30 Kwietnia 2024 02:29:21
Zdjęcia użytkowników
mecheche jonowaty
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy wnętrza
 Drukuj temat
mały problem z kierownicą i kierunkami 
naal
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 14:33
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 10.05.2010 23:35
Skąd: -

Witam

Bo wielu ciężkich bojach moja Renatka jeździ. Kosztowało ją to naprawdę sporo. Podczas ostatniego holowania bez skrzyni silnik się trochę zarwał i zawisł na kolumnie kierowniczej. Kierownica momentalnie zapadła się przy okazji okazji łamiąc jakieś plastiki.

Teraz kiedy jest już całe autko zrobione i można jeździć pozostaje problem nieładnej "szpary" między kierownicą o obudową kierunków i wycieraczek, ale jednocześnie po zakręcie nie odskakują mi kierunkowskazy.

Moje pytanie zatem brzmi: W czym leży problem owych kierunkowskazów? Czy może muszę nabyć nową kierownicę, czy nową obudowę, czy jakiś zupełnie inny element? Pod obudową była sterta plastikowych strzępków, a i kierownica wygląda na lekko zmaltretowaną od spodu.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-08-2010 14:33
Awatar
kaczor2502
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 14:49
Awatar


Postów: 691

Data rejestracji: 22.04.2008 14:48
Skąd: -

w kierownicy powinien byc taki odstajacy kawalek plastiku jesli go nie ma to nie bedzie ci odbijac kierunek

Moje auto: Renault Megane dT 97r 90km, diesel, 181000km
 
naal
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 15:01
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 10.05.2010 23:35
Skąd: -

Znaczy się do wymiany jest kierownica? Wymiana spowoduje również zniknięcie tej wolnej przestrzeni między kierownicą a deską?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
 
Seneka
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 16:24
Awatar


Postów: 1208

Data rejestracji: 23.12.2009 18:43
Skąd: -

[img]http://img34.imageshack.us/img34/4138/1002762i.jpg[/img] is not a valid Image.
powinieneś mieć tak... oczywiście kierownica powinna nachodzić na ten cypelek

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 201000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 216000km
 
Lesiu11
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 17:04
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jak silnik pociągnął kolumne kierowniczą to Ci wysunęła się z mocowania do przekładni na pewno, ponieś dywanik, odsuń gumę kolumny i popraw

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 19:16
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

A ja mam inne pytanie.

Jakim cudem silnik mógł sie oprzeć o jaki kolwiek element układu kierowniczego? Przeciez to nie mozliwe.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
WoZnY
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2010 19:35
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Trafna uwaga majster! Chyba, że silnik razem z sankami się zarwał to by było możliwe.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
naal
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2010 13:57
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 10.05.2010 23:35
Skąd: -

Skrzynia leżała obok na miejscu pasażera, a przednia poduszka od silnika była rozerwana. Żeby silnik nie wypadł przez sanki musiałem podłożyć metalową rurkę. Podczas holowania nagle kierownica się zapadła, a kierowanie pojazdem było znacznie utrudnione. Sanki też były prowizorycznie skręcone...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2010 17:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nauczka Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
naal
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2010 11:56
Awatar


Postów: 11

Data rejestracji: 10.05.2010 23:35
Skąd: -

Mam wrażenie, że po tym całym zajściu kierownica jest nieco oddalona od deski niż wcześniej. Czy mogę się mylić?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 25-08-2010 20:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

może tak być.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 20:50
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

Mam pytanko w kwestii tego cycka do wyłączania kierunków automatycznie. Nie wiem czemu, ale dzisiaj zobaczyłem, że u mnie tego nie ma. Chodzi mi dokładnie to, ze zdjęcia Seneki. Jutro sprawdzę dokładnie jeszcze raz bo teraz już za ciemno i komary żrą, ale raczej tego nie było. Można tą część dokupić?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 20:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie można. To sie trzyma na dwóch sprezynkach w przełączniku.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kapusniak19
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:02
Awatar


Postów: 1337

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: podkarpackie
Ustrzyki Dolne

Popuść kolumne kierowniczą przy łączeniu z maglownica i pod deską gdzie jest przykręcona.
Cała kolumna musi iść ,, do dołu"

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
kimada
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:03
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: Widac nieprecyzyjnie się wyraziłem. Mam ten cycek w przełaczniku świateł, ten matelowy, a nie mam tej wypustki przy kierze do ich wyłączania po skręcie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:38
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jak to nie masz? A odbijanie Ci działało do tej pory?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:40
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: no właśnie nie. Dopiero z forum się dowiedziałem, że jest opszons w renacie. Do tej pory wszystko paluchmi musiałem działać, ale zaczekaj do jutra, zdejmę obudowę, pstrykę fotki i wtedy poproszę Cię o pomoc.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no to musisz mieć dwie opcje.

ułamane albo za daleko odsunieta kiera od pająka.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kimada
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:53
Awatar


Postów: 1750

Data rejestracji: 05.03.2010 14:15
Skąd: podlaskie
Białystok

@maestro: w tym aucie coraz więcej odkrywam patentów. Jutro zrobię dokumentację foto, to sam oblukasz. Zakładam, że w iejscu poduchy są zapchane gazety, ale jutro poszukam na FAQ jak tam zajrzeć.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2011 21:54
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: