Menu główne
Forum
Klubowicze
kanisko |
Dodany dnia 31-05-2010 08:51 |
Postów: 4 Data rejestracji: 31.05.2010 08:22 Skąd: - |
Witam.....
Proszę o wyrozumiałość Szanownych Klubowiczów jestem nowy i nie doświadczony w takich Forach... Posiadam Renault 19 1.4 jednopunkt 96r wersja RL Mój problem polega na tym że autko gdy postoi przez całą noc na dworze a w czasie nocy wystąpią opady deszczu i jest wilgotno to rano nie idzie go odpalić trzeba ze 20 minut go męczyć żeby załapał a jak załapie wtedy chodzi nie równo szarpie źle się wkręca na obroty jak by na wszystkich garach nie chodził po zgaszeniu i ponownej probie odpalenia też jest ciężko go zapalić dopiero gdy trochę pochodzi i się nagrzeje wtedy zaczyna poprawnie pracować Problem ten nie występuje rano kiedy noc jest bez opadów Jak sucho odpala elegancko... Przewody WN są wymienione świece są w porządku sprawdzane Bardzo proszę o pomoc ... kan
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 218000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-05-2010 08:51 |
lukat1988 |
Dodany dnia 31-05-2010 09:38 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Wypełnij profil auta Sprawdź całą instalację WN. Kopułka, palec itd.
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-05-2010 10:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Skoro świece i kable oke, to idziesz dalej tym tropem do kopułki, przewodu kopułka->cewka i sama cewka. sprawdz też kostke miedzy czujnikiem położenia wału a instalacją.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 31-05-2010 12:53 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
a jak dawno wymieniałeś przewody wn ?
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
kanisko |
Dodany dnia 31-05-2010 13:56 |
Postów: 4 Data rejestracji: 31.05.2010 08:22 Skąd: - |
Przewody były wymieniane ok 2 tyg. temu firma kager czy jakoś tak Świece trochę wcześniej NGK kopułki i cewki nie sprawdzałem ale sprawdzę
Zastanawia mnie tylko fakt jak ta wilgoć czy woda tam się dostaje skoro auto stoi nie jeździ po kałużach całą noc no i maska jest zamknięta .... ? kan
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 218000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 31-05-2010 14:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a w powietrzu to nie ma wilgoci?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 31-05-2010 15:22 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Wilgotność powietrza jest teraz dość duża,na pewno zwiększa się podczas opadów deszczu,mgły.I jeśli coś jest źle w obwodzie WN to lubi wyjść w takim okresie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kanisko |
Dodany dnia 31-05-2010 16:00 |
Postów: 4 Data rejestracji: 31.05.2010 08:22 Skąd: - |
Fakt faktem to macie racje z tą wilgocią w powietrzu Widzę więc dwa rozwiązania
1. wyszukać i usunąć usterkę 2. przeprowadzić się do kraju ze znikomą ilością wilgoci w powietrzu Jeszcze raz dziękuje za pomoc Pozdrawiam... kan
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 218000km
|
|
|
lukat1988 |
Dodany dnia 31-05-2010 17:22 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Chyba jednak punkt pierwszy będzie łatwiejszy i tańszy do zrealizowania
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
pablo_89 |
Dodany dnia 21-07-2010 12:56 |
Postów: 1 Data rejestracji: 27.09.2009 18:33 Skąd: - |
Mam ten sam problem, przy dużych opadach nawet w czasie jazdy potrafi zgasnąć i winę za to ponosi, wg mojego mechanika, cewka, która jest niezbyt odporna na wilgoć jak też jej umiejscowienie jest niefortunne (przy przegrodzie) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 400000km
|
|
|
krzysiek_b |
Dodany dnia 21-07-2010 13:11 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
teoretycznie może być cewka ale znając R19 będzie to kopułka i palec wymień je (tylko na nowe- koszt kilkanaście zł) i powinieneś mieć spokój Treść dodana dnia 21-07-2010 13:12: u mnie też przy dużej wilgoci potrafiły się robić problemy... uszczelniłem kopułkę na silikon i od tamtej pory woda i wilgoć mi nie straszna Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |