11 Maja 2024 17:18:30
Zdjęcia użytkowników
nemesis300 madeinheaven
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dochodzenie do prawdy czyli próba przywrócenia F7P do stanu używalności 
brozo
Dodany dnia 18-11-2010 19:56
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

majster jedź do gazowników niech sprawdzą to może być pierdółka na stykach elektrozaworów zapłacisz 20 zł i masz po kłopocie i proponuje ci zrób jak ja wywal mixer zainwestuj w blos mi się cuda działy na mixerze nie dość że mu brakowało mocy to działy się dziwne rzeczy wstawiłem blos wszystko się uspokoiło, a co gazu sprawdź kabelki dochodzące do elektrozaworów wyczyść je i pojedź po przewodach od gazu może któryś się przetarł może program w sterowniku się posypał. wymieniłeś świece przewody itd? bo czy benzyna czy gaz musi mieć dobrą iskrę

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-11-2010 19:56
Awatar
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 19:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to wszystko chodziło pieknie, wymieniałem przewody i kopułke, jednego dnia zgasiłem, a drugiego juz nie pykają zawory Wink

co do blosa - tak, jakbym mial silnik w dobrej kondycji i miał go w zamierzeniach na przyszłość. póki co zrobiłem 150km od wrzesnia od momentu kupna, więc wieszSmile wiecej przepalone bylo gdy chodzil np w garazu, albo na podwórku bo coś tam, niż na drodze.

Edytowane przez maestro dnia 18-11-2010 20:04
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
brozo
Dodany dnia 18-11-2010 20:05
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

może coś pociągnąłeś i się wyrwało ja mam parownik koło lampy i wszystko chodziło ładnie ale raz wpadłem w dołek i nie chciał na gazie jechać co się okazało przewód do elektrozawora wizualnie siedział na wsuwce a fizycznie, nie dotykał jej ,docisnąłem i gra do dziś, a sprawdzałeś czy w ogóle chodzą ?

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 20:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tak. ale elektrozawory mam aż trzy, i żaden nie działa, a auto było po prostu zgaszone i odpalone na drugi dzien. po za tym gdyby to były elektrozawory albo luźne kable na nich to by zgasł po przełączeniu na gaz, a on dalej na benie chodzi.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
brozo
Dodany dnia 18-11-2010 20:09
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

to ci sterownik nie chodzi sprawdź bezpiecznik na inst gazowej powinny być 2 może któryś padł

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 20:11
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jest jeden głowny, i jest cały, przełącznik normalnie reaguje, pokazuje stan gazu prawidłowo, wszystko wyglada na ok, komp gazu tez podmieniałem i nic. teraz mam auto pod domem to jutro z laptopem zajde i zobacze co tam mądrego.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
brozo
Dodany dnia 18-11-2010 20:15
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

ale dziwne skoro komputer przełącza na gaz to powinien odcinać benzynę a tobie przełącza a nie odcina i zawory nie reagują skoro podłączałeś 2 komp to musiałeś coś zruszyć na instalacji elektrycznej, ja mam 2 bezpieczniki nie wiem od czego ale mam poszukaj może też masz 2?

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 20:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

sprawdzałem specjalnie, jest jeden własnie. ale jutro (o ile nie bedzie lać) to badam temat na bieżąco.

u mnie jest taki problem, że jakiś ktoś mądry zamiast dokupić wiązke do wtrysków (bo komp ma emulacje wtrysków) to dokupił sam emulator i mam dwa pudełka od gazu, komp gazu i emulator, na emulatorze ani literki nie ma i kij wie co to jest. kupie wiązke do tego kompa od gazu moze i podepne bezposrednio.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
brozo
Dodany dnia 18-11-2010 20:20
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

może poprostu kup np. bingo m on ma emulator w sobie albo tak jak mówiłem zakładaj blosa i jedź niech ci gazownicy zrobią jak w polonezie; 1 pstryczek i tyle

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 20:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

bingo m jest do jednopunktu i nie ma emulatora. mam bingo s do wielopunktu (nawet do 8 garów).
predzej zrobie wszystko sam niż bede jeździł do dziadów Grin jakbyś mnie nie znał, albo znasz za krótko Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
grzes70
Dodany dnia 18-11-2010 20:58
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

maestro napisał/a:
kupie wiązke do tego kompa od gazu moze i podepne bezposrednio.


To jest bardzo dobry kierunek myslenia,bo i tak nie wiadomo co to za pudełko i co ono tak naprawdę robi.No i eliminujesz dodatkowy element który może się zepsuć.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
maestro
Dodany dnia 18-11-2010 21:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

pierwszy raz w ogole na oczy widze, kabelków ma kilka i nie wiadomo. idzie do wiązki z wtyskami a potem ginie w tonie izolacji. mam wiązke z multi ale na czwarty gar nie ma "przejściówki" bo ktoś obciął, dlatego i tak musze kupić jak nie do 16v, to do multi. przynajmniej na razie, bo potem sekwencja.


Treść dodana dnia 22-11-2010 16:14:

Wyjaśniło sie troche. Po podłaczeniu wiązki emulatora pod komp gazu pomijając ten dodatkowy emulator auto zaczeło dawać poprawne oznaki, czyli po przełączniu na gaz gasło. Wiec juz coś wiedziałem. Zacząłem macać, dotykać, ruszać. No nic. Dałem plusa na zawór z aku zatrybił. No to działa. Podkusiło mnie sprawdzić czy z kompa wychodzi +. Wychodzi po włączeniu gazu. Czyli jasne że jest przerwa. Mierze miernikiem i nie ma przejscia miedzy kompem a zaworem. Dałem bezpośrednio i pieknie hasa Wink
Tyle że pokierbaniłem troche w ustawieniach gazu i zmulił sie Pfft ale za to na benzyne jak wrzuce to nitro.

Z wesołych rzeczy dyndający przewód od sondy na portkach, sonda niby cos tam pokazuje jak gapie sie na laptopa ale przy próbie kalibracji wywala bład sondy i amen. Dam na benzyne to stoi na 0,27V i ani mrumru. Już mi sie chce sonde zmieniac...

Ale hasa jeździ Wink


Treść dodana dnia 07-12-2010 14:58:

Nareszcie zmieniona przepustnica z TPSem (nie wiem czy poprawnie ustawionym, ale wyjęta z poprawnie pracującego auta) - uspokoiły sie obroty. Auto odpala bez nogi na gazie, wchodzi na cos koło 1500-1800 i opada do 1000-1100 (brak krokowego = śruba od gazu atuator Grin) Jest dobrze, przestal szarpać, zniknął troche muł. Ale dalej krokowy nie reaguje. Jednak to bedzie także komp.

Skończył sie gaz wiec nie wiem jak tam zmiana na niego wpłynęła.

Jeden krok do przodu.

Edytowane przez maestro dnia 22-11-2010 16:16
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Mateo
Dodany dnia 07-12-2010 14:59
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Od września czekała aż ją zabierzesz i założysz.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
maestro
Dodany dnia 07-12-2010 15:01
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ano widzisz jak to jest. nadal jednak komp, bo krokowy sprawny.


Treść dodana dnia 13-12-2010 14:09:

TPS ustawiony, jednak na max jest dalej za mało Frown

[img]http://images35.fotosik.pl/297/5b77c50423903bb6.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://images43.fotosik.pl/461/de10f8c2912d6d2b.jpg[/img] is not a valid Image.

Przy takim ustawieniu jest gorzej, tzn potrafi chodzić na 800-900 i nagle 2-3sekundy zmulenia i gaśnie. Dziwne. Nie miałem małego kluczyka ani kombinerek żeby tą srubką na przepustnicy troche podkrecic uchył klapki wiec naciągnąłem troche linke - PB/LPG 1000-1100. Poniżej go troche telepie.
Nie moge nigdzie kompa dostać żeby podmienić i krokowego normalnie wstawić Frown Śruba nie zdaje egzaminu, u mnie bylo zbyt wiele niesprawnych rzeczy.

Czasem zaśmierdnie paliwem, też nie wiem czy to tylko mi tak zawiewa czasem bo drzwi otwarte czy gdzieś coś jednak. Na LPG generalnie chodzi równo, ale ja nadal widze problem w braku krokowego - nie ma tej takiej płynnej regulacji, jak dam mu na luzie obroty w góre i puszcze gaz to spadną zbyt nisko ale nie tak jak ludzie opisują -> 500 i do góry sie podnoszą albo gaśnie, ale nagle spadek na 800 telepie telepie telepie i powoli podniesie sie na te 1000 które ustawiłem linką. Odpala ładnie, bez dodawania gazu wskakuje na 1500 i opada. Nagrałem filmik ale gdzieś go zeżarło.


Po za tym druga sprawa. Jak obroty były takie 800-900 i go telepało to na PB z wciśnietym sprzęgłem chodził, jak pusciłem sprzęgło (of koz na postoju na luzie) to nagle obroty spadają i gaśnie. Na gazie to niewystepowało. Wszystko po ustawieniu TPSa i przed naciągnieciem linki.

Zagrzałem go do włączenia wentylatora. Zobaczymy za dwie godzinki jak odpali przestudzony.

Edytowane przez maestro dnia 13-12-2010 14:17
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ttimon
Dodany dnia 13-12-2010 15:06
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

tak z czystej ciekawości pompę paliwa sprawdziłeś?

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
rav00000
Dodany dnia 13-12-2010 15:06
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

u mnie jest podobnie na PB dopóki chodzi ssanie wszystko jest ok, jak ssanie przestaje chodzić obroty spadają na 800 zaczyna go telepać telepać aż w końcu gaśnie. Przy wciśniętym sprzęgle faktycznie jest lepiej. Dodam że regulator obrotów mam sprawny.

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
Dodany dnia 13-12-2010 15:13
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ttimon napisał/a:
tak z czystej ciekawości pompę paliwa sprawdziłeś?


Pompe wymieniałem bo oryginalna nawet nie pierdła. Ogólnie kopa ma bo na asfalcie jak go pogoniłem to wciska porzadnie, ale "testu wydajności" nie mam jak zrobić bo ciągle śnieg.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
Dodany dnia 13-12-2010 15:31
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

@maestro: a tak z innej beczki , to tą 16nastkę masz tak tylko dla doświadczeń ?Grin
Bo znając Ciebie w takim stanie długo auta nie trzymasz , silnik nie wiesz w jakim jest konkretnie stanie i za dużo km tą 16nastką nie przejechałes...

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
Dodany dnia 13-12-2010 15:54
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

16stke dla doświadczeń? Pfft
W takim stanie auta długo nie trzymam? Grin W sensie sprzedam czy naprawiam? Czy coPfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
Dodany dnia 13-12-2010 15:57
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

W sensie po co Ci one ?Grin
i tak nim jeździć nie będziesz Pfft
bo albo zrobisz i sprzedasz , albo potniesz na złom Grin

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: