Menu główne
Forum
Klubowicze
tom2888 |
Dodany dnia 10-07-2010 09:45 |
Postów: 1 Data rejestracji: 17.06.2010 22:50 Skąd: - |
Mam mianowicie następujący problem.Posiadam silnik 1.4 energy na gaźniku Weber,model na obudowie gaźnika 24-23,no nic innego tam nie znalazłem.Jak czytam na forum to w większości pisze że 1.4 energy jest na wtrysku,ja mam na tym gaźniku,w jakich autach lub modelach był montowany ten gaźnik?Chodzi mi głównie o to,czy ktoś ma schemat do tego gaźnika,dane regulacyjne,bo prawdopodobnie jak czyściliśmy z kolegą ten gaźnik,to przez pomyłkę żeśmy pomylili dysze,dysze główną powietrza,i dysze powietrza.Pomocy!Jak by ktoś miał schemat tego gaźnika,jakie dysze gdzie mają być,bym był wdzięczny:> |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-07-2010 09:45 |
piotrekTSA |
Dodany dnia 10-07-2010 10:31 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
odezwij się do mnie na gg to podeślę bo jeszcze coś tam mam a jak nie to cmik ma
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
cmik |
Dodany dnia 10-07-2010 11:08 |
Postów: 294 Data rejestracji: 13.03.2009 17:19 Skąd: wielkopolskie Kościan |
Dosc dobrze masz opisane w ksiazce "sam naprawiam renault clio" a jakie masz w ogole objawy ze podejrzewasz zamienione dysze? powiem Ci tak niedawno bylem u faceta ktory zajmuje sie regeneracja gaznikow w autach zabytowych (Puszczykowo kolo Mosiny) i uwazam ze ciezko bedzie Ci podbrze poustawiac ten gaznik no ale zobaczymy co powie Wozny Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 205000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 10-07-2010 15:42 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Wywołany do odpowiedzi więc odpowiadam.
Trochę z pamięci (bo nie chce mi się zaglądać do mojego zapasowego gaźnika) dysz nie powinieneś pomylić, bo mają różne gwinty i długości rurek, zatem zamiennie nie da się ich wkręcić. Ilekroć rozkręcałem gaźnik (będzie ze 4 razy) nigdy nie miałem dylematu jak go poskładać. Zatem to raczej nie będzie problemem. Napisz co jest Twoim zdaniem nie tak to zasugerujemy co dalej z tym robić. W pewnym okresie miałem problem z jakby paprochem, raz było ok raz muł. Czyściłem benzyną, przedmuchiwałem i cały czas problem powracał, w końcu nawet zakupiłem inny gaźnik (wyczyszczony czeka na podmiankę), a ten się po prostu naprawił i już nie szwankuje Jedyna regulacja w tym gaźniku to skład mieszanki i charakterystyka ssania, ale tutaj jakiś znaczących zmian nie zauważyłem. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
R1cz4rdz00n3 |
Dodany dnia 04-12-2010 20:56 |
Postów: 10 Data rejestracji: 22.04.2008 13:53 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Witam, poszukuję informacji na temat zaznaczonych na obrazku elementów, poczynając od nazwy poprzez działanie jakie wykonują kończąc na tym który węzyk do czego podłączyc ;] Gdyby komuś się bardzo nudziło mógłby rozwinąc ten rysunek o nowe elementy.
[img]http://img255.imageshack.us/img255/7487/zdjeciefull.th.jpg[/img] is not a valid Image. Przeprowadzki usługi transportowe bagażówki Szczecin
http://www.r1trans.com Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 230000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 04-12-2010 22:44 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
No więc mam chwilkę.
1. Siłownik podciśnieniowy, odpowiada za otwieranie drugiej gardzieli w gaźniku. Główna jest otwierana mechanicznie, a druga gdy jest duże podciśnienie w kolektorze, czyli jak otwarcie jednej nie wystarcza 2. Konektor (złącze elektryczne +12V po zapłonie) do podgrzewania gardzieli gaźnika (poprawia odparowanie paliwa) 3. Przelew paliwa (powrót do baku) 4. Nie wiem i sam chciałbym się dowiedzieć. W moim gaźniku tego nie ma, w zapasowym mam. Do czego to podłączyć? Nie wiem. 5. Zasilanie paliwem (przewód od pompy paliwa) <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |