397-a nie 1390 (nie wiem moze sie myle )
Druga zona..i pierwszy silnik--wniosek ? - tak trzymac ( C1J ) haha
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), hatchback 5d, 320000km
|
Kris_87r |
Dodany dnia 03-06-2010 13:20 |
Postów: 146 Data rejestracji: 13.04.2009 10:55 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
Jeśli chodzi o C1J jak i C2J to pojemność silnika jest 1397
Silniki C2J w R19 były produkowane od 1988 do 1993 Pełne oznaczenie to C2J W772, zasilanie: Gaźnik WEBER 32 DRT Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, C2J W772 (1397/60KM), hatchback 5d,
|
k_ma86 |
Dodany dnia 03-06-2010 15:21 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
F2N (ogólnie)
slinik rzędowy 4cylindry średnica cylindra 81mm skok 83,5mm pojemność 1721ccm moc 75KM@5000obr/min moment 131Nm@3250obr/min sprężanie 9,5 zawory 8szt ukł smarowania 5l ukł chłodzenia 5,2-6,4l zasilanie gaźnik - weber32TLDR / Solex32/34 Z13 (różne podtypy) do F3N'a L742 wielopunkt Renix (nie tylko) zespół przepustnicy - Weber 32/36 CFR2 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-06-2010 20:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
f2n miał >90koni. nie wierzcie we wszystko co jest napisane w ksiązce wiśniowej etzolda.
Treść dodana dnia 03-06-2010 20:42: No i dopisac musze. Aktualne dane które są zbierane to: Typ: Czyli np F3P mono, w nawiasie oznaczenie umowne, w tym przypadku: (1,8S) Możliwe podtypy silnika: czyli przy F3N mono np tylko L740 lub L741 Prawdopodobne daty produkcji: jeżeli wystepował i w ph1 i w ph2 to dopisek - Phase 1 i Phase 2 cała produkcja, jeśli w obu fazach ale nie w całej produkcji to konkretne lata np Phase 1 i Phase 2 88-93 Pojemność (ccm): Wiadomo. Średnica tłoka: Wiadomo. Skok tłoka: Wiadomo Stopień sprężania: Wiadomo Rodzaj zasilania: Ogólny podział - gaźnik (rodzaje, typy), jednopunktowy wtrysk paliwa, wielopunktowy wtrysk paliwa, diesel oraz turbodiesel. Nie wiem tylko czy przy wtryskach paliwa dokładnie rozróżniać (np Renix, Bosch, AEG czy inne lub np czy przy wielopunktach wszystkich jest półsekwencja czy co bo sam nie wiem) Moc (kW/KM przy obr/min): Wiadomo Moment obrotowy (Nm przy obr/min): Wiadomo Prędkość maksymalna (km/h): Tylko katalogowe wartości! 0-100km/h (s): Również tylko katalogowe wartości! Pojemność układu smarowania (l): Katalogowe wartości. Pojemność układu chłodzenia (l): Katalogowe wartości. Klimatyzacja: Czy w ogóle była opcja (np w silnikach typu C nie było takiej możliwości) oraz ile mieści układ - tak jak w R19 ponoć 800ml. ABS: Tak samo jak z klimą. Dodatkowym wyróżnikiem jest to czy ABS mógłbyć Bendixa czy Boscha - przypomne - w ph1 TYLKO Bendix, w ph2 oba systemy. Katalizator: czy był montowany zawsze (Tak), czy była to loteria (Tak/Nie) lub nie montowano wcale (Nie). Skrzynia automatyczna: Jeżeli silnik mógłbyć wyposażony w automat to także w ilo biegowy i jakiego typu (Tak, 3 biegi typ MB3) lub gdy nie było takiej możliwości (Nie). Jeżeli chodzi o zdjęcia - jeżeli macie chęc i macie rzadkie lub zupełnie pospolite motory w miare fabrycznym i czystym stanie to mile widziane Dobrymi ujęciami można wzorować sie chociażby na zdjęciach dT czy 1,8 multi. Tak żeby było widać wszystko ale nie pół trawnika obok No i rozdzielczość - VGA troche odpada Konkretne przypisy do C E i F, później pomieszamy w głownym poście: Silniki z rodziny "F" zadebiutowały w 1983r. w luksusowych wersjach R9. Litera F, odnosi się do słowa "fonte" które po francusku oznacza żeliwo- a z tego materiału wykonane są właśnie bloki w praktycznie wszystkich wersjach i wariantach tej rodziny silników. Wyjątkiem są ostanie silniki oznaczane tym typem - 2.0 16v, produkowane od 1998r, które mają bloki ze stopó lekkich. Rodzina F, to rodzina silników średniej gamy, używanych zarówno w wersjach luksusowych modeli średniej/niskiej klasy, a także w średnich wersjach modeli klasy średniej/wyższej. Pojemności zamykają się w przedziale 1.7 - 2.0, chodciaż na niektóre rynki wyprodukowano także wersje 1.4 (nie mylić z 1.4 Cleon). Charakterystyka: 1) 4 cylindry w rzędzie 2) stosunek skoku do średnicy tłoka - poniżej równości (skok większy od średnicy) 3) głowica ze stopów lekkich 4) suche tuleje cylindrów Rozrząd był rozwiązany na 2 sposoby: 1 wałek, w przypadku wersji 8 zaworowych (ohc) lub 2 wałki rorządu w przypadku wersji 16v (dohc) Silniki serii F, po modyfikacjach, spełniały normy czystości Euro 1,2,3 Seria F, była "kręgosłupem" produkcji renault przez połowę lat 80, całe lata 90, a także w XXI wieku Smile Silniki tej serii, zawitały także w szwecji i były montowane przez Volvo. Z ciekawostek, i jako dowód jak udana była ta seria, w Renault Mégane Mk3 RS 2.0 16v Turbo jest montowane właśnie F4R-T Edytowane przez maestro dnia 06-06-2010 12:52 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piotrekTSA |
Dodany dnia 03-06-2010 22:43 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
energy edytowane jak coś znajdę więcej to dodam sporo informacji jest w książce a jutro postaram się o zdjęcie E6J
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-06-2010 22:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
własnie robie energy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piotrekTSA |
Dodany dnia 03-06-2010 22:48 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
aha do E6J nie mam dużo danych do E7J brakuje V-max i od 0 -100
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
Szabelka |
Dodany dnia 03-06-2010 22:52 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
Edytowane przez Szabelka dnia 03-06-2010 22:58 "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
R9GTX |
Dodany dnia 04-06-2010 00:13 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Ja piernicze, mogłem zrobić zdjęcia tego c2j bo taki posiadam... Szkoda bo w częściach już on jest...
Treść dodana dnia 04-06-2010 00:18: I się przyczepie jeszcze do jednego jeśli można w mojej R9 jest f2n i on ma tych koni 98 gaźnik oczywiście ale czy to ten sam silnik co w R19 był to pewności niemam Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 04-06-2010 00:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Spójrz na oznaczenia silnika i sie okaze.
Według danych ktore mam to F2N w R9 ma 88, 73(?) albo 80 koni. Zobacz co masz wybite po F2N XXXX, albo jaki gaźnik. Edytowane przez Krzychup dnia 04-06-2010 11:42 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 04-06-2010 01:09 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Możliwe że 88 ale wydawało mi się że 98. Dobra, już nie zaśmiecam wątku i postaram się sprawdzić.
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 04-06-2010 01:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
k_ma86 napisał/a: F2N (ogólnie) slinik rzędowy 4cylindry średnica cylindra 81mm skok 83,5mm pojemność 1721ccm moc 75KM@5000obr/min moment 131Nm@3250obr/min sprężanie 9,5 zawory 8szt ukł smarowania 5l ukł chłodzenia 5,2-6,4l zasilanie gaźnik - weber32TLDR / Solex32/34 Z13 (różne podtypy) (...) To był F1N jak miał tego webera - tylko jedna przepustnica. Montowane głównie w R21. R19 GTS TSE ale tylko na wybranych rynkach. Zasadniczo do odróżnienia od F2N'a. A co do R9 - F2N z weberem 28-32, nie montowany w R19- 83 KM/5000, 135 N*m przy 3750. Edytowane przez michor dnia 04-06-2010 01:15 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 04-06-2010 01:17 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Dlatego napisałem że może być inny niż w R19
Treść dodana dnia 04-06-2010 01:18: Wogóle to w tych R9 były różne silniki. 1.6 energy i wiele wiele innych... Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 04-06-2010 01:31 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Opis F-ek. Reszta w drodze - też będzie dla Cleonów i energii! jeżeli uznacie za słuszne - dodać.
"Silniki z rodziny "F" zadebiutowały w 1983r. w luksusowych wersjach R9. Litera F, odnosi się do słowa "fonte" które po francusku oznacza żeliwo- a z tego materiału wykonane są właśnie bloki w praktycznie wszystkich wersjach i wariantach tej rodziny silników. Wyjątkiem są ostanie silniki oznaczane tym typem - 2.0 16v, produkowane od 1998r, które mają bloki ze stopó lekkich. Rodzina F, to rodzina silników średniej gamy, używanych zarówno w wersjach luksusowych modeli średniej/niskiej klasy, a także w średnich wersjach modeli klasy średniej/wyższej. Pojemności zamykają się w przedziale 1.7 - 2.0, chodciaż na niektóre rynki wyprodukowano także wersje 1.4 (nie mylić z 1.4 Cleon). Charakterystyka: 1) 4 cylindry w rzędzie 2) stosunek skoku do średnicy tłoka - poniżej równości (skok większy od średnicy) 3) głowica ze stopów lekkich 4) suche tuleje cylindrów Rozrząd był rozwiązany na 2 sposoby: 1 wałek, w przypadku wersji 8 zaworowych (ohc) lub 2 wałki rorządu w przypadku wersji 16v (dohc) Silniki serii F, po modyfikacjach, spełniały normy czystości Euro 1,2,3 Seria F, była "kręgosłupem" produkcji renault przez połowę lat 80, całe lata 90, a także w XXI wieku Silniki tej serii, zawitały także w szwecji i były montowane przez Volvo. Z ciekawostek, i jako dowód jak udana była ta seria, w Renault Mégane Mk3 RS 2.0 16v Turbo jest montowane właśnie F4R-T " piotr123 napisał/a: Witam , co do silnika C1j ( typ OHV ) to wynalazlem takie ciekawostki-- lata produkcji od listopada 88 r. do stycznia 90 r.---- pojemnosc 1397-a nie 1390 (nie wiem moze sie myle ) C1J, C2J, C6J - 1397 cm^3 C3J - 1390 cm^3 Są inne korby. 76 mm dla C3J zamiast 75,8 dla reszty. Dlatego inna pojemność Edytowane przez michor dnia 04-06-2010 01:34 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 04-06-2010 01:50 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Niewiem czy to coś wniesie ale jeśli chodzi konkretnie o wersję to GTX jest...
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 04-06-2010 01:52 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Renault 9 TX/TXE/GTX/GTE (1983-1989) i Renault 11 GTX/TXE (1983-86)
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 04-06-2010 01:58 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Moja 84 Te auta są nie do zajechania
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Kris_87r |
Dodany dnia 04-06-2010 09:38 |
Postów: 146 Data rejestracji: 13.04.2009 10:55 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
maestro napisał/a: Możliwe podtypy silnika: W772, W776 oraz W790. Typ W790 był oferowany poza Europą i produkowany od 96 roku, moc 55 kW/75 KM. Tego jestem pewien, nie było silnika o oznaczeniu W790, to był C2J 790 i to prawda miał 75 KM i był produkowany po 1996 roku po za Europą. Co do W776 to nie słyszałem o takim, było trza by sprawdzić dokładniej. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, C2J W772 (1397/60KM), hatchback 5d,
|
maestro |
Dodany dnia 04-06-2010 23:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
PRzede wszystkim Co do R9 i silników energy. Bzdura. PIERWSZY RAZ silnik ENERGY mialy montaż w R19 i był to rok 88. Wcześniej nie ma silników energy.
Co do reszty - ogarne. Treść dodana dnia 06-06-2010 12:47: upp bo sie temat rozrósł Treść dodana dnia 11-06-2010 17:25: Treść dodana dnia 14-06-2010 13:58: ups Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |