Menu główne
Forum
Klubowicze
naal |
Dodany dnia 05-08-2010 14:33 |
Postów: 11 Data rejestracji: 10.05.2010 23:35 Skąd: - |
Witam Bo wielu ciężkich bojach moja Renatka jeździ. Kosztowało ją to naprawdę sporo. Podczas ostatniego holowania bez skrzyni silnik się trochę zarwał i zawisł na kolumnie kierowniczej. Kierownica momentalnie zapadła się przy okazji okazji łamiąc jakieś plastiki. Teraz kiedy jest już całe autko zrobione i można jeździć pozostaje problem nieładnej "szpary" między kierownicą o obudową kierunków i wycieraczek, ale jednocześnie po zakręcie nie odskakują mi kierunkowskazy. Moje pytanie zatem brzmi: W czym leży problem owych kierunkowskazów? Czy może muszę nabyć nową kierownicę, czy nową obudowę, czy jakiś zupełnie inny element? Pod obudową była sterta plastikowych strzępków, a i kierownica wygląda na lekko zmaltretowaną od spodu. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-08-2010 14:33 |
kaczor2502 |
Dodany dnia 05-08-2010 14:49 |
Postów: 691 Data rejestracji: 22.04.2008 14:48 Skąd: - |
w kierownicy powinien byc taki odstajacy kawalek plastiku jesli go nie ma to nie bedzie ci odbijac kierunek Moje auto: Renault Megane dT 97r 90km, diesel, 181000km
|
|
|
naal |
Dodany dnia 05-08-2010 15:01 |
Postów: 11 Data rejestracji: 10.05.2010 23:35 Skąd: - |
Znaczy się do wymiany jest kierownica? Wymiana spowoduje również zniknięcie tej wolnej przestrzeni między kierownicą a deską? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
|
|
|
Seneka |
Dodany dnia 05-08-2010 16:24 |
Postów: 1208 Data rejestracji: 23.12.2009 18:43 Skąd: - |
[img]http://img34.imageshack.us/img34/4138/1002762i.jpg[/img] is not a valid Image.
powinieneś mieć tak... oczywiście kierownica powinna nachodzić na ten cypelek Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 201000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 216000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 05-08-2010 17:04 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak silnik pociągnął kolumne kierowniczą to Ci wysunęła się z mocowania do przekładni na pewno, ponieś dywanik, odsuń gumę kolumny i popraw Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 05-08-2010 19:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
A ja mam inne pytanie.
Jakim cudem silnik mógł sie oprzeć o jaki kolwiek element układu kierowniczego? Przeciez to nie mozliwe. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
WoZnY |
Dodany dnia 05-08-2010 19:35 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Trafna uwaga majster! Chyba, że silnik razem z sankami się zarwał to by było możliwe.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
naal |
Dodany dnia 06-08-2010 13:57 |
Postów: 11 Data rejestracji: 10.05.2010 23:35 Skąd: - |
Skrzynia leżała obok na miejscu pasażera, a przednia poduszka od silnika była rozerwana. Żeby silnik nie wypadł przez sanki musiałem podłożyć metalową rurkę. Podczas holowania nagle kierownica się zapadła, a kierowanie pojazdem było znacznie utrudnione. Sanki też były prowizorycznie skręcone... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2010 17:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nauczka
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
naal |
Dodany dnia 25-08-2010 11:56 |
Postów: 11 Data rejestracji: 10.05.2010 23:35 Skąd: - |
Mam wrażenie, że po tym całym zajściu kierownica jest nieco oddalona od deski niż wcześniej. Czy mogę się mylić? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 167000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-08-2010 20:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
może tak być.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 09-08-2011 20:50 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Mam pytanko w kwestii tego cycka do wyłączania kierunków automatycznie. Nie wiem czemu, ale dzisiaj zobaczyłem, że u mnie tego nie ma. Chodzi mi dokładnie to, ze zdjęcia Seneki. Jutro sprawdzę dokładnie jeszcze raz bo teraz już za ciemno i komary żrą, ale raczej tego nie było. Można tą część dokupić? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2011 20:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie można. To sie trzyma na dwóch sprezynkach w przełączniku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kapusniak19 |
Dodany dnia 09-08-2011 21:02 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Popuść kolumne kierowniczą przy łączeniu z maglownica i pod deską gdzie jest przykręcona. Cała kolumna musi iść ,, do dołu" Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 09-08-2011 21:03 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: Widac nieprecyzyjnie się wyraziłem. Mam ten cycek w przełaczniku świateł, ten matelowy, a nie mam tej wypustki przy kierze do ich wyłączania po skręcie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2011 21:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak to nie masz? A odbijanie Ci działało do tej pory?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 09-08-2011 21:40 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: no właśnie nie. Dopiero z forum się dowiedziałem, że jest opszons w renacie. Do tej pory wszystko paluchmi musiałem działać, ale zaczekaj do jutra, zdejmę obudowę, pstrykę fotki i wtedy poproszę Cię o pomoc. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2011 21:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to musisz mieć dwie opcje.
ułamane albo za daleko odsunieta kiera od pająka. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 09-08-2011 21:53 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: w tym aucie coraz więcej odkrywam patentów. Jutro zrobię dokumentację foto, to sam oblukasz. Zakładam, że w iejscu poduchy są zapchane gazety, ale jutro poszukam na FAQ jak tam zajrzeć. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-08-2011 21:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
podrzucam
http://www.renaul...d_id=17347 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |